Vanmiddag liep de stemming toch nog?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef muzas het volgende:
Hoe krijg je je t-shirt uit met handboeien om?
[/quote[quote]Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klopt wel... toch?
Niet.. zal ook niet het grootste probleem zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef muzas het volgende:
Hoe krijg je je t-shirt uit met handboeien om?
Ja klopt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vanmiddag liep de stemming toch nog?
Hoe kan dan vanmiddag al bekend zijn wie er sowieso blijft.quote:
Verwarrend? Je bent de enige die mijn opmerking niet snapt volgens mij hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, nu gaat een pr/moderator/scheel kuiken ook nog even het laatste verwarrende zetje geven![]()
En dan zeggen ze dat ik wel eens een bommetje leg
'water uit het zwembad'quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Dr_Greene het volgende:
Mag je de cylinders ook vullen met urine?![]()
Straks gaan ze spijker poepenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Coos het volgende:
Ze hebben echt het boek "verjaardagspartijtjes voor beginners" gekocht daar.
Gewoon gay toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Dat haar van Guido![]()
Wat een rotstreek van Servio
Gerard is naast miljonair ook boeienkoningquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef muzas het volgende:
hoe de fak krijgt gerard zn jasje uit? Die had ie aan toen de boeien omgingen.
Ik ga je aangeven bij het hof van fokstitie!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Verwarrend? Je bent de enige die mijn opmerking niet snapt volgens mij hoor
En ik zei het gewoon als user. Heb niets gewijzigd, nada.
Geknipt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef muzas het volgende:
Klerejong!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga je aangeven bij het hof van fokstitie!![]()
(verkapte DUH!)
De handboeien zijn inmiddels ook omgedraaidquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef muzas het volgende:
ja want de boeien zitten ook anders nu zag ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Gerard is naast miljonair ook boeienkoning
Dat deden ze meteen al nadat ze ze om dedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De handboeien zijn inmiddels ook omgedraaid
ja dat zag ik ook al.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef muzas het volgende:
[..]
ja want de boeien zitten ook anders nu zag ik.
ja!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
Doen ze nou gewoon weer die compilatie die gister ook al in de daily zat?
Precies dezelfde
Joanna door zijn mouw heen getrokken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef muzas het volgende:
Dan mochten ze dat vast in de KvdW even wijzigen en is daar het jasje ook uit gegaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Coos het volgende:
Zie ik nu goed dat die handboei van Gerard en Jo nu wel goed zit???
Dat wel. Alleen niet aan dezelfde kant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Uberchica het volgende:
Jo & Geer zijn wel een soort van doortrapt duo samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |