Ik kijkquote:Op maandag 25 april 2011 15:54 schreef Lutte het volgende:
Ze zijn nu op Ned 1 met een registratie van Akoesteren!!
Ja he? Het luistert allemaal prettig weg.quote:
Weet je nog een regel toevallig?quote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Het luistert allemaal prettig weg.
Dat liedje net dat hij zogenaamd door de telefoon zong was echt ontroerend mooi.
Hoe heet dat? Weet iemand dat?
Kan hij het niet, of...?quote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Lutte het volgende:
Broerlief zit mee te spelen op zijn gitaar.
Ik zit te piekerenquote:
Ik denk dat je 'Verlangen' bedoelt.quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit te piekeren
Maar het ging over dat het net uit was en hij alleen thuis en dat hij hoopte dat ze weer thuis zou komen. Ik ga even zoeken
Ja dat is hemquote:
Herman van Veenish!quote:
Of was dat een ander nummerquote:
Neeee deze!quote:
Ik zie geen bashquote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef Lutte het volgende:
Staat er een ban op het bashen van de 3js?![]()
Blöff eat this...here are the 3 J's.....
quote:Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeee deze!
*Herman van Veen stem* Aan het einde van de hellllllllll
Met die viool moeke!
Dit stukje slaat de spijker op de kop... die vroege loting kan wel eens fataal zijn...quote:Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef grazz het volgende:
Eurovision Betting Analysis: Can the Netherlands reverse their fortunes?
Misschien wel, maar ik denk dat het hooguit 2 of 3 plaatsen in de halve finale uitmaakt en ik zou ze toch wel rond plaats 7/8 gokken, dus heb ik er vertrouwen in.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit stukje slaat de spijker op de kop... die vroege loting kan wel eens fataal zijn...
Bij de televoters of bij de jury? Bij de televoters gebeurt dat toch wel door de startpositie en bij de jury is dat toch niet zo erg, daar maakt dat dan toch weinig verschil?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat de jury's ze voldoende punten geven... ik ben een beetje bang dat met name Denemarken wel eens roet in het eten kan gooien en veel punten van ze afsnoept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |