Sorry, maar gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had 4 piercings. Op dit moment nog maar 1.En 1 tat. Maar daar komen er zonder twijfel meer bij. Ik wil nog een piercing daar zo beneden, maar dan trapt mijn vriend me het huis uit dus.
Ik ook, maar dat kan ook makkelijker met een knopjequote:
Ja misschien ook wel.quote:
Weet niet, volgens mij ben je baas over eigen lichaam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Maar dan is ondertussen wel een keer een pin keihard door een gevoelige plek heen geramd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel.maar ach, als ik het uiteindelijk niet mooi vind kan hij er weer uit, dat is het mooie van piercings.
quote:
Dat is ook zo, maar ik denk dat als je in een relatie zit en je partner iets echt niet mooi vind je het dan ook misschien laat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij ben je baas over eigen lichaam.
Ik vind dat helemaal niet zo erg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar dan is ondertussen wel een keer een pin keihard door een gevoelige plek heen geramd.
Ik doelde meer op het gedeelte dat hij het niks zou vinden. Dat hij tams dan het huis uit zou trappen zal wel ietwat overdreven zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij ben je baas over eigen lichaam.
Bij wijze van spreken he. Je snapt toch ook wel dat hij dat niet doet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het gedeelte dat hij het niks zou vinden. Dat hij tams dan het huis uit zou trappen zal wel ietwat overdreven zijn.
Ik heb een veel goddelijker lichaam dan hij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
til? [ afbeelding ]
Kutdwerg? [ afbeelding ]
Quote voor het geval dat z'n been straks écht eraf moet om kabouter een schuldgevoel te geven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Als Michhas z'n been straks afgezet moet worden kan hij dit wel doen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Quote voor het geval dat z'n been straks écht eraf moet om kabouter een schuldgevoel te geven.
Ik zou een prostituee uitnodigen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Mmm straks ff nachtje in hotel chillen, xbox meenemen?
Die gaat al meequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou een prostituee uitnodigen.
Kijk een paar topics terug voor het antwoord:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Mmm straks ff nachtje in hotel chillen, xbox meenemen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Quote voor het geval dat z'n been straks écht eraf moet om kabouter een schuldgevoel te geven.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kijk een paar topics terug voor het antwoord:
[SC] #71 MW2: Waar onze XBOX onze vriendin is
Dus de vriendin gaat al mee.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Als Michhas z'n been straks afgezet moet worden kan hij dit wel doen.
got breezer jwt sellufquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:02 schreef dreamzk het volgende:
Nigggaaaaaaa's only...
Boks voor mn nigga Bozz met bazen telefoon.
Nee die van mij zijn wel wat groter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:45 schreef kutkabouter het volgende:
Ben jij dat tams?
Ik doe ook mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die laatste eigenlijk helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die van mij zijn wel wat groter.Mijn billen dan he. Mijn borsten gelukkig niet zoals die laatste hieronder.
Dat is toch dat filmpje dat die moeder haar neus snuit en dat hij daardoor schrikt?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is toch dat filmpje dat die moeder haar neus snuit en dat hij daardoor schrikt?
Denk evenveel als in mn bed, therefore ga ik mijn bed inquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef KneusTeun het volgende:
Kom je in een hotel wat adverteert met wifi en high speed internet. Realiteit: geen wifi en via een 3cm kabel echt een draak van een verbinding! fok laden duurt 30 sec!
Ik had het wel geweten als er een bad in zat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je bent in een hotel met je vriendin en dan ga je fokken om 1 uur 's-nachts?
Nee manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je bent toch niet meteen begonnen met gamen ofwel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:43 schreef dreamzk het volgende:
Het is weer vrijdag en jullie weten wat dat betekent:
Zal zo de download weer even aanzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd hoe het afloopt met Sammi.
All good things are wild and free.
http://www.ishetalweekend.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
stop beeing such a faggotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No homo
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:02 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw michhas is zo blij als een klein jochie
je vergeet de koelkast manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fight Night Champion![]()
En Operation Flashpoint: Dragon Rising
Ja ben nu Fight Night aan het spelen, hij is weer vetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
De nieuwe Fight Night is wel tof
OF vond ik zelf niet zo heel erg geweldig eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Wat lief!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee heb van Bozz en wat andere lui 2 nieuwe games gekregenZodat ik wat te doen heb thuis
![]()
En als ik ziek ben of iets heb ook voor jullie kleine zuster?quote:
Die fout maakten Snooks en Vinny ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En als ik ziek ben of iets heb ook voor jullie kleine zuster?
Ja maar ik zou niemand van jullie doen dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die fout maakten Snooks en Vinny ook.
vriendin van michhas ckerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef tliciouz het volgende:
Nou ja niemand, er zit wel wat leuks tussen voor zo ver ik weet.
Die zit niet op het forum. En nee die zou ik niet doen. Ik had het over jullie hier.quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef tliciouz het volgende:
sorry hoor...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zit niet op het forum. En nee die zou ik niet doen. Ik had het over jullie hier.
Zelfkennis heb je gelukkig. En je bent blond, daar val ik al niet op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vertel.
Ik ben het alvast niet.
Eerder een halve ginger.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zelfkennis heb je gelukkig. En je bent blond, daar val ik al niet op.
Ligt eraan wat je onder verstaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De linker, de rechter, de onderste of de bovenste helft?
Even kutkabouter mode aan: jij hebt vrij weinig keus in wie jij kiest om te doen, wij zijn mannen en pakken wat we pakken willen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zit niet op het forum. En nee die zou ik niet doen. Ik had het over jullie hier.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Even kutkabouter mode aan: jij hebt vrij weinig keus in wie jij kiest om te doen, wij zijn mannen en pakken wat we pakken willen.
Puh-leasequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Even kutkabouter mode aan: jij hebt vrij weinig keus in wie jij kiest om te doen, wij zijn mannen en pakken wat we pakken willen.
Kijk eens naar The Roast of Donald Trump, zoek het op YouTube. The Situation was gast daar en werd vies uitgejoeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:12 schreef dreamzk het volgende:
Waarom heeft niemand het nou over the shore??? Epische aflevering en ik wil discussieren, maar teveel klapjosti's in jersey shore topic
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef tliciouz het volgende:
niet iedereen is zo gay als jijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Puh-leaseNiet elke vent is zo kansloos
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam net deze smiley tegen en ik moest direct aan dat lekker snatsen van tliciouz denken
[ afbeelding ]
Godverdomme.quote:
Die vibrator.quote:
Nee sorry, was het geluidje van mijn vibo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij gaat vroeg slapen op een vrijdag
die van mij loopt op 400c benzine motorblok en gaat zo'n 180km/hquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee sorry, was het geluidje van mijn vibo.
Kom je zeker snel van klaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die van mij loopt op 400c benzine motorblok en gaat zo'n 180km/h
Zou ik hem een keer mogen lenen? Geen man die daar tegen op kan.quote:
1tje kan dat welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou ik hem een keer mogen lenen? Geen man die daar tegen op kan.
Verkeerde topic jonguuuh.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn World Trade Center model is bijna af
alleen 7 WTC nog afbouwen en dan is het klaar!
Het eerste 1:1 World Trade Center model in MineCraft
zo naar arnhem jonguuh. zo doen we datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Is iedereen aan het gamen? Of heeft iedereen plots een leven?
Naar de kreupele?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zo naar arnhem jonguuh. zo doen we dat
Ik zou morgen gaan, naar een Arnhem meet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee vanaaf niet![]()
gaan meteen de stad in
ik ben wss wel in arnhem morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou morgen gaan, naar een Arnhem meet.maar Mich gaat dus niet en verder alleen maar mensen die ik niet ken dus dat word hem niet.
Je kent remlof enzo toch wel? Gaat Roy ook niet meer dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou morgen gaan, naar een Arnhem meet.maar Mich gaat dus niet en verder alleen maar mensen die ik niet ken dus dat word hem niet.
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je kent remlof enzo toch wel? Gaat Roy ook niet meer dan?
Wie the fuck ben jij ineens?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn World Trade Center model is bijna af
alleen 7 WTC nog afbouwen en dan is het klaar!
Het eerste 1:1 World Trade Center model in MineCraft
15k toeren.quote:
ze kunnen iig zeggen. I GOT THE NUKE!!!!!!!!!*orgasm*quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ben ik de enige die verwacht dat die reactoren in Japan maar blijven ouwehoeren tot 1 April en dan blijkt dat die gekke Japanners weer is een raar gevoel voor humor hebben?
Mooiboys en spang meisje, check deze hitje dat je main dawg even brengt:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ben ik de enige die verwacht dat die reactoren in Japan maar blijven ouwehoeren tot 1 April en dan blijkt dat die gekke Japanners weer is een raar gevoel voor humor hebben?
Goed voor je motor wel.quote:
Ja, je jakkert het er wel lekker snel doorheen dan. Goed voor de economie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat sowieso en ook voor het benzine verbruik
Zit jij ook al te wachten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wanneer komt die fckn Mortal Kombat 9 demo nou voor Xbox.
Ja, fuckers. Ik dacht PS3 has no games..maar demo's hebben ze wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zit jij ook al te wachten?PS heeft hem al
Dan neem je ze mee naar buiten. Lekker een wandeling maken.quote:
Dat mag ik niet. Ik moet hier blijven zitten en de boel in de gaten houdenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan neem je ze mee naar buiten. Lekker een wandeling maken.
Nee, valt wel mee. Nee kut, eigenlijk valt het niet mee. 12 dagen Lissabon heeft een gat van bijna 900 euro geslagen in de begrotingquote:Op zondag 20 maart 2011 09:51 schreef Rossdale het volgende:
Alles alweer opgezopen Pierre?
Vanmiddag weer terrasjesweer
Mij nog veel te koud.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:51 schreef Rossdale het volgende:
Alles alweer opgezopen Pierre?
Vanmiddag weer terrasjesweer
Ah joh, jas aan, sjaal om, bakkie koffie/thee erbij en gezicht in de zonquote:
Waarschijnlijk in de auto bij m'n ouders laten liggen, want gisteren een dagje met m'n ouders naar roffa geweest, en toen had ik 'm nog.quote:
Nogal ja.quote:
Dont be hatin on Roffa, hebben het al zo zwaar met al hun mocro's en hun falende voetbalteamquote:
Welke musical?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nogal ja.We gingen naar een musical in de ahoy en daarna uit eten, dus gelukkig niet echt veel van die lelijke kutstad gezien.
Ik haat niet op Roffa. Ik haat op die blanke neger die het woordje Roffa in zijn mond durft te halen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dont be hatin on Roffa, hebben het al zo zwaar met al hun mocro's en hun falende voetbalteam
Hair.quote:
Dat is korter en makkelijker dan Rotterdam of R'dam, jeweetz.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik haat niet op Roffa. Ik haat op die blanke neger die het woordje Roffa in zijn mond durft te halen.
Ondertussen Amsterdam ook Damsco noemen?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is korter en makkelijker dan Rotterdam of R'dam, jeweetz.
Bovendien is dat de gangbare term op fok.
Nee, het gaat niet zo vaak over Amsterdam.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ondertussen Amsterdam ook Damsco noemen?
Wel mooi hoor. Echt vet gedaan. Maar het is gewoon niet mijn ding. Maargoed, het was een gezellig dagje met m'n ouders dus dat is prima.quote:
Ook wel een keer goed, het leuk hebben met je oudersquote:Op zondag 20 maart 2011 10:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wel mooi hoor. Echt vet gedaan. Maar het is gewoon niet mijn ding. Maargoed, het was een gezellig dagje met m'n ouders dus dat is prima.
Daarom.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook wel een keer goed, het leuk hebben met je ouders
Als jij betaalt, want het is financiele crisistijdquote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer pakken we weer eens samen een pilsje?
quote:
Maar niet onoverkomelijkquote:
Stufi volgende weekquote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als jij betaalt, want het is financiele crisistijd
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar niet onoverkomelijkEen tijdelijke dip zullen we het maar noemen
quote:
Je krijgt toch nog wel een lening?quote:
Neequote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je krijgt toch nog wel een lening?
Ik dacht dat je een lening kon krijgen ongeveer gelijk aan je stufi.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee4 jaar is 4 jaar, dan is het over met de pret
Ja klopt, je kan nog weet ik het hoe lang een lening krijgen, maar ik heb alles stopgezet. Beter gezegd, ik ben al aan het terugbetalenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een lening kon krijgen ongeveer gelijk aan je stufi.
Doe je goed, ik moet vanaf volgend jaar alles vol gaan bijlenen, alle drie de kinderen van mn ouders studeren dan dus cash money word dan tightquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja klopt, je kan nog weet ik het hoe lang een lening krijgen, maar ik heb alles stopgezet. Beter gezegd, ik ben al aan het terugbetalen
Absurd eigenlijk als je bedenkt hoeveel het allemaal kost. Mijn broer doet na afronding van zijn 1e studie zijn 2e studie, en die wordt niet meer gesubsidieerd door de staat. Of je even 10k per jaar wil aftikkenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doe je goed, ik moet vanaf volgend jaar alles vol gaan bijlenen, alle drie de kinderen van mn ouders studeren dan dus cash money word dan tight
En volgend jaar ook al geen stufi meer
Ja zeker, gaat nergens over. En dan word het onderwijs hier in Nederland dan nog onwijs gesubsidieerd. In Amerika of Engeland daar en tegen betaal je je helemaal blauw en moet je lening af sluiten bij de bankquote:Op zondag 20 maart 2011 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk als je bedenkt hoeveel het allemaal kost. Mijn broer doet na afronding van zijn 1e studie zijn 2e studie, en die wordt niet meer gesubsidieerd door de staat. Of je even 10k per jaar wil aftikken
Stimmt ja. Hij heeft in ieder geval nog het geluk dat hij het kan doen..quote:Op zondag 20 maart 2011 13:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja zeker, gaat nergens over. En dan word het onderwijs hier in Nederland dan nog onwijs gesubsidieerd. In Amerika of Engeland daar en tegen betaal je je helemaal blauw en moet je lening af sluiten bij de bank
De eerste wil ik wel betalen, maar aangezien ik niet weet hoe lang die avond gaat duren doe ik verder geen toezeggingenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als jij betaalt, want het is financiele crisistijd
gezien de vorige avond misschien een slim planquote:Op zondag 20 maart 2011 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De eerste wil ik wel betalen, maar aangezien ik niet weet hoe lang die avond gaat duren doe ik verder geen toezeggingen
Nee, maar kan wel een keer hoor. Er is altijd nog wel geld over voor een paar tequila's en erdinger met Ross to the Dalequote:
Pierre, gedag zeggen met een lekker plaatje. Held.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pierre, gedag zeggen met een lekker plaatje. Held.
Deze is voor jou.Altijd gedag met een plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En goed dat je die pic in een spoiler zet, ik zit op mijn werk
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:
Dat moest een trollface voor pringles voorstellen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, maar kan wel een keer hoor. Er is altijd nog wel geld over voor een paar tequila's en erdinger met Ross to the Dale
Haha ja, geniale vent.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is dat die gast van The Hangover die daarin speelt?
yup fat jesusquote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is dat die gast van The Hangover die daarin speelt?
Ok, ziet er wel cool uit. Die gaan we maar eens even kuikenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja, geniale vent.En Robert Downey Jr
Pathe unlimited heb ik dus jaquote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef kutkabouter het volgende:
Nog mensen die suckerpunch in de bios gaan kijken?
Inderdaad hilarisch, die fapscene in de auto.quote:
Haha ja dat was mooi.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad hilarisch, die fapscene in de auto.
What's that sound?
Haha ja die dingen. Mn horloge is gestopt met tikken maar als mn stopwatch werkt nog wel. Dus leek mij dan niet aan de batterij te liggenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die dingen waar de tijd op staat?
Wat een slechte film lijkt me dat.quote:
quote:
Slecht hoeft nog niet te betekenen dat ie niet vermakelijk is.quote:
Slecht in de zin van niet vermakelijk, ik houd niet van dit soort ''fantasy'' films.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Slecht hoeft nog niet te betekenen dat ie niet vermakelijk is.
Ik normaal ook niet, maar deze lijkt me wel vet.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Slecht in de zin van niet vermakelijk, ik houd niet van dit soort ''fantasy'' films.
Is niet echt verstandig, dit ding is gebouwd om tot 200m diep te gaan dus als ik er zelf aan ga kloten dan verneuk ik het waterproof systeem (of dat zeiden ze iig in de winkelquote:Op zondag 20 maart 2011 18:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb je m wel opgemaakt om te kijken of de batterij goed zit o.i.d? Ik zou m anders naar een horlogemaker brengen. Misschien is er wat mis met het mechanisme.
Duik je?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is niet echt verstandig, dit ding is gebouwd om tot 200m diep te gaan dus als ik er zelf aan ga kloten dan verneuk ik het waterproof systeem (of dat zeiden ze iig in de winkel). Morgen dan maar even bij winkel langs gaan.
Heb je waterproof nodig in de bieb?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is niet echt verstandig, dit ding is gebouwd om tot 200m diep te gaan dus als ik er zelf aan ga kloten dan verneuk ik het waterproof systeem (of dat zeiden ze iig in de winkel). Morgen dan maar even bij winkel langs gaan.
Nee, horloge gekocht omdat ik hem mooi vond. Was toevallig een duikhorlogequote:
Voor alle vrouwtjes die van hun stoel glibberen als ik langs loopquote:Op zondag 20 maart 2011 19:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je waterproof nodig in de bieb?
komen er dan lekkere vrouwetjes in de bieb?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Voor alle vrouwtjes die van hun stoel glibberen als ik langs loop
In Utrecht welquote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
komen er dan lekkere vrouwetjes in de bieb?
We zaten in private chatquote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef KoningStoma het volgende:
Die teammates van ons netIk speelde de hele tijd dat nummertje van ase af en jullie lagen steeds in een hoekje.
Jup.quote:
Nog ff mooie render van maken XDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |