abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95200502
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man :')

Ik heb een 360 en een Ps3.
Daarnaast leest mijn Xbox 360 al sinds maanden geen dvd's meer, dus dat is gewoon een kutding. Het is overigens niet de eerste keer, nee gewoon de derde keer.

[..]

Shift 2 een vette game? Wat heb jij zitten roken joh?

GT5 is op zowat alle vlakken beter.

Shift 2 claimt sim te zijn, maar is ongelofelijk arcade, het geluid van de auto's klopt niet, net zoals het weggedrag van vele auto's. Daarnaast zijn de auto's van je tegenstanders cementen blokken, maar als jij ook maar even een auto aantikt of jij word aangetikt kun je net zo goed de hele race opnieuw rijden want inhalen doe je ze niet.

Het is wel makkelijk om gewoon ff te gaan racen, ipv bij GT5 waar je eerst 10 menu's door moet om een race te rijden, maar het is tenminste realistisch.
GT5 realistisch noemen :D Als treinsimulator misschien.
  vrijdag 8 april 2011 @ 01:11:05 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_95202460
Laten we zeggen dat het honder keer zo realistisch is als Shift 2.

quote:
MMaRsu, wat een aap ben jij :')
En waarom dit nou weer? Omdat ik Shift 2 een baggergame vind vergeleken met GT5? Of vanwege de TT ( die ik overigens gewoon heb neergezet omdat ik zo ff niks anders kon verzinnen ) ?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_95205048
quote:

[..]

Daarnaast leest mijn Xbox 360 al sinds maanden geen dvd's meer, dus dat is gewoon een kutding. Het is overigens niet de eerste keer, nee gewoon de derde keer.

[..]

Shift 2 claimt sim te zijn, maar is ongelofelijk arcade, het geluid van de auto's klopt niet, net zoals het weggedrag van vele auto's. Daarnaast zijn de auto's van je tegenstanders cementen blokken, maar als jij ook maar even een auto aantikt of jij word aangetikt kun je net zo goed de hele race opnieuw rijden want inhalen doe je ze niet.

Het is wel makkelijk om gewoon ff te gaan racen, ipv bij GT5 waar je eerst 10 menu's door moet om een race te rijden, maar het is tenminste realistisch.
Wow, wow, wow.... Op je teentjes getrapt much? Dus omdat ik er een andere mening op na houd, ben ik aan de dope!?

Flikker op man.Ik zeg nergens dat shift 2 beter is dan GT5 apenlulletje..... Het geluid van de auto's klopt niet!? Sorry maar: :D :D :D

Het geluid is juist spot on vergeleken met GT5's stofzuigers. Blijkbaar ken je de geluiden niet die de auto's maken IRL....... BMW klinkt precies als in willekeurig filmpje. Pagani klinkt zoals het hoort en niet als een Dyson.

De Porsche Carrera GT klinkt zoals hij hoort etc.

Het geluid is ruw en hard. Het voegt alleen maar toe.

Kijk, als je Shift te moeilijk vind ja, dat kan, maar dan niet gaan lopen bitchen dat het een kutspel is, want dat is het niet.

Dat is een feit. Terug naar je pilletjes. Shoo!

[ Bericht 9% gewijzigd door Bunta-Fujiwara op 08-04-2011 07:55:52 ]
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:51:09 #180
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_95209319
Shift 2 en GT5 zuigen allebei, simpel zat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:01:16 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_95209633
Sowieso racegames :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_95209842
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Shift 2 en GT5 zuigen allebei, simpel zat.
Je moeder ook, zonder gebit. :P
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:09:25 #183
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_95209884
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Je moeder ook, zonder gebit. :P
Dat wordt lastig, die ligt al een tijdje onder de zoden.
pi_95210381
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat wordt lastig, die ligt al een tijdje onder de zoden.
Ok, nu voel ik me echt kut.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:26:17 #185
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_95210412
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Ok, nu voel ik me echt kut.
Niet doen, je kent me niet dus kun je dat ook niet weten he.

Nu weer over de PS3!
pi_95210473
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet doen, je kent me niet dus kun je dat ook niet weten he.

Nu weer over de PS3!
Snap ik, maar toch. :P

OT: Is Vanquish wat? Bij Lamemania kost ie 20 euro namelijk. Is dat een steal of afzetterij.
pi_95210845
Wil me niet al te veel bemoeien met de racediscussie maar wil wel een ding zeggen, ga niemand wijsmaken dat GT5 realistisch is. Die motorgeluiden klinken sowieso als opgevoerde stofzuigers, wat dat betreft is Shift 2 veel realistischer.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:50:06 #188
111656 Poit
12-08-12
pi_95211255
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

OT: Is Vanquish wat? Bij Lamemania kost ie 20 euro namelijk. Is dat een steal of afzetterij.
Vanquish zou ik kopen voor die 20 euro :Y
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_95211454
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef emokid het volgende:
Wil me niet al te veel bemoeien met de racediscussie maar wil wel een ding zeggen, ga niemand wijsmaken dat GT5 realistisch is. Die motorgeluiden klinken sowieso als opgevoerde stofzuigers, wat dat betreft is Shift 2 veel realistischer.
Yup, het geluid in Shift is echt ge-wel-dig. GT5 klinkt ook wel ok, maar veel beschaafder. Shift 2 schreeuwt echt. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:50 schreef Poit het volgende:

[..]

Vanquish zou ik kopen voor die 20 euro :Y
Toll. :)
pi_95212609
quote:

[..]

Vanquish heb ik laatst bij de FRS gekocht voor 12,50 euro. Hij's eigenlijk 17,50 euro maar hoorde bij de 2-voor-25-actie. (Ik had Darsiders erbij genomen.)
pi_95213319
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:22 schreef FinalD87 het volgende:

[..]

Vanquish heb ik laatst bij de FRS gekocht voor 12,50 euro. Hij's eigenlijk 17,50 euro maar hoorde bij de 2-voor-25-actie. (Ik had Darsiders erbij genomen.)
Kijk, daar heb ik wat aan! Thanks!
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:48:39 #192
335659 gastwatdefok
Wie noem jij hier normaal!?
pi_95220513
quote:

[..]

[..]

je moet ook niet je lul in de CD-port douwen :')

nee maar ff serieus, wat doen mensen met hun xbox? mijne heb ik nu 3 jaar geen enkel prlbeem mee gehad :{
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
  Redactie Games vrijdag 8 april 2011 @ 15:58:15 #193
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_95221026
De 360 die mmarsu van ons van fokusers heeft gehad btw!
.....Kennedy
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:53:42 #194
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_95223451
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef Wessiej het volgende:
De 360 die mmarsu van ons van fokusers heeft gehad btw!
Oja dat verhaal ja.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_95226678
quote:
Get ready to load up your Bullseye, and clean out your Marksman – the Resistance 3 multiplayer demo is coming exclusively to PlayStation Plus.

If you’ve checked out the US Blog, you will see that the R3 multiplayer demo will be accessible to SOCOM: Special Forces (aka SOCOM 4) purchasers in North America.

In PAL, this demo will be opened up to PlayStation Plus subscribers at the exactly the same time – additional info (such as how and when) will be unveiled in due course.
Ben toch serieus aan het overwegen om een jaar abo te nemen op PS+, zeker nu je tijdelijk 3 maanden kosteloos erbij krijgt. De exclusieve extra's (discounts, gratis PSN titels/DLC, gegarandeerde beta deelname etc. maakt het voor mij wel interessant.

[ Bericht 7% gewijzigd door Cyberia18 op 08-04-2011 18:19:09 ]
pi_95226946
iemand die yakuza speelt/heeft gespeeld? lijkt me wel leuk, maar ken het niet echt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:50:08 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95228200
quote:

[..]

Bij de FRS zit ie in de 2 voor 25 actie, en zal binennkort ook wel bij de E_Plaza voor 12 euro ofzo te koop zijn. Fantastische game, maar totaal geen marketing en dus geen bekendheid onder de gemiddelde gamer...
pi_95228990
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ben toch serieus aan het overwegen om een jaar abo te nemen op PS+, zeker nu je tijdelijk 3 maanden kosteloos erbij krijgt. De exclusieve extra's (discounts, gratis PSN titels/DLC, gegarandeerde beta deelname etc. maakt het voor mij wel interessant.
Ik heb het nu een tijdje en ik ben toch wel redelijk tevreden. Een paar maanden geleden bijvoorbeeld kreeg ik Critter Crunch en daar heb ik me uitermate goed mee vermaakt. Anders had ik 'em waarschijnlijk nooit gespeeld.

Het is natuurlijk elke maand maar afwachten of er wat voor je tussen zit, maar qua waarde (volgens PSN dan) zit het wel goed. Deze maand is wel goed te doen trouwens, "gratis" KZ3 mappack, PoP classic, Sonic 2 en die nieuwe Red Factions-game. En meer!, zie PS blog.

Nadeel is dat ik nu niet zo snel meer iets koop, omdat ik "bang" ben dat het later in PSN+ zit. Hoewel dat niet per se een nadeel hoeft te zijn natuurlijk.

Enfin, PSN+ is niet heilig, maar voor mij persoonlijk is het een goede manier om met (voor mij) onbekende games in aanraking te komen en stiekem ook om niet nieuwe games gelijk te kopen omdat het er een beetje leuk uitziet. Grootste nadeel is waarschijnlijk dat je het meeste spul kwijt bent als je abonnement afloopt. Voor mij niet heel erg, ik speel de games die ik heb uitgespeeld toch bijna nooit nog een keer.

Die beta's/tijdelijk exclusieve demo's kunnen me overigens gestolen worden. (Tenzij U3 straks :9 )

[ Bericht 2% gewijzigd door FinalD87 op 08-04-2011 19:07:29 (Link toegevoegd) ]
pi_95233744
Het hele principe van geld uitgeven en niets kopen staat mij niet aan.
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:43:49 #200
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_95241060
Gasten.. kunnen jullie mij misschien helpen?

Onlangs heb ik een PS3 van mijzelf verkocht hier op FOK! omdat ik er twee in mijn bezit had en er een thuis-thuis had staan. Nu heb ik die van thuis-thuis dus meegebracht, maar er zit alleen een HDMI kabel bij. Nu zoek ik dus de kabel die in de PS3 gaat en met de 3 kleurtjes (rood, wit, geel) aan de andere kant.

Bij de Media Markt was hij niet verkrijgbaar, iemand een idee hoe ik er aan zou kunnen komen?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')