GT5 realistisch noemenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man
Ik heb een 360 en een Ps3.
Daarnaast leest mijn Xbox 360 al sinds maanden geen dvd's meer, dus dat is gewoon een kutding. Het is overigens niet de eerste keer, nee gewoon de derde keer.
[..]
Shift 2 een vette game? Wat heb jij zitten roken joh?
GT5 is op zowat alle vlakken beter.
Shift 2 claimt sim te zijn, maar is ongelofelijk arcade, het geluid van de auto's klopt niet, net zoals het weggedrag van vele auto's. Daarnaast zijn de auto's van je tegenstanders cementen blokken, maar als jij ook maar even een auto aantikt of jij word aangetikt kun je net zo goed de hele race opnieuw rijden want inhalen doe je ze niet.
Het is wel makkelijk om gewoon ff te gaan racen, ipv bij GT5 waar je eerst 10 menu's door moet om een race te rijden, maar het is tenminste realistisch.
En waarom dit nou weer? Omdat ik Shift 2 een baggergame vind vergeleken met GT5? Of vanwege de TT ( die ik overigens gewoon heb neergezet omdat ik zo ff niks anders kon verzinnen ) ?quote:MMaRsu, wat een aap ben jij
Wow, wow, wow.... Op je teentjes getrapt much? Dus omdat ik er een andere mening op na houd, ben ik aan de dope!?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man
Daarnaast leest mijn Xbox 360 al sinds maanden geen dvd's meer, dus dat is gewoon een kutding. Het is overigens niet de eerste keer, nee gewoon de derde keer.
[..]
Shift 2 claimt sim te zijn, maar is ongelofelijk arcade, het geluid van de auto's klopt niet, net zoals het weggedrag van vele auto's. Daarnaast zijn de auto's van je tegenstanders cementen blokken, maar als jij ook maar even een auto aantikt of jij word aangetikt kun je net zo goed de hele race opnieuw rijden want inhalen doe je ze niet.
Het is wel makkelijk om gewoon ff te gaan racen, ipv bij GT5 waar je eerst 10 menu's door moet om een race te rijden, maar het is tenminste realistisch.
Je moeder ook, zonder gebit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Shift 2 en GT5 zuigen allebei, simpel zat.
Dat wordt lastig, die ligt al een tijdje onder de zoden.quote:
Ok, nu voel ik me echt kut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, die ligt al een tijdje onder de zoden.
Niet doen, je kent me niet dus kun je dat ook niet weten he.quote:
Snap ik, maar toch.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet doen, je kent me niet dus kun je dat ook niet weten he.
Nu weer over de PS3!
Vanquish zou ik kopen voor die 20 euroquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch.
OT: Is Vanquish wat? Bij Lamemania kost ie 20 euro namelijk. Is dat een steal of afzetterij.
Yup, het geluid in Shift is echt ge-wel-dig. GT5 klinkt ook wel ok, maar veel beschaafder. Shift 2 schreeuwt echt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef emokid het volgende:
Wil me niet al te veel bemoeien met de racediscussie maar wil wel een ding zeggen, ga niemand wijsmaken dat GT5 realistisch is. Die motorgeluiden klinken sowieso als opgevoerde stofzuigers, wat dat betreft is Shift 2 veel realistischer.
Toll.quote:
Vanquish heb ik laatst bij de FRS gekocht voor 12,50 euro. Hij's eigenlijk 17,50 euro maar hoorde bij de 2-voor-25-actie. (Ik had Darsiders erbij genomen.)quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch.
OT: Is Vanquish wat? Bij Lamemania kost ie 20 euro namelijk. Is dat een steal of afzetterij.
Kijk, daar heb ik wat aan! Thanks!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:22 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Vanquish heb ik laatst bij de FRS gekocht voor 12,50 euro. Hij's eigenlijk 17,50 euro maar hoorde bij de 2-voor-25-actie. (Ik had Darsiders erbij genomen.)
je moet ook niet je lul in de CD-port douwenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man
[..]
Oja dat verhaal ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef Wessiej het volgende:
De 360 die mmarsu van ons van fokusers heeft gehad btw!
Ben toch serieus aan het overwegen om een jaar abo te nemen op PS+, zeker nu je tijdelijk 3 maanden kosteloos erbij krijgt. De exclusieve extra's (discounts, gratis PSN titels/DLC, gegarandeerde beta deelname etc. maakt het voor mij wel interessant.quote:Get ready to load up your Bullseye, and clean out your Marksman – the Resistance 3 multiplayer demo is coming exclusively to PlayStation Plus.
If you’ve checked out the US Blog, you will see that the R3 multiplayer demo will be accessible to SOCOM: Special Forces (aka SOCOM 4) purchasers in North America.
In PAL, this demo will be opened up to PlayStation Plus subscribers at the exactly the same time – additional info (such as how and when) will be unveiled in due course.
Bij de FRS zit ie in de 2 voor 25 actie, en zal binennkort ook wel bij de E_Plaza voor 12 euro ofzo te koop zijn. Fantastische game, maar totaal geen marketing en dus geen bekendheid onder de gemiddelde gamer...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch.
Ik heb het nu een tijdje en ik ben toch wel redelijk tevreden. Een paar maanden geleden bijvoorbeeld kreeg ik Critter Crunch en daar heb ik me uitermate goed mee vermaakt. Anders had ik 'em waarschijnlijk nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben toch serieus aan het overwegen om een jaar abo te nemen op PS+, zeker nu je tijdelijk 3 maanden kosteloos erbij krijgt. De exclusieve extra's (discounts, gratis PSN titels/DLC, gegarandeerde beta deelname etc. maakt het voor mij wel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |