ok danquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo lief,al die flesjes Bailey...........![]()
Ik zal nooit op jullie drukken, of jullie nomineren...Team Bol!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
(Ja Bol ik ga zo douchen, maar mijn voetballertje staat er nu onder)
Ook een biertje Bommie ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe dat maar lekker in een nieuw rouwtopic!
Ik had verdomme een hele afscheidsrede voor Servio getikt..........meteen gedelete toen Guido eruit ging.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe dat maar lekker in een nieuw rouwtopic!
Nee.quote:
vanavond ben ik er weer om je in de gaten te houden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee.
Zit aan de drank, geen Aafke gedoe vanavond Bol. Als mijn drankje op is,wave ik wel even.....![]()
Ok,effe snel dan.![]()
![]()
![]()
Jammer, kan ze ook geen Aafke doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
vanavond ben ik er weer om je in de gaten te houden!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
vanavond ben ik er weer om je in de gaten te houden!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
Heerluk als je in de buurt bent. Ik ruik je gewoon, jouw geur van vers hooi, zonlicht en koeienstront...mijn liefdesgeur.........jouw franse manier van verleiden, je biertjes en je boeren, je ava, zo groen als het gras op je velden...ooh Bollokus, zonder jouw was er geen Fakking meer aan.
Zen TV, om te recoveren van het feit dat Guido exit is misschien ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn menneke komt net binnen, waarom ik naar een knipperend oog zit te kijken op TV![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn menneke komt net binnen, waarom ik naar een knipperend oog zit te kijken op TV![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik dacht dat het bij een BB was. Hij heeft toen Jan de Wit van de SP geschreven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet na vanavond niet wie nog te vertrouwen Coos
Heel serieus uitleggen dat het een nieuw hypnose project is waar je aan mee doet........quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Heel serieus uitleggen dat het een nieuw hypnose project is waar je aan mee doet........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |