Welke gehaald uiteindelijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Zo, spellen gekocht, nu werken en vannacht niet slapen waarschijnlijk.
welke games ga je scoren?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Heb 'm nog niet aangesloten plus ik heb geen spellen (ga zo halen!). Heb 'm zaterdag overgenomen van iemand. Maar ik wil er sowieso eerst een nieuwe HDD in, want 40 is echt niet genoeg.
quote:
God of war, prince of persia, dante's inferno en Assasins Creed. Met 8 spellen vermaak ik me de komende tijd wel.quote:
USB-kabels raak ik allemaal kwijtquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef Misan het volgende:
Hoezo een controller-lader?Een USB-kabeltje voldoet gewoon
quote:Sony confirmed the date and time for its E3 2011 press conference this morning. The conference kicks on Monday, June 6 at 5 p.m. PST at the Los Angeles Memorial Sports Arena.
Beetje hetzelfde. Heb me echt heel erg prima vermaakt met die games. Deel drie komt er ook zeker in bij mij. Ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef Fallen het volgende:
Ik vind het wel een prima franchise eigenlijk. Zowel deel 1 als deel 2 volledig kapot gespeeld. En dat is voor mijn doen met shooters vrij uitzonderlijk.
De die-hard Call of Duty-fans zullen het niet zo boeiend vinden misschien, maar die games speel ik dan weer niet.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik deel 2 een tikkeltje minder vond dan het eerste. Het ontbreken van de voice-over in deel 2 was een aardig gemis voor het verhaal en het ging eigenlijk van hoogtepunt naar hoogtepunt, waardoor het nergens echt bijzonder werd. Maar goed, deel 3 ga ik wel halen, alleen niet als SE bij launch zoals ik met R2 wel heb gedaan (US-import).
Die Resistance games zijn wel aardig, maar echt van m'n stoel afgeblazen word ik er niet van.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef Fallen het volgende:
Ik vind het wel een prima franchise eigenlijk. Zowel deel 1 als deel 2 volledig kapot gespeeld. En dat is voor mijn doen met shooters vrij uitzonderlijk.
De die-hard Call of Duty-fans zullen het niet zo boeiend vinden misschien, maar die games speel ik dan weer niet.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik deel 2 een tikkeltje minder vond dan het eerste. Het ontbreken van de voice-over in deel 2 was een aardig gemis voor het verhaal en het ging eigenlijk van hoogtepunt naar hoogtepunt, waardoor het nergens echt bijzonder werd. Maar goed, deel 3 ga ik wel halen, alleen niet als SE bij launch zoals ik met R2 wel heb gedaan (US-import).
Dit is het betere werk.quote:4) More detailed storytelling
Audio diaries are nothing new, although they're new in Resistance 3. But there are also bits of storytelling coming through radio broadcasts. These will give you bits of information about how people around the world are faring against the alien invasion. Insomniac also points out bits of what they call "environmental storytelling". These visual vignettes hint at side stories without making them explicit. For instance, a motel parking lot with a station wagon that still has a Christmas tree lashed to the roof, a child in a survivor's camp drawing a picture of grims attacking humans, or a hanged man next to the corpse of a woman. Bioshock did these wonderfully, and it seems like Resistance 3 is taking that to heart.
aan/uitknop ingedrukt houden zodat de PS3 de video-instelling reset.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
KUTZOOI! hij doet t niet met op de scart, en mijn tv heeft geen HDMI-uitgang
Kwam ik ook net achter, hij is nu de boel aan t updaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
aan/uitknop ingedrukt houden zodat de PS3 de video-instelling reset.
Want ?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
Je gaat toch niet ps3 via scart doen?
Hoe, wat? Die controller staat er gewoon voor 39,99 inquote:Op donderdag 14 april 2011 01:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.wehkamp.nl/ent(...)ssoires/C25_5E1_E10/
(excl. 1.95 verzendkosten)
geen HDquote:
geniaal filmpjequote:
Mist; de iedeale manier om popup te verbergenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
geniaal filmpje![]()
Een beetje rust in shooters kan geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |