Nou ik eindelijk weet waar de plaatjes op slaan vind ik t wel geniaal
[ Bericht 8% gewijzigd door DX11 op 18-03-2011 20:38:25 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende: "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?" 61% van alle statistieken zijn nutteloos. Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende: "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?" 61% van alle statistieken zijn nutteloos. Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$ Beach schreef het volgende: RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed.. Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
[quote]Hammer-of-Thor En het geschiedde in die dagen, dat Abraham de heilige beat dropte en God sprak tot hem: "Mijn zoon, dat is een retestrakke beat, in Mijn Naam". En het volk Israėl wubte en wobte. Amen. [/quote]