Kei fijn, nooit meer irritatie in bikini areaquote:
keer uitspoelen als je bezig bent?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kei fijn, nooit meer irritatie in bikini area
Ruikt nogal citrus achtig. Enige nadeel is dat het scheermesje verstopt raakt
Ja daar hoor ik meer mensen over, dat het mesje verstopt raakt maar als er geen irritatie meer is dan zal ik ook eens een poging wagen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kei fijn, nooit meer irritatie in bikini area
Ruikt nogal citrus achtig. Enige nadeel is dat het scheermesje verstopt raakt
Ik heb hem al eens gepost en toen bleef het ook een mysterie. Ik post em wel eens op het lush forum.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hoe ziet de unknown soap eruit? Misschien kunnen wij helpen!
Nou die wil ik wel overnemen dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb ook nog ambrosia in de aanbieding
Ik snij ze in stukjes.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Dwyn het volgende:
Snijden jullie die grote stukken zeep altijd in stukjes om te gebruiken of gebruiken jullie de hele zeep?
Hehe. SLAAN ME DA MESJE OP TEGELS.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
keer uitspoelen als je bezig bent?
ja oatfix ja.... afgelopen maandag ook gebruikt lol.... ik doe wel langer dan 4x met dat potje denk ik... gok dat ik er 6 uit kan halenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij hebt ook oatfix toch? Vond je t lekker?
@Nune, hoe vond jij oatfix? Was t genoeg voor je gezicht?
Oatifix is heerlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
ja oatfix ja.... afgelopen maandag ook gebruikt lol.... ik doe wel langer dan 4x met dat potje denk ik... gok dat ik er 6 uit kan halen
Nope. die heb ik hier liggen en hij is donkerder dan HIWTK en ruikt er absoluut niet naar. Deze is heel sterk/pittig/kruidig eerder dan honingachtigquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Tamashii het volgende:
Maar die stukken zeep lijken net op hiwtk.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef miss--moana het volgende:
ik ga van de week een kerstman mollen
Ik ga er morgen mee de douche in dus als je even geduld hebt..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef -Peach het volgende:
Ooh en kunnen de personen die Dr. Peppermint hebben even vertellen hoe die is? Lijkt me namelijk wel lekkah!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik ga er morgen mee de douche in dus als je even geduld hebt..
*leest net bij*quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik maar mods moet gaan neuken om een sc te krijgen![]()
WAAR ZAL IK MORGEN EENS MEE GAAN DOUCHEN?
Misschien toch maar es een keer naar de winkel...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef miss--moana het volgende:
Geen idee!
De luchtjes die ik heb geroken vind ik niet zo lekker, alleen Lust sprak me aan.
Komt Lush trouwens met de zomer ook met leuke pakketjes?
Imogen Rose heb ik een proefje van gehad (solid) en die is echt ontzettend zoet, maar blijft wel lekker lang hangen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk best wel een parfum proberen van Lush, maar ik durf er geen te bestellen zonder ze eerst te hebben geroken. Zijn er toevallig die op Deep Red (Hugo Bosch), The Beat (Burberry) of Pure White Linen (Estée Lauder) lijken? Dan vind ik ze vast lekker.
Hmm hou niet van ontzettend zoet. Weather turning spreek me wel aan...hmm..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Imogen Rose heb ik een proefje van gehad (solid) en die is echt ontzettend zoet, maar blijft wel lekker lang hangen.
Ik vond die kerstman niet zo heel bijzonder. Een beetje té subtiel qua geur naar mijn smaak ondanks dat het wel een huge ballistic was naar mijn idee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef miss--moana het volgende:
ik ga van de week een kerstman mollen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh wacht. Ik ben dom. Je hebt er zeker 3?
Zat ie in een grote of een kleine pot, wat was de geur en kleur?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef Mss het volgende:
Ik was vandaag bij Lush en ik had om te proberen handcreme opgedaan. Blijkt die geniaal te zijn en nu weet ik niet meer welke het is. Fail!
Waar ruikt het naar/kun je nog iets ruiken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef Mss het volgende:
Ik was vandaag bij Lush en ik had om te proberen handcreme opgedaan. Blijkt die geniaal te zijn en nu weet ik niet meer welke het is. Fail!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |