abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:35:12 #1
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94243856
Vorig deel Zwangerschap en geboorte deel 754

Maart:
26 maart 2011: She-wolf

April:
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear (papa)
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
18 oktober 2011: Kleurdoos
20 oktober 2011: Susie

November
22 november 2011: Vlindur

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 18-03-2011 19:18:18 ]
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:36:21 #2
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94243917
Ik ben zo vrij geweest een nieuwe te openen.
pi_94243975
Ik heb er ook al 1 geopend.
Ik moest naar mijn grote vriend vandaar dat het wat langer duurde
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:38:14 #4
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94244002
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er ook al 1 geopend.
Ik moest naar mijn grote vriend vandaar dat het wat langer duurde
Och erm, nu ga ik me haast schuldig voelen.... :@
pi_94244027
Gisteren voor het eerst gezwommen met dikwordende buik, wel even wennen zeg! Niet alleen hoe mensen naar je kijken maar ook de waterdruk. Wel even lekker mijn spieren los kunnen zwemmen O+
pi_94244315
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor.
pi_94244424
Zo eerste verlof, gelijk goed begonnen.
Vanmorgen vroeg opstaan :O want de intake voor de kraamzorg zou om 08.30 zijn. Heel vroeg, maar vriendlief heeft de nacht en dan zou hij na het gesprek naar bed kunnen.
Helaas is hij afgelopen dinsdag door zijn rug gegaan en heeft dus niet gewerkt, dus nu was het even balen dat de afspraak zo vroeg stond, maar ja. Fysio heeft de rug weer recht getrokken (hij had een rib over zijn ruggengraat geschoven, hoe hij dat voor elkaar had gekregen :? ) en nu is het vooral napijn en heel voorzichtig bewegen.

Gesprek is goed verlopen. Was een hele leuke vrouw en erg gezellig om mee te kletsen. Heb veel bijgeleerd en afgesproken voor wanneer de bevalling begint. Ze was rond 10.30 weg, dus al met al een gesprek van bijna 2 uur. 10 minuten later stond mijn beste vriendin al op de stoep (die was dan weer vroeg, zou er om 11.00 zijn).

Zijn saampjes de stad in gegaan en ik heb even flink ingeslagen. Ik hoop dat ik nu niets meer hoef te kopen. Een tweede digitale thermometer (we hadden er 1 voor de kleine, maar ze gingen niet akkoord met de oorthermometer voor mijzelf, dus nog 1 bijgekocht), een paar t-shirtjes, want het lekkere weer gaat zich volgens mij toch wel aandienen en ik heb maar 1 t-shirt, ooievaarspostzegels en......
een tankini!
Was het eigenlijk niet van plan, maar we gaan volgende week een midweek naar center parks en dan is zwemmen misschien toch wel lekker. Daarbij ben ik heel de zomer vrij, maar zie ik mezelf niet met mijn uitgelubberde buik in de tuin zitten en nu kan het wel :Y Het is geen positiemodel, dus ik kan hem volgend jaar bv ook nog gebruiken (of bij een eventuele volgende zwangerschap).
pi_94244524
Tally, wat vervelend lijkt me dat dat je zoveel vocht vasthoudt... heb je al overlegd met de gyn?? :*

Juud, een nieuwe auto O+ ! Da's altijd leuk! Wij hebben dat een paar jaar terug ook gedaan. We hadden een Toyota Yaris: dit was wel een 5 deurs, maar wel erg krap met een maxicosi en de kinderwagen zou ook niet goed achterin hebben gepast. We hebben toen voordat Bas kwam een Toyota Corrola gekocht. Die beviel wel goed, maar achterin was het krap; als de kinderwagen achterin lag, dan moesten we de achterbank naar voren schuiven en mensen met een beetje lange benen (waar ik niet onder val, dus ik had het probleem niet zo ;)) zaten dan met hun knieën in de stoel voor hen. Nu hebben we een Prius... echt ideaal qua ruimte! Deze blijft voorlopig! :D

Aventura, wat rot zeg dat je zo loopt te tobben... Niet leuk... -O- Kan me voorstellen dat je het aantal afspraken ook wel veel vindt... :*

Danic, een gesprek van 2 uur!!! Zooo he! Da's lang! Het moet wel heel gezellig zijn geweest! ;) En een tweede oorthermometer... was een rectale niet goed? Wij moesten die juist hebben toen... :)

Morgen ga ik de vk bellen of ze de uitslag hebben van het bloedprikken voor de 5de ziekte. Ben benieuwd. Trouwens, dat mens kon niet zo best prikken. 't Was best even venijnig en nu zit er echt zo'n mooie bloeduitstorting op m'n arm. Mijn collegaatje zei al 'was het dat mens met dat gekke brilletje (ja dus)? Als zij er is, dan eis ik iemand anders. Mijn moeder draait om als alleen zij prikt'. :')
Ik mag eind volgende week weer naar de vk. Ik weet nu al dat ze weer gaan beginnen over mijn gewicht (net als de vorige keer). Ik verwacht wel dat ik over een tijdje weer bloed mag laten prikken voor suikercontrole enzo en wellicht moet ik ook weer de lunchcurve gaan doen. Ach ja, houdt je van de straat. Maar laten we niet te hard lopen, eerst maar eens afwachten wat ze gaat zeggen.

Oh ja en we hebben 28 maart de 3/4D pretecho bij Babyview!!! Zo'n zin in!! *O* :D O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_94245297
José: we hadden altijd al een oorthermometer voor onszelf, maar moesten voor de kleine een digitale rectale thermometer hebben. Die hadden we al gekocht. Maar de kraamzorg gaf vanmorgen aan dat een oorthermometer ook voor mijzelf niet goed was, dus ik heb er nog een tweede rectale thermometer bijgekocht. Misschien staat het er een beetje krom, sorry.
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:20:54 #10
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94245851
Wij hebben een digitale speenthermometer (niet geschikt volgens kraamzorg) een een digitale rectale meter voor de kleine.
En toevallig zat er in mijn kraampakket van de verzekeraar een digitale rectale meter voor mij. Dus dat scheelde weer.

Vandaag een beetje een terugslag van het vele hooi wat ik nog op mn vork neem en vanmiddag echt een poos doelloos op de bank heb gelegen.
Mijn man heeft ook last van nesteldrang whwhahahaa hele bank uit elkaar en eronder er achter en ertussen heeft ie gestofzuigd.

Ik heb wel vanochtend nog ffies geboortezegels gehaad.

Tot nu toe valt de speurtocht naar het geboortekaartje tegen. De kosten zijn hoog voor ons eigen ontwerp; de eerste drukker heeft best heel duur papier uitgezocht en de kosten zijn dan 5.27 euro per kaartje; en dan moet er nog een postzegel op. Mens denkt zeker dat het op mn rug groeit ofzo :S
Ach heb altijd nog een leuk kaartje gezien bij babyboefjes en als het niet lukt ons eigen ontwerp te doen dan doen we dus die van babyboefjes maar. Vindt manlief wat minder want die wil een kaartje in de stijl van ons trouwkaartje. Maar ja ga geen 5 euro per kaartje betalen, ammehoela ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:10:14 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94250231
hoi hoi

J-net; ik weet niet wat je voor eigen ontwerp in gedachten hebt? maar op de site www.poobies.com, kan je ook zelf kaartjes ontwerpen en deze zijn niet erg duur. Ik heb deze bij Evie gebruikt en ben nog steeds erg blij met de kaartjes.

ik ben verder niet bijgelezen, druk druk druk, nu op het werk, net gegeten. en nu is het bezoekuur. Dus ff snel online.

Vanmorgen bij de VK geweest; goedgekeurd, inmiddels 17 weken, dus de 20 weken echo ingepland. Spannend hoor.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94250866
Whaaa 5,27 per kaartje, wat een onzin joh J-net! Niet met die drukker in zee gaan :P
Wij hadden de vorige keer ook een eigen ontwerp. Gewoon op een lokale drukker afgestapt, papier gekozen, enveloppen gekozen, en voila. We waren iets van 80 euro kwijt voor 75 kaartjes ofzo? In elk geval viel t reuze mee. Ik zou dus zeggen zoek even in je stad voor drukkerijen. :)
¿
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:26:28 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94251062
Ladies, bedankt nog voor het gerust stellen in het vorige topic. :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_94251393
Susie daar zijn we ook voor. Er zitten hier gelukkig veel vrouwen met ervaring.
Dat heb ik zelf ook zo mogen ervaren. En dat doet je inderdaad goed
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:33:46 #15
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94251502
Dat is ook zo heerlijk aan dit forum!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:48:45 #16
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94252432
5,27 voor een kaartje? Nog niet in 5,27 eeuwen dat dat hier gebeurde! Dan was ik over de 450 euro kwijt! De babykamer was goedkoper!
Wij hebben ook gekeken voor een eigen ontwerp, maar dat is het uiteindelijk toch niet geworden, mede omdat we opeens een site zagen waar je een qr-code kon laten drukken (gadget-freaks die we zijn) en daar kwam een kaartje voorbij wat we al eerder als leuk hadden bestempeld.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:15:36 #17
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94254139
Waaa 5,27 voor een kaartje. Inderdaad, alsof het op je rug en aan bomen groeit :'). Serieus, wat denkt die drukker zelf? Zei ze het met een stalen gezicht? Best knap....
En Jnet rustig aan he met dat hooi ;)

danic, weer een verschil hier. Hadden voor Alexa een rectale thermo, voor mij volstond een oorthermo prima vlgns kraamzorg. Ben ook daadwerkelijk twee keer gemeten verder.

Voor de rest niet heel erg bijgelezen, ook hier teveel hooi enzo. Ga nu plat, Henk verbouwt me van binnen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:25:21 #18
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94254820
Blij dat jullie het net zo een waanzinnig bedrag vinden als ik :D
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_94255080
Ik heb ook één digitale rectale thermometer en een oorthermometer. Heb ook nog een hoopje dat dat goed genoeg is. Er zijn dus verschillen.
Vorige week kreeg ik de bevestiging van de kraamzorg inschrijving. Heb de uitzetlijst die erbij zat doorgelezen en gauw weer lekker opgeborgen. Wat staat daar veel op!

Ik heb aambeien :X
Morgen maar eens een fles Roosvicée laxo halen, misschien helpt het.
En verder ben ik vandaag eerder naar huis gegaan, voelde me helemaal niet lekker; hoofdpijn, keelpijn, blegh. Hopelijk geen griepje op komst.

Moet me trouwens ook eens gaan verdiepen in een zwangerschapscursus. Zit nu te denken aan Samen bevallen, maar weet niet of het erg truttig is en of (8> erop zit te wachten om elke keer mee te gaan.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_94255962
j-net: www.dedigitaledrukker.nl viel bij ons heel erg mee in de kosten.
LeHeNe, als je echt aambeien hebt dan is laxo pas het begin. En misschien niet eens het beste dat je kan doen. Ga even langs je huisarts voor zalf enzo.
En ik las iets over thermometers, ik mocht wel met een oorthermometer, gelukkig. En dan ga ik nu het vorige topic nog even lezen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94256192
Tally, wat vervelend van dat vocht! Veel spelen met stressballetjes, veel bewegen, groene appels, groene thee en hopen dat het helpt.
Aventura zie je gyn echt dat je niet te veel moet drinken? Want je moet juist wel veel drinken als je vocht vasthoudt.

Hier blijft het vocht redelijk binnen de perken. Ik ben nog steeds verkouden, nu ook last van mijn keel, maar ach, ik heb nu weekend, dus ik vind dat het morgen minder is.
pi_94258823
L-tiekje, ik las iets over dat er toch gekeken gaat worden naar verlichting op je werk, fijn!!

Verder las ik nog meer leuke dingen, maar ik ben eventjes kwijt wie, wat, waar en hoe het ook al weer zat, sorry dames!

Spanning voor morgen begint hier ook een beetje toe te nemen. Om 9.50 uur mogen we ons al melden in het ziekenhuis en als er gedraaid kan worden en wij willen dat zelf ook...dan doen ze het waarschijnlijk meteen. Andere optie is dus voor ons een geplande keizersnee, een stuitbevalling zie ik niet zitten. Al met al toch wel een spannend moment morgen dus.
pi_94259668
Nienna, spannend, kan me voorstellen dat de zenuwen toenemen. Succes morgen!

Mefke, bedankt voor je tip, ga morgen wel even bellen. Waarom is laxo misschien niet het beste?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_94260101
nou ja, laxo helpt wel, maar volgens mij is het niet heel verstandig het heel lang te gebruiken. Je kan beter zorgen dat je genoeg vezels blijft eten. Anders van die zakjes met vezels om de boel soepel te houden.
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:41:21 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94260731
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef mefke79 het volgende:
Tally, wat vervelend van dat vocht! Veel spelen met stressballetjes, veel bewegen, groene appels, groene thee en hopen dat het helpt.
Aventura zie je gyn echt dat je niet te veel moet drinken? Want je moet juist wel veel drinken als je vocht vasthoudt.
Maar je kan ook te veel drinken heeft een cardioverpleegkundige me ooit eens verteld. Je lichaam moet dat vocht wel allemaal kunnen verwerken en afvoeren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')