quote:
Die is echt geniaalquote:
Ik krijg geen adem meer.quote:
erg aardig meisjequote:Op maandag 21 maart 2011 09:34 schreef Mariposas het volgende:
Benni Cinkle![]()
Gelukkig begreep ze de vraag over haar 'driveway' niet.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
Vind dit stiekem wel gaaf dat ze dit doet...quote:Op maandag 21 maart 2011 09:34 schreef Mariposas het volgende:
Benni Cinkle![]()
Gelukkig begreep ze de vraag over haar 'driveway' niet.
Ookal is t gewoon een puber die de aandacht wel spannend vindt, ze brengt t er zeker netjes van af, en komt na deze video iig op mij een stuk beter over dan na haar wezenloze dansje in de videoquote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Vind dit stiekem wel gaaf dat ze dit doet...
ja ofquote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef Skazminko het volgende:
Haar stem doet me een beetje hier aan denken.
Ik vraag me af wie de geldschieters achter dat bedrijf zijn...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Ook van Ark's site.. Arm meiske
Het is vele malen beter dan the Beatles, Elvis Presley, Hazes!quote:
Inderdaad, het was astma.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat dat van een acute astma aanval was, want zo grappig is het niet
Dan de Beatles in ieder geval. Ik bedoel, Eight Days a Week. Dat kan toch helemaal niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:04 schreef hoppla het volgende:
[..]
Het is vele malen beter dan the Beatles, Elvis Presley, Hazes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |