Dan heb je vast ook geen (mobiele-)telefoon-, televisie- en/of internetabonnement?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het hele principe van geld uitgeven en niets kopen staat mij niet aan.
GT5 was leuk, maar het hele racen was te...hoe zeg je dat, netjes.Bij Shift heb je echt het gevoel of je een trackday aan het doen bent.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef MMaRsu het volgende:
Om nog even terug te komen op Shift 2, okay misschien was ik iets te snel met GT5 realistisch te noemen, maar zeker qua weggedrag en hoe de auto's besturen rijdt GT5 echt wel een stuk relaxter hoor.
Shift 2 moeilijk? Laat me niet lachen, die game is juist hardstikke easy?
Neem er een voor een PS2. Elke bartsmit e.d hebben die.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Babbatuur het volgende:
Gasten.. kunnen jullie mij misschien helpen?
Onlangs heb ik een PS3 van mijzelf verkocht hier op FOK! omdat ik er twee in mijn bezit had en er een thuis-thuis had staan. Nu heb ik die van thuis-thuis dus meegebracht, maar er zit alleen een HDMI kabel bij. Nu zoek ik dus de kabel die in de PS3 gaat en met de 3 kleurtjes (rood, wit, geel) aan de andere kant.
Bij de Media Markt was hij niet verkrijgbaar, iemand een idee hoe ik er aan zou kunnen komen?
Het is een PS3 RGB-kabel. Die heb je bij je PS3 gekregen toen je hem kocht, maar is vast ook wel bij Bart Smit of een plaatselijke computerwinkel te vinden. Of online ergens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Babbatuur het volgende:
Gasten.. kunnen jullie mij misschien helpen?
Onlangs heb ik een PS3 van mijzelf verkocht hier op FOK! omdat ik er twee in mijn bezit had en er een thuis-thuis had staan. Nu heb ik die van thuis-thuis dus meegebracht, maar er zit alleen een HDMI kabel bij. Nu zoek ik dus de kabel die in de PS3 gaat en met de 3 kleurtjes (rood, wit, geel) aan de andere kant.
Bij de Media Markt was hij niet verkrijgbaar, iemand een idee hoe ik er aan zou kunnen komen?
Stiekem is het gewoon een composiet-kabel. Anders heb je namelijk groen beeld bij DVD's en Blu-rays.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het is een PS3 RGB-kabel. Die heb je bij je PS3 gekregen toen je hem kocht, maar is vast ook wel bij Bart Smit of een plaatselijke computerwinkel te vinden. Of online ergens.
[ afbeelding ]
Heuh!quote:Brink release date moved up by one week!! Now releasing on May 10th in North America and May 13th in Europe
Ja, composiet, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een composiet-kabel. Anders heb je namelijk groen beeld bij DVD's en Blu-rays.
Er zijn wel RGB-kabels voor de PS3, maar dat is niet wat je erbij krijgt.
/miereneuk modus uit
Vind de multiplayer erg goed, weinig dingen die mij dwars zitten. Beta helaas afgelopen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef Wessiej het volgende:
Socom special forces is best gaaf. Verhaal is er niet, maar wel tof
Beta loopt tot woensdag.quote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Vind de multiplayer erg goed, weinig dingen die mij dwars zitten. Beta helaas afgelopen.
Ze laten wel érg veel gameplay filmpjes zien van Infamous2. Ziet er goed uit daar niet van maar ik vind het een beetje overkill.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:04 schreef Nebo het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)_2_Studiotour_041111
Goddamn, guys, goddamn!
Must....resist...quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:04 schreef Nebo het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)_2_Studiotour_041111
Goddamn, guys, goddamn!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat ik al teveel heb gezien van inFamous 2... Ik ga echt niets meer kijken nu, spelen hoeft strax niet eens meer...
quote:
Welkom! Aan het gamen tot diep in de nacht?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik mag me hier nu ook bij aansluiten.
Nope. Heb 'm nog niet aangesloten plus ik heb geen spellen (ga zo halen!). Heb 'm zaterdag overgenomen van iemand. Maar ik wil er sowieso eerst een nieuwe HDD in, want 40 is echt niet genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:28 schreef Griebus het volgende:
[..]
Welkom! Aan het gamen tot diep in de nacht?
Kan aan mij liggen maar had ik bij deel 1 en 2 ook, mwa.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:57 schreef Nebo het volgende:
Mooie screens, maar de video laat slechts een 'Mwa, geinig'-indruk bij me achter.
Welke gehaald uiteindelijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Zo, spellen gekocht, nu werken en vannacht niet slapen waarschijnlijk.
welke games ga je scoren?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Heb 'm nog niet aangesloten plus ik heb geen spellen (ga zo halen!). Heb 'm zaterdag overgenomen van iemand. Maar ik wil er sowieso eerst een nieuwe HDD in, want 40 is echt niet genoeg.
quote:
God of war, prince of persia, dante's inferno en Assasins Creed. Met 8 spellen vermaak ik me de komende tijd wel.quote:
USB-kabels raak ik allemaal kwijtquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef Misan het volgende:
Hoezo een controller-lader?Een USB-kabeltje voldoet gewoon
quote:Sony confirmed the date and time for its E3 2011 press conference this morning. The conference kicks on Monday, June 6 at 5 p.m. PST at the Los Angeles Memorial Sports Arena.
Beetje hetzelfde. Heb me echt heel erg prima vermaakt met die games. Deel drie komt er ook zeker in bij mij. Ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef Fallen het volgende:
Ik vind het wel een prima franchise eigenlijk. Zowel deel 1 als deel 2 volledig kapot gespeeld. En dat is voor mijn doen met shooters vrij uitzonderlijk.
De die-hard Call of Duty-fans zullen het niet zo boeiend vinden misschien, maar die games speel ik dan weer niet.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik deel 2 een tikkeltje minder vond dan het eerste. Het ontbreken van de voice-over in deel 2 was een aardig gemis voor het verhaal en het ging eigenlijk van hoogtepunt naar hoogtepunt, waardoor het nergens echt bijzonder werd. Maar goed, deel 3 ga ik wel halen, alleen niet als SE bij launch zoals ik met R2 wel heb gedaan (US-import).
Die Resistance games zijn wel aardig, maar echt van m'n stoel afgeblazen word ik er niet van.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef Fallen het volgende:
Ik vind het wel een prima franchise eigenlijk. Zowel deel 1 als deel 2 volledig kapot gespeeld. En dat is voor mijn doen met shooters vrij uitzonderlijk.
De die-hard Call of Duty-fans zullen het niet zo boeiend vinden misschien, maar die games speel ik dan weer niet.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik deel 2 een tikkeltje minder vond dan het eerste. Het ontbreken van de voice-over in deel 2 was een aardig gemis voor het verhaal en het ging eigenlijk van hoogtepunt naar hoogtepunt, waardoor het nergens echt bijzonder werd. Maar goed, deel 3 ga ik wel halen, alleen niet als SE bij launch zoals ik met R2 wel heb gedaan (US-import).
Dit is het betere werk.quote:4) More detailed storytelling
Audio diaries are nothing new, although they're new in Resistance 3. But there are also bits of storytelling coming through radio broadcasts. These will give you bits of information about how people around the world are faring against the alien invasion. Insomniac also points out bits of what they call "environmental storytelling". These visual vignettes hint at side stories without making them explicit. For instance, a motel parking lot with a station wagon that still has a Christmas tree lashed to the roof, a child in a survivor's camp drawing a picture of grims attacking humans, or a hanged man next to the corpse of a woman. Bioshock did these wonderfully, and it seems like Resistance 3 is taking that to heart.
aan/uitknop ingedrukt houden zodat de PS3 de video-instelling reset.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
KUTZOOI! hij doet t niet met op de scart, en mijn tv heeft geen HDMI-uitgang
Kwam ik ook net achter, hij is nu de boel aan t updaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
aan/uitknop ingedrukt houden zodat de PS3 de video-instelling reset.
Want ?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
Je gaat toch niet ps3 via scart doen?
Hoe, wat? Die controller staat er gewoon voor 39,99 inquote:Op donderdag 14 april 2011 01:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.wehkamp.nl/ent(...)ssoires/C25_5E1_E10/
(excl. 1.95 verzendkosten)
geen HDquote:
geniaal filmpjequote:
Mist; de iedeale manier om popup te verbergenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
geniaal filmpje![]()
Een beetje rust in shooters kan geen kwaad.
Een blok uit een 2CV duw je ook niet in een Ferrari.quote:
Als je geen HDTV hebt, zul je wel moeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Een blok uit een 2CV duw je ook niet in een Ferrari.
Ter herinnering: 59,99 is al vanaf dag 1 de adviesprijs geweest hé. Nu scheelt het je minimaal een tientje, zeker omdat je slechts 1,95 betaalt voor het verzenden.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe, wat? Die controller staat er gewoon voor 39,99 in
Koop jij een tv met HDMI-ingang voor mij dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
Je gaat toch niet ps3 via scart doen?
Ik zal toch maar gaan sparen als ik jou was, Ps3 via scart is wel 1 van de lelijkste dingen die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koop jij een tv met HDMI-ingang voor mij dan?
Heb je geen spiegel thuis?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zal toch maar gaan sparen als ik jou was, Ps3 via scart is wel 1 van de lelijkste dingen die ik ooit heb gezien.
Doe eens niet zo overdreven man.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zal toch maar gaan sparen als ik jou was, Ps3 via scart is wel 1 van de lelijkste dingen die ik ooit heb gezien.
Het ziet er gewoon niet uit op een SDTV.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo overdreven man.
Het zijn exact dezelfde graphics.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon niet uit op een SDTV.
Dus? De resolutie maakt echt een ongelofelijk verschil. Ga jij maar eens je Ps3 via scart op een SDTV aansluiten, zelfs het XMB is lelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zijn exact dezelfde graphics.
Ik heb mijn PS3 (en 360) al jaren op een SDTV aangesloten met een goede scart kabel, en weet ook echt wel dat het er op een HDTV een stuk scherper uit ziet, maar het is gewoon overdreven gelul als je zegt dat ''het er niet uit ziet op een SDTV''.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus? De resolutie maakt echt een ongelofelijk verschil. Ga jij maar eens je Ps3 via scart op een SDTV aansluiten, zelfs het XMB is lelijk.
Had m'n Ps3 een tijdje geleden meegenomen naar een vriend van me, weekendje daar pitten, en hij had dus geen hdtv. Maar gewoon een vrij kleine sdtv, dus ik dat hele ding aansluiten... nou NFS:Hot Pursuit zag er al niet echt fantastisch uit, dus ik denk doe ik ff Just Cause 2 erin. Dat zag er bijna tzelfde uit als Just Cause 1.
Dat van die letters had ik met de normale scart kabel wel ja, maar sinds ik een iets duurdere heb gekocht kan ik letters prima lezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja goed in mijn optiek ziet het er zeker een stuk minder goed uit een SDTV. Daarnaast is het vaak bagger om te ontcijferen wat voor letters er op je tv staan :p.
Hey ik heb ook net pas een jaar een HDTV hoor, daarvoor had ik een breedbeeld met Xbox 360. Tja dat verschil heb ik daarna echt wel gezien hoor. HDTV is het wel waard imo als je een Ps3 gaat halen.
Tevens verschijnt Outland volgende week:quote:I’ll be the first person to admit that I’m a fan of the Adventure genre. I love solving puzzles, and generally enjoying the smart writing that comes part and parcel with a well crafted adventure game. That’s why I’m extremely interested in Red Johnson’s Chronicles, a new PSN Adventure game. Coming from Lexis Numérique, creators of the WiiWare game Learning with the PooYoos, Red Johnson’s Chronicles sets you as a the titular private investigator, in a dark world filled with murder and intrigue.
In this ’8 to 10 hours long investigation’, you’ll solve puzzles, find clues, interview witnesses and suspects, pushing them further and further towards breaking point. The fact sheet took great pains to mention the fact that the game has a scalable help system, so that beginners and fans of adventure games alike can both have a good crack at it, and hopefully come away with similar levels of satisfaction.
Ik speelde in het begin ook nog op een SDTV. Pas toen ik een HDtv gekocht had wist ik wat ik miste. Dat verschil is echt enorm. Ik zou niet meer terug kunnen gaan naar SD.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb mijn PS3 (en 360) al jaren op een SDTV aangesloten met een goede scart kabel, en weet ook echt wel dat het er op een HDTV een stuk scherper uit ziet, maar het is gewoon overdreven gelul als je zegt dat ''het er niet uit ziet op een SDTV''.
SDTV als in HD Ready?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik speelde in het begin ook nog op een SDTV. Pas toen ik een HDtv gekocht had wist ik wat ik miste. Dat verschil is echt enorm. Ik zou niet meer terug kunnen gaan naar SD.
Ik speel regelmatig bij vrienden op een HDTV en het verschil is zeker groot, maar thuis op mijn 100hz breedbeeld SDTV ziet het er ook nog prima uit hoor, het zijn uiteindelijk dezelfde graphics, maar stukken minder scherp.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik speelde in het begin ook nog op een SDTV. Pas toen ik een HDtv gekocht had wist ik wat ik miste. Dat verschil is echt enorm. Ik zou niet meer terug kunnen gaan naar SD.
Neemt niet weg dat het verdomde irritant is als je iets niet kan lezen omdat de resolutie het niet toestaat. Een prima voorbeeld hiervan is het mobieltje in GTA4 en ook de teksten uit Oblivion waren ook amper te lezen op een SDTV (enja ik had ook een 100 hertz breedbeeld).quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik speel regelmatig bij vrienden op een HDTV en het verschil is zeker groot, maar thuis op mijn 100hz breedbeeld SDTV ziet het er ook nog prima uit hoor, het zijn uiteindelijk dezelfde graphics, maar stukken minder scherp.
Ben trouwens ook niet echt van de graphics in games, boeien me iig minder dan gameplay enzo, heeft er misschien ook mee te maken dat ik een tevreden SDTV gamer ben.
Ik heb er geen problemen mee hoor. Waarom maak jij een probleem van wat voor tv ik heb voor de ps3, net alsof ik nu geen tr00 kvlt gamer ben.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een wat!?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee hoor. Waarom maak jij een probleem van wat voor tv ik heb voor de ps3, net alsof ik nu geen tr00 kvlt gamer ben.
een echte duistere gamer.quote:
pc monitor van 22inch met hdmi kost tegenwoordig een keer 130 euroquote:Op donderdag 14 april 2011 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat zomaar even kan betalen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
pc monitor van 22inch met hdmi kost tegenwoordig een keer 130 euro
is allang beter als een tv van 800 euro toch ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat zomaar even kan betalen?
22"quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
pc monitor van 22inch met hdmi kost tegenwoordig een keer 130 euro
De enige game waarbij ik echt ''op de tv'' moest gaan zitten om het te kunnen lezen was Dead Rising 1, sindsdien nooit meer last van gehad en die game is al 4-5 jaar oud ?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het verdomde irritant is als je iets niet kan lezen omdat de resolutie het niet toestaat. Een prima voorbeeld hiervan is het mobieltje in GTA4 en ook de teksten uit Oblivion waren ook amper te lezen op een SDTV (enja ik had ook een 100 hertz breedbeeld).
Je doet jezelf tekort als fanatieke gamer. Maar goed ieder zijn eigen prioriteiten
Vaak is het constant schieten maar een beetje rust af en toe is ook wel tof. Vooral als er wel dreiging isquote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mist; de iedeale manier om popup te verbergen
Naja ik verwacht wel een grafisch hoogstandje eigenlijk
Die dingen zijn tegenwoordig toch niet duur meer? Zeker de wat kleinere formaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, ik ben bijna jarig, vraag mijn ouders welquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die dingen zijn tegenwoordig toch niet duur meer? Zeker de wat kleinere formaten.
weet je het zeker ? , je gamed met een pc toch ook op een monitor in full-hd resolutie ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
22"
Als je een PS3 hebt met een HD-scherm, dan wil je ook gewoon een groter scherm en geen 22". Liever gamen met een SDTV breedbeeld dan een kleine HD-TV heur.
Maar het idee van een PlayStation is dat je lekker lui op de bank gaat gamen, dat is niet te doen met een 22". Een computer zit je wat actiever voor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet je het zeker ? , je gamed met een pc toch ook op een monitor in full-hd resolutie ?
of doe jij dit ook op je tv ?![]()
je moet er uiteraard geen 5 meter vanaf gaan zitten
Fear?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Een vriend van me is op zoek naar goede survival-horror games op de PS3, en heeft net SIlent Hill gekocht, maar er zullen toch wel betere games in dat genre te krijgen zijn...!?
Iemand aanraders? Straks komen die Resident Evil remakes uit, en je hebt natuurlijk Resident Evil 5 en Dead Space... maar verder nog iets!?
FEAR 1 is al redelijk oud inmiddels, maar misschien dat FEAR 2 iets voor hem is. Verder niets in dat genre dat de moeite waard is!?quote:
Ik zal even wat recensies opzoeken.quote:
Alan Wake was toch Xbox-exclusive of niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef Solique het volgende:
Lijstje gevonden met wat survival horror games op de ps3
Alan Wake, Siren, The Darkness, Silent Hill 5, Resident Evil 5, F.E.A.R 1/2, Deadly Premonition, Dead Space, Condemned.
Thanksquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef Solique het volgende:
Lijstje gevonden met wat survival horror games op de ps3
Alan Wake, Siren, The Darkness, Silent Hill 5, Resident Evil 5, F.E.A.R 1/2, Deadly Premonition, Dead Space, Condemned.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Alan Wake was toch Xbox-exclusive of niet?
oh ja, was gecancelled. Lekker als de lijsten niet zijn geupdate.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Alan Wake () is ook te verkrijgen op de PS3 joh?
MGSquote:"The current trend of classic games being remade in HD like Tomb Raider and Prince of Persia is set to continue with a major PS franchise set to reveal its new HD glory at E3. No clues. But you'll like it."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |