Dan ben ik in de speeltuinquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van alles wat... maar wilde er eigenlijk lekker veel happy hardcore opzetten
Daar kan ik mee levenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van alles wat... maar wilde er eigenlijk lekker veel happy hardcore opzetten
Pat die drank is op, heb wel van de laatste meet nog van jou, en 1 slok Goldstrike geloof ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb teveel sla gehad.. ik ontplof
Ahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Pat die drank is op, heb wel van de laatste meet nog van jou, en 1 slok Goldstrike geloof ik
Die Ameretto en wodka neem ik wel meequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ahaok.. dat hoeft niet mee dan
Ik kreeg CV cash van jouquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
Benny ik heb een witte koe gehad van jou
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je gezien/gehoord wat er nog meer komt binnenkort?
OMG, hebben hebben hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://cityville.wikia.com/wiki/Unreleased_Content
jij koud of de tequila?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb nog tequila geloof ik
Ow en ik heb het koud
Neequote:
Nee, morgen pasquote:
Nee, geen tijd eerder en die kleine ligt nu in mijn bedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net als ik, ik knal het nodige in een tas en ik ren de deur uit
Ah je hebt je kacheltje alvast neergelegd om voor te warmenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, geen tijd eerder en die kleine ligt nu in mijn bed
Ja joepie een warm bedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah je hebt je kacheltje alvast neergelegd om voor te warmen
ik heb het na 22:00 uur te druk om daar al aan te denkenquote:
Ik heb mazzel, moet de jongens naar school brengen weer netjes vandaag schoolfoto's en morgen weer broers samenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het na 22:00 uur te druk om daar al aan te denken
Pfffffff Ik ga geloof ik maar op tijd het bed uit morgen
Awquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb mazzel, moet de jongens naar school brengen weer netjes vandaag schoolfoto's en morgen weer broers samen
Leuk weer die haren doen
Vaak wel, soms slechte fotograaf, ze moesten in een band ofzo zitten dus ben benieuwdquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awmaar wel leuk die foto's toch
quote:
Answer to yourself?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet bij de Hyundai reclame?
Zou best kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Answer to yourself?
Als die het is dan van The Soft Pack
Volgens mij is die van een andere reclamequote:
Heb je alquote:
Gevonden...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij is die van een andere reclame
Maar die hoorde ik net whahahaha
Truste Creesquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
O ja Zorro heeft ontdekt hoe je deuren openspringt, al mijn klinken moeten nu omhoog
Hij is het kleinst, maar duidelijk de slimstequote:
Doe eens niet zo gekquote:
Ja nou ja dat overleven we wel, jou gezondheid gaat voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is het verstandigst, maar ik vind het gewoon kut (voor jullie)
Dit dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja dat overleven we wel, jou gezondheid gaat voor
Uhm neequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus
Siepie heb jij het nummer van Zwabbertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |