vast nietmet natellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens de SST site zijn ze even druk.
En terecht, leuke TV dat is het enige wat telt bij de productie...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef Mylene het volgende:
Servio moest er dan ook in blijven, kan niet anders.
ik ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef DownToEarth het volgende:
Oh gelukkig !! Guido naar huis. Ben blij dat Servio mag blijven. Guido had niks toe te voegen aan het spel / programma. Servio kan koken en haartjes doen.
Hij heeft alle stemmen voor stervio gestuurd...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef MissJ.24 het volgende:
eeehm....mag ik cossen zonder streams?
Alphons,zet dat knoppie eens om!!!!!
Nee denk het niet, op upc ook nog geen beeld,dus denk door net 5 nog niet aangeslingertquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef freaky40 het volgende:
http://www.spixtv.nl/browsers/ eruit.
Wil je wat lenen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef PeterNB het volgende:
In mijn spaarpot zit 12 euro......denk dat het effe nix wordt voorlopig...
Hij is niet servio...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef Wilskracht het volgende:
Ik snap wel dat jullie Stervio er ui willen hebben.
Maar geef mij 1 reden om voor bedhanger Guido te stemmen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef Wilskracht het volgende:
Ik snap wel dat jullie Stervio er ui willen hebben.
Maar geef mij 1 reden om voor bedhanger Guido te stemmen.
same here :Squote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
wow check twitterVeel ongeloof dat Guido eruit is
Dan hadden ze van mij ook een grote neger in het huis mogen stoppen!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
ja logisch toch? Je hebt homo's en hetero's
die moet natuurlijk kokenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef Vultarian het volgende:
heel jammer dat servio nu niet geboeid is aan iemand anders
Hoe gefopt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |