Ceetjequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
Hoi allemaal, was met mijn dochter naar judo, koffie iemand
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
na het eten! moet eerst eten wat mijn eigen potgeschaft eet anders geen koffie!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
verdommd vergeet ik te zwaaienquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
na het eten! moet eerst eten wat mijn eigen potgeschaft eet anders geen koffie!
zwaai jij naar je zelf????quote:
Ja hoor, zekers gaat het goed, nieuwe stofzuigert is gearriveerd hè, dus morgen een nieuwe hobbiequote:
het was naar ceetje! maar vind het fijn dat je nog ff zwaaitquote:
t is besmettelijk hoor, mijne is ook stuk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ja hoor, zekers gaat het goed, nieuwe stofzuigert is gearriveerd hè, dus morgen een nieuwe hobbie![]()
heb het begin van het gedoe nog meegekregen
Jij voelt je echt heel wat. Betwijfel wie er hier wannabe is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mag ik nu zeggen dat IK het wel NODIG vind dat JIJ eens SORRY zegt.
Door jouw gaat het weer naar het vriespunt hier tenslotte.
Kokkie zei al dat die niet slim was tenslotte.
Alleen een echt wijf kan nu ook der excuses maken.
*zakt achterover met een wijntje en wacht af........
wanneer gaat die van mij kapot???quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t is besmettelijk hoor, mijne is ook stuk.
hij zuigt niet meer
breng bij mij langs of bij ceetje komt het altijd goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
wanneer gaat die van mij kapot???
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
bol, ik zet voor jou straks ook nog wel een bakkie als je je eten op hebt
Ga jij je nu inhoudelijk met de slowchat bemoeien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij voelt je echt heel wat. Betwijfel wie er hier wannabe is.
. Gelukkig heb je een stuk of 80 kritiekloze volgers die je achter je hebt staan. Wat een middelbare-school-praktijken. Zwaaien boys en girls, jullie kunnen 't.
hieroquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef bollokus het volgende:
waar zijn kokkie en miss??
hebben ze die afgevoerd??
miss was haar roedel voerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef bollokus het volgende:
kokkie heeft al gemeld, miss komt zoweer denkquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef bollokus het volgende:
tuurlijk gewoon ff in de keuken kijkenquote:
Als je terug leest Pietje lees je dan ook terug wat de andere partij allemaal piept?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij voelt je echt heel wat. Betwijfel wie er hier wannabe is.
. Gelukkig heb je een stuk of 80 kritiekloze volgers die je achter je hebt staan. Wat een middelbare-school-praktijken. Zwaaien boys en girls, jullie kunnen 't.
ceetje heeft koffiequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je terug leest Pietje lees je dan ook terug wat de andere partij allemaal piept?
Of zijn die hier en daar alweer ge -edit.
En als er zoals je zegt 80 achter me zouden staan, zou het dan heel misschien niet eens kunnen dat die gelijk hebben, en dat ik niet fout ben?
Iedere keer houden wij ons braaf, maar gooit haar groepje de knuppel het hoenderhok weer in.
En dat ik haar groepje benoem mag, want daar is ze zelf mee gekomen.
Maar waarschijnlijk stond er al een op jouw mat te piepen, waardoor ze het voordeel van de twijfel van je kreeg.
Ik piep niet, ik jank niet, ik geef alleen maar steeds keurig antwoord.
Misschien eens goed lezen wat er allemaal staat voor je mij aanvalt.
*wie heeft er koffie......?
Piet!!! Heee, ook een bakkie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef pietpaniek het volgende:
Pas op! Straks verziupt missj nog in de koffie
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dag Jesje, nou naar jouw moet ik even zwaaien hoor
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |