Dan ben ik in de speeltuinquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van alles wat... maar wilde er eigenlijk lekker veel happy hardcore opzetten
Daar kan ik mee levenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van alles wat... maar wilde er eigenlijk lekker veel happy hardcore opzetten
Pat die drank is op, heb wel van de laatste meet nog van jou, en 1 slok Goldstrike geloof ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb teveel sla gehad.. ik ontplof
Ahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Pat die drank is op, heb wel van de laatste meet nog van jou, en 1 slok Goldstrike geloof ik
Die Ameretto en wodka neem ik wel meequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ahaok.. dat hoeft niet mee dan
Ik kreeg CV cash van jouquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
Benny ik heb een witte koe gehad van jou
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je gezien/gehoord wat er nog meer komt binnenkort?
OMG, hebben hebben hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://cityville.wikia.com/wiki/Unreleased_Content
jij koud of de tequila?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb nog tequila geloof ik
Ow en ik heb het koud
Neequote:
Nee, morgen pasquote:
Nee, geen tijd eerder en die kleine ligt nu in mijn bedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net als ik, ik knal het nodige in een tas en ik ren de deur uit
Ah je hebt je kacheltje alvast neergelegd om voor te warmenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, geen tijd eerder en die kleine ligt nu in mijn bed
Ja joepie een warm bedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah je hebt je kacheltje alvast neergelegd om voor te warmen
ik heb het na 22:00 uur te druk om daar al aan te denkenquote:
Ik heb mazzel, moet de jongens naar school brengen weer netjes vandaag schoolfoto's en morgen weer broers samenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het na 22:00 uur te druk om daar al aan te denken
Pfffffff Ik ga geloof ik maar op tijd het bed uit morgen
Awquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb mazzel, moet de jongens naar school brengen weer netjes vandaag schoolfoto's en morgen weer broers samen
Leuk weer die haren doen
Vaak wel, soms slechte fotograaf, ze moesten in een band ofzo zitten dus ben benieuwdquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awmaar wel leuk die foto's toch
quote:
Answer to yourself?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet bij de Hyundai reclame?
Zou best kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Answer to yourself?
Als die het is dan van The Soft Pack
Volgens mij is die van een andere reclamequote:
Heb je alquote:
Gevonden...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij is die van een andere reclame
Maar die hoorde ik net whahahaha
Truste Creesquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
O ja Zorro heeft ontdekt hoe je deuren openspringt, al mijn klinken moeten nu omhoog
Hij is het kleinst, maar duidelijk de slimstequote:
Doe eens niet zo gekquote:
Ja nou ja dat overleven we wel, jou gezondheid gaat voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is het verstandigst, maar ik vind het gewoon kut (voor jullie)
Dit dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja dat overleven we wel, jou gezondheid gaat voor
Uhm neequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus
Siepie heb jij het nummer van Zwabbertje?
ik ook niet.... maar nu Benny uitvalt met ophalen, zijn we om 2 uur al in Meppel om Patrique op te halenquote:
Ik niet, kunnen we rustig aan doen, en onderweg kan ik een peukkie rokenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet.... maar nu Benny uitvalt met ophalen, zijn we om 2 uur al in Meppel om Patrique op te halenEn zijn we half 3 al in Echten.....
Vind jij dat een probleem?
Ok dat had je sowieso wel kunnen doen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, kunnen we rustig aan doen, en onderweg kan ik een peukkie roken
Nah soms kan je al eerder een huisje in dus we zien het wel tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dat had je sowieso wel kunnen doen hoor
Maar goed, nu moet Patrique al om 2 uur in Meppel staan ipv 3 uur. Want wij komen daar om 10 voor 2 aan
ja dat is waarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah soms kan je al eerder een huisje in dus we zien het wel toch
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef Kally het volgende:
En als we net zo rijden als naar A'dam met die parkeergarage, zijn we er wel om 3 uur
Ja nou ja ligt ook aan A'dam, die tomtom kent hem niet eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dit is makkelijk..... snelweg enzo
stomme A'damquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja ligt ook aan A'dam, die tomtom kent hem niet eens
ja dat is waarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
Makkelijk want snelweg, whahahaha Miran ook daar reed je fout door het kletsen
Ik heb ook alle vertrouwen in je, we komen ergens dat is zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar
Patrique vind het ook goed
Die is om 2 uur in Meppel
Komt helemaal goed, ik heb vertrouwen in mezelf
JOH!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
zo patrique ge-whatsappt....
Ik ga nog even hond uitlaten en de was opvouwen
quote:
Oke lief, ik sluit zo ook af, tot morgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog even, zoals elke avond, een aflevering Flikken kijken!
Doe ik zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke lief, ik sluit zo ook af, tot morgen
Benny hou je whatsapp aan morgen
Dat had ik niet meegekregen, las net alleen dat ie niet meerijd morgen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
Benny komt zaterdag toch?
Of is dat veranderd
Dat dus...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
Benny komt zaterdag toch?
Of is dat veranderd
Not too bad thanks. Ik heb nu weekend dus ben wel blij eigenlijkquote:
Ook weekend, lekker uurtje eerder vrij, zo belachelijk rustig vanavond.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Ik heb nu weekend dus ben wel blij eigenlijk
En jij
Doe je goed dat je ook al weekend hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook weekend, lekker uurtje eerder vrij, zo belachelijk rustig vanavond.
Werk. Vanmiddag aan het eind van de middag een gecombineerde rekeningrit naar Hardenberg. Om 19u op het station gaan staan en pas om 22:10 had ik een ritje. Naar een hotel om de hoek.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe je goed dat je ook al weekend hebt
Hier rustig bedoel je of op het werk
Mijn hemel, gewoon 3 uur lang moeten wachten. Dan kruipt de tijd ook wel zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Werk. Vanmiddag aan het eind van de middag een gecombineerde rekeningrit naar Hardenberg. Om 19u op het station gaan staan en pas om 22:10 had ik een ritje. Naar een hotel om de hoek.
Dat, en anders had ik nog een keer dik 2,5u gestaan, normaal werk ik tot 01u, als de laatste trein binnen is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn hemel, gewoon 3 uur lang moeten wachten. Dan kruipt de tijd ook wel zeg
Wat waardeloos zeg, als je vooral veel moet wachten. Wat doe je dan zoal tegen de verveling eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat, en anders had ik nog een keer dik 2,5u gestaan, normaal werk ik tot 01u, als de laatste trein binnen is.
Beetje internetten, twitter lezen, met collega's klagen hoe rustig het is. Dat werk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat waardeloos zeg, als je vooral veel moet wachten. Wat doe je dan zoal tegen de verveling eigenlijk
Dan duren je dagen gevoelsmatig dus ook erg lang. Is het altijd zo rustig of alleen een bepaalde periode van het jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje internetten, twitter lezen, met collega's klagen hoe rustig het is. Dat werk.
MWah, normaal is januari en februari altijd wel rustig, tot aan de carnaval. Maar het lijkt wel niet op gang te komen dit jaar. Afgelopen weekend was het ook al zo rustig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan duren je dagen gevoelsmatig dus ook erg lang. Is het altijd zo rustig of alleen een bepaalde periode van het jaar
Waardeloos man. Als je nou nog van boeken lezen houdt of studeren dan zou het wel ideaal zijn maar anders is het maar saai eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
MWah, normaal is januari en februari altijd wel rustig, tot aan de carnaval. Maar het lijkt wel niet op gang te komen dit jaar. Afgelopen weekend was het ook al zo rustig.
Het is inderdaad de minst leuke kant van het werk. Normaal hebben we wel wat rekeningwerk ertussendoor, en is een half uurtjes of drie kwartier op het station wel leuk. Maar hele avonden...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos man. Als je nou nog van boeken lezen houdt of studeren dan zou het wel ideaal zijn maar anders is het maar saai eigenlijk
Ja, een half uurtje tussendoor lijkt me ook wel leuk om lekker te kletsen en stuff maar een hele avond is verre van ideaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is inderdaad de minst leuke kant van het werk. Normaal hebben we wel wat rekeningwerk ertussendoor, en is een half uurtjes of drie kwartier op het station wel leuk. Maar hele avonden...
4, 32u in de week. :yquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, een half uurtje tussendoor lijkt me ook wel leuk om lekker te kletsen en stuff maar een hele avond is verre van ideaal
Hoeveel dagen per week werk je eigenlijk
Dan ben ik daar ook al weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, 9292ov zegt dat ik pas rond half 2 op schiedam centrum kan zijn morgen, en pas om half 4 in zwolle.
Ik werk ook 4 dagen per week (maandag t/m donderdag)quote:
That makes me hot!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:57 schreef Lutte het volgende:
Oja, en ik had het eerste uur vrij maar dat was ik vergeten dus ik ben een uur te vroeg opgestaan. En ik ben mijn stem bijna kwijt dus ik klink echt als een kaasrasp.
Luttemetutjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:56 schreef Lutte het volgende:
Jaaaaaa!Ik heb al mail terug.
Maar het begint pas in september.
goedemorgenquote:
Goedgoed, ik ben hartstikke blij!! En met Crees?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Luttemetutje![]()
goede morgen
hoe is het ?
[..]
goedemorgen
jah hier is ook alles goed. mn oog is alleen irri aan het doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goedgoed, ik ben hartstikke blij!! En met Crees?
Sieperdepiepquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:13 schreef Kally het volgende:
3 paar schoenen is best raar voor 3 dagen he
Ow gelukkig, 2 paar laarzen en 1 paar linnen sportschoentjes want nikes weggegooidquote:
ok, zodra ik thuis benquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:12 schreef PatriQue89 het volgende:
cv'ers
Ik heb een nieuw accunt
Patrickje Balkema
Allemaal accepteren aub!
Kunnen morgen iets met rijst eten toch?quote:
Ja kan, maar ik mag het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Kunnen morgen iets met rijst eten toch?
Hmm als jij nou straks zegt wat je wel mag, maken we wel at aan de hand daarvanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kan, maar ik mag het nietmaar morgen moeten jullie eten wat jullie Willen
ik maak voor mij wel iets wat ik wel mag
dat is het makkelijkst
quote:
Lekker laten bellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:16 schreef Kally het volgende:
Serieus, ben er 1 dag niet en ik word nu al gebeld door mijn collega gvd
Is toch niet normaal, jezus met een vraag over excel, ja doei er zitten meer mensen die weten hoe het werkt, neem ook niet meer op nuquote:
Vrij is vrij. Punt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Is toch niet normaal, jezus met een vraag over excel, ja doei er zitten meer mensen die weten hoe het werkt, neem ook niet meer op nu
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:23 schreef Kally het volgende:
WTF ze belt gewoon weer, heb niet opgenomen
Ja pffff, ik bel haar echt nooit, inderdaad vrij is vrij.quote:
Omgquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:23 schreef Kally het volgende:
WTF ze belt gewoon weer, heb niet opgenomen
Ze is echt wel aardig, maar jezus wat een doosquote:
En dan dinsdag gewoon zeggen dat je je telefoon was vergetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is echt wel aardig, maar jezus wat een doos
Heb je geen fietspad thuis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Siep ik moet onderweg me banden nog even oppompen
Kan bij mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Siep ik moet onderweg me banden nog even oppompen
Hoe oud is tie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik zit nu opgescheept met de jongste van mn zus.. die is wel lief... alleen ik durf m niet neer te leggen, want hij zit vet vol..(met slijm) en het geluid word dan erger
Dat vraag je hier waar bijna de helft elkaar ontmoetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:16 schreef JJH het volgende:
Goedemorgen. Lekker vrij weekend!
Wat zal ik gaan doen. Iemand nog plannen?
dat was mijn halfbakken poging tot grappig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat vraag je hier waar bijna de helft elkaar ontmoet
om de meet discussie te doorbreken ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef JJH het volgende:
[..]
dat was mijn halfbakken poging tot grappig zijn.
ik weet het niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
om de meet discussie te doorbreken ?
Eigenlijk ben ik een nudist!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alweer?!
Heb je wel eens kleren aan dan?
Jij slaapt dus bij mijquote:
klinkt als een leuk plan. Waar dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:40 schreef Kally het volgende:
Hans, ik heb een goed plan, kom dit weekend naar Drenthe, gaan we het gezellig hebben
Okequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:39 schreef Kally het volgende:
Ik ben net aangekleed
Ik heb de blu ray ingepakt Benny, als we toch de ps3 erbij hebben
Jullie gaan meeten?!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:43 schreef Kally het volgende:
[..]
TAL Meet Part 2.5 Vandaag Party Machen!!!
Ja hoor, ja ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:43 schreef JJH het volgende:
Ik zie Patrique morgenochtend nog wel roepend de woonkamer binnen komen rennen in z'n blootje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaan eindelijk auto's rijden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef Kally het volgende:
Benny, als je politiebureau upgrade gaan er politiewagens rijden
Ik krijg ze steeds sneller nu haha, en dan komt er ook nog een politiebusjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er gaan eindelijk auto's rijden?![]()
Ik moet er nog 2 vangen
En gezeik met donutsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg ze steeds sneller nu haha, en dan komt er ook nog een politiebusje
Maar dan moet je 30 boeven hebben
Jaoh, maar goed die hebben we allemaal nodig dat scheeltquote:
Gelukkig heb je nog 9 vingersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Kally het volgende:
Mijn duim doet pijn (ja nog steeds) en ik moet nog sjouwen
Ik moet ff een groepje maken, want mijn oom begon al te zeiken dat hij teveel troep op z'n wall kreegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaoh, maar goed die hebben we allemaal nodig dat scheelt
Hahahaha, ik post niet zo veel meer, alleen wat echt nodig is de rest druk ik op het kruisjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet ff een groepje maken, want mijn oom begon al te zeiken dat hij teveel troep op z'n wall kreeg
Ik ga je daggerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, mijn look van vandaag:
Houthakker____________!!!!
Ik heb mijn afgetrapte laarzen aanquote:
Ik heb er weer 1 bij, voor de ps3quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. mn tas ging zo , floeps, in 1 keer dicht..ik hoef niet eens moeite te doen !
IK heb ook mn laarzen aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb mijn afgetrapte laarzen aan
Maar die lopen het lekkerst
Ik heb ook 3 paar bij me, maar ik had mijn nikes weggegooid dus n canvas Fila's die nergens bij passenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK heb ook mn laarzen aan
en hardloopschoen in tas
en gewone schoenen..
!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Maaer, Hanscchh
je hoeft me niet op te halen he, dat had je meegekregen?
Ik ook... de donuts, balletschoentjes, enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahahaha, ik post niet zo veel meer, alleen wat echt nodig is de rest druk ik op het kruisje
Je hebt te weinig bij je!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. mn tas ging zo , floeps, in 1 keer dicht..ik hoef niet eens moeite te doen !
Ik heb ook een controller bij, je mag van mij gamen maar ik heb geen games meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik neem mijn controller wel mee! Of nam je die alleen mee voor de dvd's?
leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef iBenny het volgende:
Zo, seizoenskaart voor Walibi is ook geregeld
200euro voor hele gezin
Kaartje is 30,50 dus dat heb je er na 2x wel uit
Dan laat ik hem wel thuis.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook een controller bij, je mag van mij gamen maar ik heb geen games mee
Mazzel dat Zwabber en Benny niet meer meehoeven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:57 schreef Kally het volgende:
Miranda whatsappt, haar hele achterbak zit vol;, nu mijn dingen nog
Ja maar, ik heb geen leuke games bedoel ik alleen voor de kinderen, UP, Kung Fu Panda enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan laat ik hem wel thuis.
Het is ook zo wat om in je eentje/met z'n tweeen te gaan zitten gamen.
En ik hem alleen maar racegames, geen leuke dingen om te multiplayeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb geen leuke games bedoel ik alleen voor de kinderen, UP, Kung Fu Panda enzo
Ach we hebben zat te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik hem alleen maar racegames, geen leuke dingen om te multiplayeren.
Oke ga ik mijn karretje klaarzetten en de tassen erop, hoera voor karretjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff belt schoonmoeder![]()
Maar nu echt in auto stapt
Dat bedoel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach we hebben zat te doen
Karaoke, dan blijf je erin als Miran en ik zingen
Denk je dat wij dat kunnenquote:
Nou niet whahahahaha, zo vals als ik weet niet watquote:
We gaan het meemaken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou niet whahahahaha, zo vals als ik weet niet wat
Care, drank erin en gaanquote:
Goeie reis!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:05 schreef Kally het volgende:
Ik sluit laptop af, ben er zo weer op mijn foon, of anders tot straks
Benny love you en tot morgen
Jij ook goede reis!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik sluit de laptop ook af, en doe m in mn tas (filmpjes kijken in de trein)
Tot Vanmiddag Poedellllssss
Heel veel pretquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:05 schreef Kally het volgende:
Ik sluit laptop af, ben er zo weer op mijn foon, of anders tot straks
Benny love you en tot morgen
Nee hoor...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
leuk
ik ben nog nooit in Walibi geweest ben ik nu raar?
Wuut?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:36 schreef Kally het volgende:
Mirand zit te flirten met andere automobilisten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:36 schreef Kally het volgende:
Mirand zit te flirten met andere automobilisten
Wel druk, ze zit te zwaaienquote:
Files zijn op zich niet verkeerd als je het rustig hebt en er niet in je eigen tijd in staat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Files zijn tof. Alleen niet als je zelf rijdt
Ik vind het leuk om op de achterbank naar al die chagrijnige mensen te kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Files zijn op zich niet verkeerd als je het rustig hebt en er niet in je eigen tijd in staat.
Als je haast hebt word je al gauw chagrijnig. Ik heb ooit 2 uur en 3 kwartier gedaan over Amersfoort Schiphol. En die mensen moesten een vlucht halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om op de achterbank naar al die chagrijnige mensen te kijken
Ja, dan is het een ander verhaal en gewoonweg kut.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je haast hebt word je al gauw chagrijnig. Ik heb ooit 2 uur en 3 kwartier gedaan over Amersfoort Schiphol. En die mensen moesten een vlucht halen.
Gebeld met de balie van de luchtvaartmaatschappij onderweg, die zouden de gate zo lang mogelijk openhouden en uiteindelijk is het gelukt kreeg ik later te horen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dan is het een ander verhaal en gewoonweg kut.
Wel gehaald?
Das wel netjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Gebeld met de balie van de luchtvaartmaatschappij onderweg, die zouden de gate zo lang mogelijk openhouden en uiteindelijk is het gelukt kreeg ik later te horen.
Volgens buienradar zul je nederland niet eens meer zien door die regenbuiquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Neee, ik zie iemand met syndroom van down, WAAR ZIJN DE CAMERA'S ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |