Meldtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alle Katholieken feestdagen zijn met bier. Ooit van Abdijbier en trappisten gehoord?
True, als ik een geloof moest kiezen zou ik ook katholiek worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn grootouders gingen zondag op cafe na de mis. Bij protestanten mag je dan niets!
en hij zal God op zijn blote knietjes bedanken dat ie terug magquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zeg Lays???
zal ik effe 2 daagjes op het Kardinaaltje passen ?![]()
Krijg je hem helemaal opgevoed en mak terug
Ja ben helemaal blijquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Fijn Laysa, binnen 3 weken weer terug naar je vorige medicatie.
Daarna kan de zomer voor jou beginnen
Haha...alsof ik makkelijk voor hem ben!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zeg Lays???
zal ik effe 2 daagjes op het Kardinaaltje passen ?![]()
Krijg je hem helemaal opgevoed en mak terug
ook goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haha...alsof ik makkelijk voor hem ben!![]()
Maar je mag hem wel ff delen met heks
gaat het een beetje Dees?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Fijn Laysa, binnen 3 weken weer terug naar je vorige medicatie.
Daarna kan de zomer voor jou beginnen
Het is het 1e plaatje op google bij bierquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ploatje heb je van mij gejat
ah... ja ik was zeker ook luiquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is het 1e plaatje op google bij bier
Dat mag ik vast niet zeggen van Pietje en daar heeft hij ook wel gelijk in, dus laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat deze SC er ook isquote:
Ah... dus je hebt in een ander topic hommelus ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag ik vast niet zeggen van Pietje en daar heeft hij ook wel gelijk in, dus laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat deze SC er ook is
Gij bulletje met tetjes.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag ik vast niet zeggen van Pietje en daar heeft hij ook wel gelijk in, dus laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat deze SC er ook is
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je Hersenen zijn actiever tijdens je slaap dan wanneer je wakker bent.
Dat verklaart een hoop bij veel mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |