Neuh. Ik had last met de iPod.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:Was je er eentje met de hand aan het schrijven of zo?
Gewoon f5-en op de laatste pagina, nieuw topic knop aanklikken en het nummer en de TT aanpassen, kan allemaal in een paar secondenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik was pas een keer laatste terwijl ik het niet wist.. snel alles opzoeken![]()
Ja he..ik ben nieuw hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon f5-en op de laatste pagina, nieuw topic knop aanklikken en het nummer en de TT aanpassen, kan allemaal in een paar seconden
Allang nie meerquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, ik moet mn camera nog leegmaken voor je he?
Puur hersenloos vermaak; ik hou dervanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Bamba het volgende:
D'r is gewoon echt niks op tv he?. Ik ben uit wanhoop maar oh oh Tirol aan het kijken
Is dat een nieuwe zenderquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan de afstandbediening echt nergens meer vinden, dus ik kijk nog steeds naar RLT4
Ik zit met verbazing te kijken naar het hersenloze volk iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Puur hersenloos vermaak; ik hou dervan
Veel te lang stilquote:
Of dat er nog meer van haar not done is..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Bamba het volgende:
Is er nou trouwens echt niemand die Barbie verteld dat zo'n lichte lippenstift not done is?
Bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Ansu het volgende:
[..]
Of dat er nog meer van haar not done is..
Ik was douchen en ESF-tournamentenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |