Herman van Veenish!quote:
Of was dat een ander nummerquote:
Neeee deze!quote:
Ik zie geen bashquote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef Lutte het volgende:
Staat er een ban op het bashen van de 3js?![]()
Blöff eat this...here are the 3 J's.....
quote:Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeee deze!
*Herman van Veen stem* Aan het einde van de hellllllllll
Met die viool moeke!
Dit stukje slaat de spijker op de kop... die vroege loting kan wel eens fataal zijn...quote:Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef grazz het volgende:
Eurovision Betting Analysis: Can the Netherlands reverse their fortunes?
Misschien wel, maar ik denk dat het hooguit 2 of 3 plaatsen in de halve finale uitmaakt en ik zou ze toch wel rond plaats 7/8 gokken, dus heb ik er vertrouwen in.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit stukje slaat de spijker op de kop... die vroege loting kan wel eens fataal zijn...
Bij de televoters of bij de jury? Bij de televoters gebeurt dat toch wel door de startpositie en bij de jury is dat toch niet zo erg, daar maakt dat dan toch weinig verschil?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat de jury's ze voldoende punten geven... ik ben een beetje bang dat met name Denemarken wel eens roet in het eten kan gooien en veel punten van ze afsnoept
Hongarije? Dat zou ik erg knap vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Het gevaar is bovendien dat we bij jury's wellicht op de plaatsen 5 t/m 10 worden gezet, dus relatief weinig punten krijgen... en met 18 keer 3 punten red je het ook niet bijvoorbeeld. Er moeten wat uitschieters tussen zitten... maar ik denk dat Estland, Roemenie, Denemarken, Hognarije en Zweden die bovenste posities al veel zullen claimen
Hongarije zit in de andere semiquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Hongarije is de grote favoriet op dit moment bij de verschillende fansites, samen met Zweden en Estland...
Nee, ik bedoel in de tweede halve finale. Hongarije zit in de eerste.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Hongarije is de grote favoriet op dit moment bij de verschillende fansites, samen met Zweden en Estland...
En ik zou Moldavie zeker niet uitvlakken, dezelfde band kwam er in 2005 glansrijk doorheen met een spectaculair optreden, al is dit liedje wel minder catchy... die komen op zijn minst in de buurt van kwalificatie denk ik.
Och verrek jaquote:
Ik had een scherm openstaan waar dat zichtbaar wasquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Heb je het alweer in je hoofd zitten allemaal ja?
Jaaaaa Voorspel-lijstjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hongarije? Dat zou ik erg knap vinden.
Mijn lijstje:
Zeker: Bosnië-Herzegovina, Zweden, Roemenië, Estland, Denemarken
Waarschijnlijk wel: Letland, Oostenrijk, Nederland, Slovenië, Slowakije
Waarschijnlijk niet: Oekraïne, Bulgarije, Israël, Wit-Rusland
Zeker niet: België, Moldavië, Cyprus, Macedonië, Ierland
De enige dingen waarvan ik denk dat die opeens anders kunnen zijn, is dat Oekraïne en Israël ook nog wel een kans hebben om door te gaan.
Het lied van Roemenië is natuurlijk wel zo catchy als het maar kan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaaaaa Voorspel-lijstjes![]()
Ik denk dat Roemenie nog niet helemaal zeker is. Het is wel leuk, maar ook dertien in een dozijn. Ik heb alle liedjes in beide semi's achterelkaar beluisterd en na Slovenië klinkt Roemenië nogal cheap. Ik denk dat ze net wel of net niet doorgaan. Verder ben ik vrijwel eens. Zal zo ook mijn lijstje postenAlleen Ierland vertrouw ik niet, die kunnen zomaar doorgaan (hopelijk niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |