ze weten toch al dat ie eruit gaat.....dus nog ff aardig doenquote:
Konden niet kijken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Urb het volgende:
voice-over over Servio " Saai is ie niet "
Ze hebben zeker zelf niet gekeken sinds maandag?
ed?????????????????????????quote:
Echt lelijk ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Ow is dit kereltje nou het wereldwonderschone knaapje van Servio?
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
GVD
die tussenstand daarnet was fout
58% = 100%, dus:
(100/58)*35=60.34
(100/58)*23=39,66
BB Ed, die weg gestemd was maar niet ging.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ed?????????????????????????
Dat is COS en die hebben het inderdaad ook over de live-show. Zijn er streams nu?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef soyChantal het volgende:
waarom zitten we eigk in dit topic? er is al een liveuitzending topic
Ja dat was toch wel duidelijk.... Miss Windy Westquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
Zijn vriend is het mannetje, Servio is het vrouwtje
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BB Ed, die weg gestemd was maar niet ging.
Servio zei: Ik wil nog niet weg en ik ga nog niet weg
Heb je je PM gelezen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef versabommie het volgende:
Ah P{hilip zal nu wel 2 keer gratis mogen drukken en 6 man voor 4 weken nomineren ofzo![]()
Tyfus Fons!
oowjaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is COS en die hebben het inderdaad ook over de live-show. Zijn er streams nu?
Ik was nog ff bang dat hij toch het mannetje wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was toch wel duidelijk.... Miss Windy West
Laatste 15 min gaat Servio eruitquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
Dus ze gaan weer alles in een half uur proppen?
2 draadjes is beetje messy met deze streamlocks.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is COS en die hebben het inderdaad ook over de live-show. Zijn er streams nu?
ja best irritant.... eigenlijk gewoon cos op slot tijdens liveshowquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef Urb het volgende:
[..]
2 draadjes is beetje messy met deze streamlocks.
Ze lullen allemaal off-t in de COS. Allemaal een banquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was nog ff bang dat hij toch het mannetje was
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze lullen allemaal off-t in de COS. Allemaal een ban![]()
ja he!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Ze moeten gewoon geen 'liveshow' in de COS-TT zetten tijdens de live show, dan is het een stuk minder verwarrend
http://twitter.com/#!/Meikebequote:@Meikebe
Meike Bergwerff
Chaos bij #secretstory Eerst kwamen de stempercentages op 110% totaal. Nu bleek vanmiddag al op site te hebben gestaan dat Philip bleef. Ai.
4 minutes ago via Echofon Favorite Retweet Reply
Idd Orde houdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Ze moeten gewoon geen 'liveshow' in de COS-TT zetten tijdens de live show, dan is het een stuk minder verwarrend
Ohwja, nu gaat een pr/moderator/scheel kuiken ook nog even het laatste verwarrende zetje gevenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Het klopt wel... toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef Ferdo het volgende:
Ondertussen op Twitter:
[..]
http://twitter.com/#!/Meikebe
Goh, en waarom kijk ik daar nu niet van opquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef Ferdo het volgende:
Ondertussen op Twitter:
[..]
http://twitter.com/#!/Meikebe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |