Meldtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alle Katholieken feestdagen zijn met bier. Ooit van Abdijbier en trappisten gehoord?
True, als ik een geloof moest kiezen zou ik ook katholiek worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn grootouders gingen zondag op cafe na de mis. Bij protestanten mag je dan niets!
en hij zal God op zijn blote knietjes bedanken dat ie terug magquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zeg Lays???
zal ik effe 2 daagjes op het Kardinaaltje passen ?![]()
Krijg je hem helemaal opgevoed en mak terug
Ja ben helemaal blijquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Fijn Laysa, binnen 3 weken weer terug naar je vorige medicatie.
Daarna kan de zomer voor jou beginnen
Haha...alsof ik makkelijk voor hem ben!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zeg Lays???
zal ik effe 2 daagjes op het Kardinaaltje passen ?![]()
Krijg je hem helemaal opgevoed en mak terug
ook goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haha...alsof ik makkelijk voor hem ben!![]()
Maar je mag hem wel ff delen met heks
gaat het een beetje Dees?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Fijn Laysa, binnen 3 weken weer terug naar je vorige medicatie.
Daarna kan de zomer voor jou beginnen
Het is het 1e plaatje op google bij bierquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ploatje heb je van mij gejat
ah... ja ik was zeker ook luiquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is het 1e plaatje op google bij bier
Dat mag ik vast niet zeggen van Pietje en daar heeft hij ook wel gelijk in, dus laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat deze SC er ook isquote:
Ah... dus je hebt in een ander topic hommelus ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag ik vast niet zeggen van Pietje en daar heeft hij ook wel gelijk in, dus laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat deze SC er ook is
Gij bulletje met tetjes.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag ik vast niet zeggen van Pietje en daar heeft hij ook wel gelijk in, dus laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat deze SC er ook is
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je Hersenen zijn actiever tijdens je slaap dan wanneer je wakker bent.
Dat verklaart een hoop bij veel mensen
Je bent net 3 dagen van huis geweest dan ga je toch geen TV kijken ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef Dementor het volgende:
Komt er nog wat leuks op TV vanavond?
Ik las toen op CRE dat zeep gemaakt wordt met gootsteenontstopper, dat wist ik ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zag net een programma dat heet Consumenten geloof ik en daar
hadden ze het erover hoeveel giftige stoffen er wel niet in cosmetica
produkten zitten, ook in badschuim en deodorant enzo...
schokkend !![]()
Gelukkig heb ik olijfoliezeep, zit niks in 100 % pure olijfolie![]()
Bad en doucheschuim is dus echt heeeeeeel slecht voor je huid![]()
datte jullie het effe weten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las toen op CRE dat zeep gemaakt wordt met gootsteenontstopper, dat wist ik ook niet
Juud is er niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent net 3 dagen van huis geweest dan ga je toch geen TV kijken ?![]()
Hoezo ook?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... die dacht ook... die Bolle komt thuis, wegwezen![]()
![]()
geintje heur![]()
Zodat hij gaat slapen en jij niet in bed hoeft te duiken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, ik gaat NU een tukkie doen zodat ik strakkies klaarwakker ben als De Griek
thuiskomt![]()
Je hebt me doorquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zodat hij gaat slapen en jij niet in bed hoeft te duiken.
Uh uh!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Dementor het volgende:
Even CNN in de gaten houden, met een beetje geluk krijgt Khadaffi zelf wat bommen op zijn kop.
http://www.nu.nl/onrust-m(...)resolutie-libie.htmlquote:DEN HAAG - De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties neemt waarschijnlijk donderdagavond nog een resolutie aan waarna internationale militaire actie mogelijk is tegen het regime van de Libische leider Kaddafi. Dat meldde een Franse diplomaat.
© AFP
De stemming zou moeten plaatsvinden om zes uur lokale tijd op het hoofdkwartier van de VN in New York (elf uur 's avonds Nederlandse tijd).
Eind van de avond valt die beslissing toch pas??quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Dementor het volgende:
Even CNN in de gaten houden, met een beetje geluk krijgt Khadaffi zelf wat bommen op zijn kop.
Gaat wel Fannquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gaat het een beetje Dees?
stomme vraagweet ik ook wel
Hoorde vannacht om 2 uur gaat het los....quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Dementor het volgende:
Khadaffi die zijn eigen landgenoten naar de klote helpt, dat isquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoorde vannacht om 2 uur gaat het los....
Frankrijk, Italie,UK en de USA..
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Khadaffi die zijn eigen landgenoten naar de klote helpt, dat is
Ze zijn misschien nog net op tijd voordat zijn troepen op moordtocht gaan.
Dat gaat toch al gebeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
omdat de boel behoorlijk uit de hand kan lopen.
Beter laat dan nooit, maar als ze het 3 weken geleden hadden gedaan had het duizenden doden gescheeld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Dementor het volgende:
Lies verdomme doe die ava es aanpassen !!! Volgende keer dat ik dat zeg is het bijna kerstquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las toen op CRE dat zeep gemaakt wordt met gootsteenontstopper, dat wist ik ook niet
Mocht best wel iets heur.............de bijbel lezen!! Of een ander stichtelijk werk. De rest was inderdaad verboden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn grootouders gingen zondag op cafe na de mis. Bij protestanten mag je dan niets!
dat taalgebruikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:54 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ens_rebellen___.html
quote:Hij maakte zich op om de rebellen in de pan te hakken.
Ja, aan de achterkant van het huis, geloof ik. Ik zit nu even in de schaduw.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hier ook !
en de zon schijnt volop, bij jou ook?
Ik duik effe het zwembad inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, aan de achterkant van het huis, geloof ik. Ik zit nu even in de schaduw.
Moet ik blij zijn over iets wat ik al 61 jaar weet..en nu moet gaan bewijzen.......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wees gewoon blij dat je nog leeft, da's toch mooi meegenomen?
Dan had je alleen in NL moeten blijven wonenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:31 schreef hondjes het volgende:
Zoooooooo, ik ben levend verklaard![]()
Wat een gezeik en gezeur van al die instanties in nederland, moet ik me
levend laten verklaren om AOW te krijgen en ook nog eens in Spanje.
Ik heb zo een pokkenhekel aan al dat gedoe...
Maar dan niet in Spanjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:01 schreef hondjes het volgende:
Was precies hetzelfde geweest, want het is een Nederlandse regel.
Let op! een realiteitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles wat ik vind is realiteit.... nou ja, volgens Bob dan.
Nou, die jongens in Portugal kunnen de reality niet meer van de realiteit onderscheiden, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Let op! een realiteit
Daarmee kan je nog steeds buiten de maatschappelijke gangbare normen leven, de plank volkomen misslaan, je in een virtuele wereld bevinden, een programma maken waar niemand naar kijkt![]()
Maar bovenal hoeven we het dan nog steeds niet eens te zijn en geeft weer eens een ander perspectief
Das positief nieuws Disanaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Zo hee, 21 graden, dat is lekker. Ik weet niet hoeveel het hier is, maar met een blouse is het ook buiten prima te doen. Alleen gaat de zon af en toe schuil achter de wolken.
En mijn nieren zijn weer 2% vooruit gegaan, ze werken nu voor een kwart.
21,5 inmiddels, helaas is het buiten een stuk kouder.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Zo hee, 21 graden, dat is lekker. Ik weet niet hoeveel het hier is, maar met een blouse is het ook buiten prima te doen. Alleen gaat de zon af en toe schuil achter de wolken.
Progressquote:En mijn nieren zijn weer 2% vooruit gegaan, ze werken nu voor een kwart.
Gefeliciteerd! Dat geeft hoop voor de toekomst!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Verzekering regelden wij meestal met 1 telefoontje, parkeervergunning hebben we gelukkig nog nooit nodig gehad en het aan/afmelden deed de garage altijd voor ons. Hier ook nog steeds trouwens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:04 schreef Juud79 het volgende:
Nieuwe auto staat voor de deur!![]()
Men, wat een regelwerk. Oude afmelden, nieuwe aanmelden, verzekering omzetten, parkeervergunning laten omzetten. En zo ben je weer een ochtend zoet met papierwerk. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het dat wel, neemt zoveel tijd in beslag....
Maar ik ben blij, zometeen nog maar even een stukje rijden.![]()
@Disana, wat een fijn nieuws, met zulke berichten mag je vaker komen....
Die blijft zitten tot ze hem overhoop knallen, heeft hij zelf gezegd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:19 schreef Disana het volgende:
Er is wel meer besproken, maar dat post ik niet want er leest een debiel mee.
Gefeliciteerd met je auto Juud. Het is een prima dag om een ritje te maken.
Ik snap niets van dat staakt het vuren. Blijft Khadafi nou zitten?
Fijn weekend met de kiddiesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die blijft zitten tot ze hem overhoop knallen, heeft hij zelf gezegd.
Ga hachee maken, kinderen komen straks en die zijn er dol op!
Dat ene telefoontje ging ik ook proberen, idd werkt dat normaal zo, dat wist ik. Maar ze willlen graag dat je tegenwoordig dingen zelf doet en online, dus via internetbankieren het zelf aangepast. Dan kreeg ik namelijk ook 20% korting voor het eerste jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Verzekering regelden wij meestal met 1 telefoontje, parkeervergunning hebben we gelukkig nog nooit nodig gehad en het aan/afmelden deed de garage altijd voor ons. Hier ook nog steeds trouwens.
Maar als ik jou verhaal zo lees werkt het dus zo niet meer? Wel lekker, een nieuwe auto. Veel plezier ermee!
O ja, had onze zoon ook, die heeft gisteren zijn nieuwe auto opgehaald. Alleen had hij een probleem met zijn bankpas en kon dus niet internetbankieren. Geloof dat hij binnen een half jaar aan zijn derde of vierde pas toe is. Het regent klachten over de nieuwe passen zei de balie medewerkster, zelf was ze nu ook met haar derde bezig. Maar ze heeft voor hem geregeld dat hij de korting ook kreeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat ene telefoontje ging ik ook proberen, idd werkt dat normaal zo, dat wist ik. Maar ze willlen graag dat je tegenwoordig dingen zelf doet en online, dus via internetbankieren het zelf aangepast. Dan kreeg ik namelijk ook 20% korting voor het eerste jaar.
dat is mooi nieuws er zit verbetering inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Als je je een weg wilt banen door reeksen smileys en plaatjes van wijntjes en koffie, ja. Anders zou ik gewoon lekker hierblijven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef Disana het volgende:
Dankjulliewel
Mootie, is die andere SC alweer een beetje begaanbaar?
Ze hebben het te lang laten lopen, nu hangt daar een sfeertje en een groepje dat je niet meer zomaar doorbreekt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:20 schreef Deisyy het volgende:
Mooi nieuws Disana![]()
De COS was in ieder geval weer een drama vanmiddag, na een vriendelijk verzoek heeft Pietje de bezem er doorheen gehaald. Maar voor hoelang?
Dat is wel lief van je! Maar ik wil daar ook helemaal niet zijn, wordt hoorndol van al die smileys! En van de mensen trouwens ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben het te lang laten lopen, nu hangt daar een sfeertje en een groepje dat je niet meer zomaar doorbreekt.
Mootie, ik vroeg het meer voor jou. Mijn plekje is hier
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je! Maar ik wil daar ook helemaal niet zijn, wordt hoorndol van al die smileys! En van de mensen trouwens ook.
Er zullen wel meer mooie nummers niet in staan? Wie stelt die lijst samen, ik heb er nog nooit naar gekeken eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Zwarte lijst, deze staat er niet eens in![]()
Uiteraard, maar zoveel heeft Otis niet gemaakt. Deze had ik toch wel verwacht, en hoog ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zullen wel meer mooie nummers niet in staan?
De luisteraar, min of meer.quote:Wie stelt die lijst samen, ik heb er nog nooit naar gekeken eigenlijk.
Ik heb zelf maar even gekeken, maar hoe overzie jij die lijst er zoveel nummers in staan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zoveel heeft Otis niet gemaakt. Deze had ik toch wel verwacht, en hoog ook.
[..]
De luisteraar, min of meer.
Appeltje-F <Otis>quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar even gekeken, maar hoe overzie jij die lijst er zoveel nummers in staan?
De eeuwige grens tussen los modereren en toch de boel in de hand houden. Bij iedereen ligt de grens ergens anders waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:23 schreef Disana het volgende:
Ze hebben het te lang laten lopen, nu hangt daar een sfeertje en een groepje dat je niet meer zomaar doorbreekt.
Ik snap wel dat het best lastig is, vooral met zoveel newbies. En het lijkt me ook veel werk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De eeuwige grens tussen los modereren en toch de boel in de hand houden. Bij iedereen ligt de grens ergens anders waarschijnlijk.
Ja, ons nu niet nieuwsgierig maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:19 schreef Disana het volgende:
Er is wel meer besproken, maar dat post ik niet want er leest een debiel mee.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je! Maar ik wil daar ook helemaal niet zijn, wordt hoorndol van al die smileys! En van de mensen trouwens ook.
Gelukkig hoef ik vandaag verder niet de deur uit.quote:
snap jij dat nou, las ergens zon enzo nou bij ons nietquote:
heb toen ingevuldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zoveel heeft Otis niet gemaakt. Deze had ik toch wel verwacht, en hoog ook.
[..]
De luisteraar, min of meer.
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:29 schreef Disana het volgende:
Oh tsjonge. Nou ja. In Libië regent het waarschijnlijk weer bommen, dus wij mogen niet klagen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:13 schreef Coos het volgende:
Wat een teringweer btw.![]()
Zelfs als het regent staat het verkeer vast hier.![]()
Ik wil hondjes uitlaten want die heeft 20 graden!!!
Goed nieuws DISANA..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de trein of in de kroeg, denk ik.
Hier, druk aan het werk en afgeleid door nieuws uit Libië.quote:
Ja ja, blabla...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier, druk aan het werk en afgeleid door nieuws uit Libië.
Zware explosies in Tripoli, men denkt dat het kruisraketten van de NAVO zijn.
Luie teringlijer!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
* remlof trekt een halve liter blik Grolsch open en besluit dat het weekend officieel begonnen is
Prettig Weekend !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
* remlof trekt een halve liter blik Grolsch open en besluit dat het weekend officieel begonnen is
wat dacht je van jemen is ook al balquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier, druk aan het werk en afgeleid door nieuws uit Libië.
Zware explosies in Tripoli, men denkt dat het kruisraketten van de NAVO zijn.
Boeie, weet je hoe ver dat is?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat dacht je van jemen is ook al bal
Whats up ? Sig kijkend ..quote:
ja dat is waar is best ver, maar ook erg ppfftt ze blijven maar op elkaar schietenquote:
Laat ze lekker, als ze lang genoeg op elkaar blijven schieten lost het probleem zichzelf op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is waar is best ver, maar ook erg ppfftt ze blijven maar op elkaar schieten
OK . Ik ben de eerlijkheid zelf btwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen liegt, dat lijkt me een vrij duidelijke constatering?
Hihi, ik zei "tering".
huh wie is iedereen???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen liegt, dat lijkt me een vrij duidelijke constatering?
Hihi, ik zei "tering".
Één van de redenen dat ik jou goed te (zuur)pruimen vind.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, al brengt dat me af en toe in problemen
hmmmm ik ruik Hommelusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben in mijn element, misantropisch en negatief. Zoals het hoort.
Dat kan. Dat is wel kut maar daar voel je je iig zelf niet klote om.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, al brengt dat me af en toe in problemen
Hier in de SC kunnen ze er anders vaak niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan. Dat is wel kut maar daar voel je je iig zelf niet klote om.
Tja ik ben maar een simpele user. De notes blijven ook wel komen wat dat betreftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier in de SC kunnen ze er anders vaak niet mee omgaan.
/carequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik ben maar een simpele user. De notes blijven ook wel komen wat dat betreft
Wat is er nou weer dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier in de SC kunnen ze er anders vaak niet mee omgaan.
Soms zou ik wel willen dat ik die durf van jou had, gewoon zeggen wat je denkt. Boem, gewoon doen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik ben maar een simpele user. De notes blijven ook wel komen wat dat betreft
Niets, voor zo ver ik weet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is er nou weer dan?
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Soms zou ik wel willen dat ik die durf van jou had, gewoon zeggen wat je denkt. Boem, gewoon doen!
Ik geef alleen maar aan dat we allemaal op de vingers worden getikt, of je nou een user of fa bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
/care
Notes![]()
Mensen die zich daar druk over maken
Teun
Waar is die oude chagrijn eigenlijk?
Hoewel Remlof het natuurlijk tegen heeft dat hij "een voorbeeldfunctie" zou hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat we allemaal op de vingers worden getikt, of je nou een user of fa bent.
Je kan er mee eens zijn of niet. Maakt mij verder geen moer uit. Zelfde laken een pak.
ik zeg wat ik denk, denk niet eens na hoppa gelijk tikken en posten en soms lees ik het terug en denk dan kut had ik beter niet kunnen zeggen en denkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan lang niet zo snel typen als ik denken kan. Dat wordt niks
Weet ik veel, durf ik niet, zit niet in mijn aard, heb ik nooit geleerd, kies er maar een.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet?_!_!_!_!_!
Je bent een internetkikker...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik veel, durf ik niet, zit niet in mijn aard, heb ik nooit geleerd, kies er maar een.
je kan het ook netjes zeggen wat je bedoelt..........voorbeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik veel, durf ik niet, zit niet in mijn aard, heb ik nooit geleerd, kies er maar een.
Gewoon mee doorgaan hè? Die teringlijers, wij zijn ook naar de SC geschopt in eerste instantie, daarom lopen die teringtopics nu goed...quote:
Bier uit blik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
Echt een voorbeeldfunctie ????? Dat vind ik gelul.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoewel Remlof het natuurlijk tegen heeft dat hij "een voorbeeldfunctie" zou hebben.
Maar /care
Heks doet soms wel een aardige pogingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan lang niet zo snel typen als ik denken kan. Dat wordt niks
Daarom liepen die lichtblauwen toch te janken hier? Omdat hij als FA bepaalde uitspraken deed?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt een voorbeeldfunctie ????? Dat vind ik gelul.
Ik kan wel zeggen wat ik denk (meestal) maar niet zo recht voor zijn raap.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan het ook netjes zeggen wat je bedoelt..........voorbeeld.
ik post nu elke avond marvin voor Teun ( eerst Remlof en teun, maar remlof is er weer) daar wil ik mee zeggen teun ik vergeet je niet en mis je gewoon in de SC.
kan het ook wel eens doen van goffer de goffer Teun sla Gert op zijn bek de lamlul die het toch zover heeft laten komen,en we beginnen weer overnieuw.
ach blijft het zelfde maar ik bedoel met alle2 het zelfde.
Ik neem aan dat je zelf ook inziet wat je dus fout doet? Randdebielen moet je niet gaan behandelen alsof het géén randdebielen zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen wat ik denk (meestal) maar niet zo recht voor zijn raap.
Ik zeg bijv: Niet zo netjes dat je dat doet. Terwijl ik bedoel: Randdebiel, jij spoort echt niet.
Kap daar ff mee echtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik post nu elke avond marvin voor Teun ( eerst Remlof en teun, maar remlof is er weer) daar wil ik mee zeggen teun ik vergeet je niet en mis je gewoon in de SC.
kan het ook wel eens doen van goffer de goffer Teun sla Gert op zijn bek de lamlul die het toch zover heeft laten komen,en we beginnen weer overnieuw.
moet gewoon kunnen hoor, als jij mij een echte heks vind scroom niet en zeg het gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen wat ik denk (meestal) maar niet zo recht voor zijn raap.
Ik zeg bijv: Niet zo netjes dat je dat doet. Terwijl ik bedoel: Randdebiel, jij spoort echt niet.
Right, alsof jij niet spontaan ongesteld bent geworden van onschuldige opmerkingen in het verledenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet gewoon kunnen hoor, als jij mij een echte heks vind scroom niet en zeg het gewoon![]()
Goed zeaux.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak ik toch wel even zelf uit lijkt me
Heks je bent een skattie maar soms..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh maar ik leer het hoor gewoon door sommige posten en mensen heen prikken maak me er niet meer zo druk om als iemand me niet moet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Right, alsof jij niet spontaan ongesteld bent geworden van onschuldige opmerkingen in het verleden_!
Kan wel zijn maar ik neem helemaal niemand als voorbeeld. Als ik over de schreef ga merk ik dat vanzelf wel. Net zoals licht/ donkerblauwen en rooie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom liepen die lichtblauwen toch te janken hier? Omdat hij als FA bepaalde uitspraken deed?
Maar dan drink jij niet uit blik en snap je het dus ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik voor goedkoop was gegaan had ik geen kratje Juup naar huis lopen slepen.
zou het niet wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed zeaux.
Is Teun nou van de ban af of niet?
Ik drink voornamelijk Hertog Jan uit blik, vooral als bier nodig is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar dan drink jij niet uit blik en snap je het dus ook.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heks je bent een skattie maar soms..
Dat smaakt toch niet mhen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik drink voornamelijk Hertog Jan uit blik, vooral als bier nodig is.
Vast wel, maar het is dik uit dus daar heb ik niets meer aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:40 schreef Dementor het volgende:
Kon Mera dat niet hendig in haar auto stampen?
Zie je wel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is dik uit dus daar heb ik niets meer aan.
Je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
oh dit ga je niet menen ian, oh weet ff niks te zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is het grappige hier in deze discussie. Jij komt weer met dingen die er niet toe doen. Eigenlijk wakker je het vuur weer aan zonder dat je het in de gaten hebt. Dat neem ik je ook niet kwalijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak ik toch wel even zelf uit lijkt me
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie je wel...
Hommelus dus
quote:
Ja, janken met z'n allen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dit ga je niet menen ian, oh weet ff niks te zeggen
nah... ja, ik zou verder ook niet in details treden hier als ik jou was, maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, janken met z'n allen...
Ennnnn, weer verder met ons leven
misschien deed ik het wel met opzet Soury, omdat ik het er nog steeds niet mee eens ben hoe dat allemaal gelopen en bekokstoofd is. vind het ronduit nog een vieze streek maar ach wie ben ik en ja zonder teun vind ik het hier een stuk ongezelliger en wees eerlijk wat wordt hier nou nog gepost.................quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het grappige hier in deze discussie. Jij komt weer met dingen die er niet toe doen. Eigenlijk wakker je het vuur weer aan zonder dat je het in de gaten hebt. Dat neem ik je ook niet kwalijk.
Maar het is wel een springplank naar een rel die er nu helemaal is
Hoe kut het is en wat voor gezeik er bij komt kijken regel ik wel in mijn eentje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ja, ik zou verder ook niet in details treden hier als ik jou was, maar
eh... tja wel kut zal ik maar zeggen
nou je hoeft het niet op mij af te reageren heur !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kut het is en wat voor gezeik er bij komt kijken regel ik wel in mijn eentje.
Maak ik weer een kansquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, janken met z'n allen...
Ennnnn, weer verder met ons leven
Dat doe ik niet, huilie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou je hoeft het niet op mij af te reageren heur !
Er hebben wel meer vieze streken plaatsgevonden waar jij geen moer van af weet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien deed ik het wel met opzet Soury, omdat ik het er nog steeds niet mee eens ben hoe dat allemaal gelopen en bekokstoofd is. vind het ronduit nog een vieze streek maar ach wie ben ik en ja zonder teun vind ik het hier een stuk ongezelliger en wees eerlijk wat wordt hier nou nog gepost.................
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maak ik weer een kans [ afbeelding ]
Nah klote
oh dat zal wel maar ach dat zeg ik wie ben ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er hebben wel meer vieze streken plaatsgevonden waar jij geen moer van af weet.
oke, nou in ieder geval sterkte voor beide en da's gemeend, altijd klote zoietsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, huilie.
Daarom was ik even afwezig
De echte RLS speelt zich achter de schermen af.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dik uit nog wel! Das wel heel uit!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat er niet meer gepost word komt door het andere subforum. De rest wat je schrijft is BSquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien deed ik het wel met opzet Soury, omdat ik het er nog steeds niet mee eens ben hoe dat allemaal gelopen en bekokstoofd is. vind het ronduit nog een vieze streek maar ach wie ben ik en ja zonder teun vind ik het hier een stuk ongezelliger en wees eerlijk wat wordt hier nou nog gepost.................
nee hoor dementor niet omdat teun gewoon normaal tegen me deed, ik gun niemand een ban stel wij kennen nou ook niet goed met elkaar overweg maar nog zal ik het voor jou openemen als jij bv een ban kreeg. ik hou niet van dat geban enzo. gewoon gelul vind ik dat ff uitpraten drol door slikken en dan gewoon weer verder gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar omdat Teun aardig tegen jou is geweest neem je het voor hem op wat begrijpelijk is.
ja jezus nu word ik wel heel nieuwschierig, gooi het er dan gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De echte RLS speelt zich achter de schermen af.
Beter kicken ze een modje die dan schaamteloos gaat lopen lekken.
Ja, ik was even weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
wees eerlijk wat wordt hier nou nog gepost.................
Ik weet het ook niet, skattie, die vuilakken durven mij geen rechten te geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja jezus nu word ik wel heel nieuwschierig, gooi het er dan gewoon
meteen maar uit...
ja hoor soury doe je oogkleppen eens afquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat er niet meer gepost word komt door het andere subforum. De rest wat je schrijft is BS
Kijk nu komen we ergens !!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De echte RLS speelt zich achter de schermen af.
Beter kicken ze een modje die dan schaamteloos gaat lopen lekken.
Absoluut.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:52 schreef Dementor het volgende:
Als Mera dan nog maar eens langskomt hier.
Heb ik jou al sterkte gewenst?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut.
Als jullie niet huilie huilie tegen haar gaan doen.
Met dat ge"sterkte"_! Fucking bullshit
Teun is een essentieel SC onderdeel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Teun is een afgesloten hoofdstuk van belabberd boek dat onderdeel was van de NMNS - uitgave. Laat er alsjeblieft geen derde deel verschijnen.
Ik ga zeggen dat ze blij mag zijn dat ze van je af is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut.
Als jullie niet huilie huilie tegen haar gaan doen.
Met dat ge"sterkte"_! Fucking bullshit
Dan had ik het vast niet over jou, "makker".quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb ik jou al sterkte gewenst?
Nee, makker.![]()
Doe dat maar, ik denk zelf dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga zeggen dat ze blij mag zijn dat ze van je af is.
Oke?
Dan moet je ook niet zoiets tegen mij zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan had ik het vast niet over jou, "makker".
Precies. Er is geen beginnen aan als je alles moet lezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun is een essentieel SC onderdeel.
nah... meende ik ook weer niet echtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe dat maar, ik denk zelf dat je gelijk hebt.
Idemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga zeggen dat ze blij mag zijn dat ze van je af is.
Oke?
Want ik mag jou niet quoten en daar een algemene boodschap bij geven?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zoiets tegen mij zeggen.
Dat is in zo'n geval verwarrend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want ik mag jou niet quoten en daar een algemene boodschap bij geven?
Ik ging er eerlijk gezegd van uit dat je het zou begrijpen.quote:
Jij wil gewoon een echte relquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en nu wil ik weten van dat lekken achter de schermen enzo...![]()
![]()
Houdt des avonds de gordijnen en luiken dicht opdat de vijand anders doel kan treffen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want ik mag jou niet quoten en daar een algemene boodschap bij geven?
Na een week loeren naar een scherm, heb ik de scherpte even gelaten voor wat het was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ging er eerlijk gezegd van uit dat je het zou begrijpen.
Heb ik, de eenzame lopende-band-klootviool, je overschat.
Ik ook, en ik heb mezelf voor morgen opgegeven... Ik weet niet precies waarom...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Na een week loeren naar een scherm, heb ik de scherpte even gelaten voor wat het was.
Kortom ik ben moe.
Tja maar daar weten wij niks van...Ik heb geen lekkende modjes in mijn innercirkelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is er ook echt wel. Tijdens Teun-gate was het achter de schermen dik feest.
tuurlijk welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik wil het gewoon weten![]()
jij niet dan???
Daar weten we wél van, dat hebben de modjes ons laten wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja maar daar weten wij niks van...Ik heb geen lekkende modjes in mijn innercirkel![]()
Mjah, die burgerlijke shit was het wel waard, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
Nou ja Ian iig bedankt voor de mededeling. Bedoel we mochten ook tot in de treuren toe lezen hoe het begon tot aan de swiffer zoeken en de inhoud van de kasten lezen. Dit mogen we ook wel vernemen, hoe jammer het is
Ik zeg maar niets meer dan als iedereen het zo druk heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik wil ook nog even:
Echt zonde.
En daarbij de hoop dat het toch weer goed komt.
Dr was ietwat heibel....Remlof was een week ofzo in de naughty corner gezet en dat wast wel geloof ik...Los van Teun dan...die heeft niks met een achterrel te makenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar weten we wél van, dat hebben de modjes ons laten weten
We mogen er niets meer over zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets meer dan als iedereen het zo druk heeft.
Ja. Hoe lang? Ik weet 't niet.quote:
En dat terwijl bans nooit op het forum besproken worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets meer dan als iedereen het zo druk heeft.
Hij drinkt Jupilerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Juud79 het volgende:
Kut Ian, samen is toch veelal leuker dan alleen.
Mogen we nog de reden weten, was het op of is er iets gebeurd?
Was het onverwacht?
Nou ja, op betere tijden in ieder geval......![]()
[ afbeelding ]
HJ lust ie ook wel volgens mijquote:
Dat weet ik tocht niet. Ik vind dit lekker bier, het komt uit een goed hart zullen we maar zeggen....quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |