abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:39:55 #201
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_94273464
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef Guanabana het volgende:
Ze hebben trouwens een aantal opdrachten niet laten zien, waaronder de koeien-opdracht (omdat Art daar meer molde dan Patrick??) en ook de plankenopdracht niet! (idem??)
Hotelkameropdracht, ook niet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:46:33 #202
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_94273803
Tss en ze komen ook niet meer terug op de vulkaanopdracht waar ze geld moesten zoeken!

En over het graven hebben ze het ook niet meer. Patrick deed daar ook niks.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:51:52 #203
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_94274045
Ik vond de laatste aflevering ook te kort. Ze mochten wel anderhalf tot twee uur besteden aan de uitleg en meer beelden laten zien.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_94274066
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zwakke mol hangt natuurlijk samen met het meemollen van alle BN'ers.

'Gewone' Nederlanders gaan in eerste instantie toch voor het geld bij elke opdracht, daar ben ik van overtuigd ... en dus wordt het voor de mol al veel moeilijker.
Maar zolang mensen blijven kijken, zullen ze nooit weggaan van het concept met BN'ers ben ik bang :{
Mijns inziens zitten er twee hele grote nadelen aan onbekende Nederlanders:
1. Je kent ze niet, dus het kost je minstens een half seizoen om ze te leren kennen, wat de eerste 5 afleveringen niet ten goede komt.
2. Onbekende Nederlanders hopen na het zien van diverse reality programma's zelf ook bekende Nederlanders (al was het maar voor 2 weken) te worden door het meedoen aan een televisieprogramma wat de kijkbaarheid niet bepaald ten goede komt.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:54:02 #205
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_94274134
Ze gaan ook volledig voorbij aan die laatste opdracht in de jungle. Had wel willen weten hoe Patrick dat beleefd had! :(
Koel en donker bewaren
pi_94274148
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef jcdragon het volgende:
Ik vond de laatste aflevering ook te kort. Ze mochten wel anderhalf tot twee uur besteden aan de uitleg en meer beelden laten zien.
Ik vond deze aflevering wel aardig, met name ook door de voor mij gelukkig toch nog verrassende ontknoping. Ik heb er tot nu toe elk jaar het grootste deel van het seizoen compleet naast gezeten en met dat overduilijke gekloot van Art was ik erg bang dat het er nu opeens wel heel erg dik bovenop lag wie de mol is. Ik vond juist de aflevering van vorige week heel erg tegenvallen, die uitsluitend bestond uit een uitgestelde opdracht van de week ervoor en verder een ellenlange executie.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:54:58 #207
1986 Jane
pi_94274168
Ik denk dat het gewoon genant was om Patrick nog een paar keer 'daar deed ik niks' en 'dat mislukte' te horen zeggen. :{

Heb uit nostalgie net even zitten zoeken in de donkere kelders van FOK! en zie dat ik in serie 3 George toch wel een beetje verdacht:
Wie is de Mol (deel 6)
Maar niet erg overtuigd blijkbaar, want verderop zeg ik weer dat ik denk dat het John is. :P

Zie je, het maakt niet uit of je er naast zit, als je maar naar een mol heb zitten kijken.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:06:04 #208
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94274651
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

1. Je kent ze niet, dus het kost je minstens een half seizoen om ze te leren kennen, wat de eerste 5 afleveringen niet ten goede komt.
2. Onbekende Nederlanders hopen na het zien van diverse reality programma's zelf ook bekende Nederlanders (al was het maar voor 2 weken) te worden door het meedoen aan een televisieprogramma wat de kijkbaarheid niet bepaald ten goede komt.
Ik ken de helft van BN'ers ook nooit, maar dat ik ze moet leren kennen is niet echt iets dat 5 afleveringen hinderlijk is. Verre van.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:14:31 #209
1986 Jane
pi_94274968
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik ken de helft van BN'ers ook nooit, maar dat ik ze moet leren kennen is niet echt iets dat 5 afleveringen hinderlijk is. Verre van.
Hetzelfde hier.
Bij onbekende mensen heb je toch meer het gevoel naar een echt spel te kijken. Nu (en zeker in deze laatste serie) krijg ik toch het gevoel dat er wel heel veel geregisseerd wordt. Wel makkelijker voor de makers, dat snap ik wel.
Groot voordeel is ook dat ze elkaar dan echt niet kennen. Dat brengt toch een andere sfeer in de groep. Niet per se gezelliger, maar dat hoeft ook niet. Er mag best wat strijd zijn. Dat mis ik nu wel vaak.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:15:30 #210
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_94275005
Het feit dat Art liep te (nep) mollen, was voor Patrick (de Mol) alleen maar mooi meegenomen. Dus waarom zou hij onverwachte hulp weg willen hebben?

Art deed zo verdacht dat iedereen hem ook als de Mol ging zien, zo liep hij natuurlijk fluitend naar de finale, omdat al zijn concurrenten op hem gokte. Patrick zou dom zijn geweest als hij de Mol acties van Art zou blokkeren door hem niet een 'handje' te helpen. Geniaal van zowel Art als Patrick.

Het gaat er bij WIDM niet alleen om hoe goed je je best doet, qua inzet en geld inzamelen. Maar vooral gehaaid zijn. Tactieken bedenken, mensen op dwaalsporen zetten. Wat dat betreft heeft Art het briljant aangepakt. En de Mol was de lachende derde, want die hoefde zo niet veel te doen, Art was (onbedoeld) een soort hulpmol geworden.

Dat maakt voor mij dit seizoen wel ijzersterk.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:17:01 #211
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_94275056
Door alles wat er in je post staat vind ik het juist een teleurstellend seizoen.
Koel en donker bewaren
pi_94275061
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:06 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik vind het zelf niet echt bevorderlijk als ik me vijf afleveringen loop af te vragen wie wie ook alweer was en welk gedrag uit de vorige vier afleveringen bij wie hoorde. En ik vind mijn tweede argument, dat alle onbekende Nederlanders die mee mogen doen aan een televisieprogramma alleen nog maar bezig lijken te zijn met hoe ze, al was het maar voor een paar weken, een bekende Nederlander kunnen worden op zichzelf al meer dan voldoende reden om voor bekende Nederlanders te kiezen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:21:17 #213
1986 Jane
pi_94275221
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef wolferl het volgende:

Art deed zo verdacht dat iedereen hem ook als de Mol ging zien, zo liep hij natuurlijk fluitend naar de finale, omdat al zijn concurrenten op hem gokte.
Hebben wij naar hetzelfde programma zitten kijken? Volgens mij dacht iedereen behalve Jan: "Oh, daar heb je Art. De nepmol"

Daarom had ik het leuk gevonden als hij het uiteindelijk toch was geweest. Double bluff enzo.
pi_94275282
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef Jane het volgende:

[..]

Hebben wij naar hetzelfde programma zitten kijken? Volgens mij dacht iedereen behalve Jan: "Oh, daar heb je Art. De nepmol"

Daarom had ik het leuk gevonden als hij het uiteindelijk toch was geweest. Double bluff enzo.
Volgens mij gingen Karin en ook Soundos uiteindelijk toch twijfelen waardoor Art redelijk onbedreigd kon winnen.
pi_94275287
Haha, dit jaar had ik vanaf aflevering 2 de mol goed! *O*
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:25:50 #216
1986 Jane
pi_94275350
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ik vind het zelf niet echt bevorderlijk als ik me vijf afleveringen loop af te vragen wie wie ook alweer was en welk gedrag uit de vorige vier afleveringen bij wie hoorde.
Echt totaal geen last van. Heb ook series zitten kijken met onbekende Australiërs, onbekende Amerikanen, onbekende Belgen, onbekende Britten... allemaal even tof.

Het seizoen echter met 'bekende' (schijnt) Amerikanen... superkut!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:58:28 #217
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94276081
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ik vind het zelf niet echt bevorderlijk als ik me vijf afleveringen loop af te vragen wie wie ook alweer was en welk gedrag uit de vorige vier afleveringen bij wie hoorde.
En de BN'ers ken je wel altijd allemaal direct en je kunt moeiteloos alle acties bij de persoon plaatsen?

Volgens mij zit er voor bijna alle mensen op dat gebied geen verschil tussen, zelfs als je mensen kent als acteur of presentator zijn ze in een spelprogramma anders en moet je je oordelen loslaten, in dat opzicht zijn onbekende Nederlanders misschien zelfs beter omdat je geen verwachtingen hebt.
Neem Joris Linssen, als presentator een erg sympathieke vent maar wat een enorme randdebiel was dat zeg toen hij meedeed aan WIDM. Dick Jol kende ik dan weer niet echt (hij fluit voetbalwedstrijden, joehoe) en dat bleek echt een hele geschikte vent in het programma.

Legitiem argument is wel dat nu WIDM zo'n succes is onbekende Nederlanders het op kunnen gaan pakken als opstapje naar bekendheid. Maar dat is voor sommige BN'ers zelfs ook al zo (wie de fuck kende Hanna al hiervoor?)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 18 maart 2011 @ 02:06:28 #218
1986 Jane
pi_94276288
Ik kende alleen Karin, Horace, Anna, Miryanna en Jan. En die laatste 3 zelfs maar een heel klein beetje. :')
pi_94277272
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Het moeten gewoon BN'ers blijven, met ON'ers heb je allemaal kandidaten die niet mediageniek zijn. Best leuk voor Secret Brother: The Rivals, maar voor Wie is de Mol heb je mediagenieke intelligentere kandidaten nodig.

En meestal ken ik de meeste van die BN'ers toch niet :')
pi_94277273
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:06 schreef Jane het volgende:
Ik kende alleen Karin, Horace, Anna, Miryanna en Jan. En die laatste 3 zelfs maar een heel klein beetje. :')
Ik alleen Art :P
pi_94277285
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef wolferl het volgende:
Het feit dat Art liep te (nep) mollen, was voor Patrick (de Mol) alleen maar mooi meegenomen. Dus waarom zou hij onverwachte hulp weg willen hebben?

Art deed zo verdacht dat iedereen hem ook als de Mol ging zien, zo liep hij natuurlijk fluitend naar de finale, omdat al zijn concurrenten op hem gokte. Patrick zou dom zijn geweest als hij de Mol acties van Art zou blokkeren door hem niet een 'handje' te helpen. Geniaal van zowel Art als Patrick.

Het gaat er bij WIDM niet alleen om hoe goed je je best doet, qua inzet en geld inzamelen. Maar vooral gehaaid zijn. Tactieken bedenken, mensen op dwaalsporen zetten. Wat dat betreft heeft Art het briljant aangepakt. En de Mol was de lachende derde, want die hoefde zo niet veel te doen, Art was (onbedoeld) een soort hulpmol geworden.

Dat maakt voor mij dit seizoen wel ijzersterk.
Art was baas ja, hij had geen idee wie de mol was en heeft mooi de aandacht op zichzelf gevestigd.
pi_94277290
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:54 schreef Guanabana het volgende:
Ze gaan ook volledig voorbij aan die laatste opdracht in de jungle. Had wel willen weten hoe Patrick dat beleefd had! :(
Logisch dat ze al die dingen niet hebben laten zien, was alleen nog maar pijnlijker geweest voor Patrick.
pi_94277315
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind ook wel dat ze er meer daadwerkelijke hints of aanwijzingen in moeten stoppen. De fanatiekelingen worden nu telkens afgescheept met 5 hintjes, terwijl de programmamakers heus wel weten dat er hele fora aan gewijd worden.
Alle hints waren ontmaskerd. Ze kunnen beter vagere moeilijkere kuthints doen zodat niet steeds de show verpest wordt doordat we al weten wie eruit gaan :')
pi_94277580
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef wolferl het volgende:

Huh, de laatste 3 kandidaten zaten niet op Art hoor.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 maart 2011 @ 07:39:30 #225
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_94277786
Giel op 3FM belt zo met Patrick en daarna ook nog met Art.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')