ik bedoel daar op de streamquote:
Ga door.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Schoothond annex ...... nu naar de KvdW
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Andere oplossing:
Streep het af tegen de mensen die het wel waarderen, Flash.....
fijn he zoveel lieve reacties! 1 opmerking die 25x per dag tegen iedereen gemaakt word... pfffffquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik afhaak, alleen dat ze dit programma beter gelijk van de buis kunnen halen. De enige reden dat ik nog kijk en filmpjes maak, is voor de personen die overdag veel missen.
Maar als hij liever heb dat ik ga mij best, ik heb bij deze dus mijn laatste filmpje hier over secretstory op fok geplaatst. Als je hier iets zegt wat iemand niet aanstaat, maakt niet uit wie het doet, worden ze hier persoonlijk. Dus sorry voor de personen die nu geen filmpjes meer kunnen zien.
Daar heeft ze nog meer van weg alhoewel ze nog niet heeft geslagen, maar al wel ermee gedreigd te doen.quote:
lol.quote:
Deze keurige dame gaat niet op Joanna-straattaal overquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ga door.....
Streams gaan aan de buffer hier
Yep, en anders zouden er consequenties zijn...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef mangalie het volgende:
Ik begreep uit het gesprek buiten dat Phillps eiste dat hij aqlleen mocht drukken en niemand anders...
consequentiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, en anders zouden er consequenties zijn...
Precies wat ik aan jou kan waarderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze keurige dame gaat niet op Joanna-straattaal over
eieren klutsenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
consequentiesgaat hij weer iemand op de stoel zetten?
Gaat hij na dit fakeprogramma uit de school klappen? Zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef mootie het volgende:
Yep, en anders zouden er consequenties zijn...
Whehe ze proberen Flip buitenspel te zetten, Karim eerst op Flip, zodat Flip geen geld heeft om te drukken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
consequentiesgaat hij weer iemand op de stoel zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |