Je bedoelt dat je van Borne eerst naar Hengelo moet gaan om vervolgens de IC naar Deventer te pakken om daar over te stappen op de stoptrein naar Rijssen alleen om te plassen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar als je een lang stuk wil, kun je dus ook gewoon de IC pakken en onderweg plassen.
Waarom ga je er op in? Hij heeft gewoon geen gelijk, klaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je van Borne eerst naar Hengelo moet gaan om vervolgens de IC naar Deventer te pakken om daar over te stappen op de stoptrein naar Rijssen alleen om te plassen?
Wat denk je dat het extra kost?En dan ook nog eens de extra tijd en dat alleen omdat er in de Sprinter geen wc is.
Omdat ik wel benieuwd ben naar een verklaringquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom ga je er op in? Hij heeft gewoon geen gelijk, klaar.
Ik vermoed dat dat op jaarbasis die inwoner van Borne minder dan 90 miljoen euro kost, wat denk jij?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je van Borne eerst naar Hengelo moet gaan om vervolgens de IC naar Deventer te pakken om daar over te stappen op de stoptrein naar Rijssen alleen om te plassen?
Wat denk je dat het extra kost?En dan ook nog eens de extra tijd en dat alleen omdat er in de Sprinter geen wc is.
Die wc's hoeven geen 90 miljoen te kosten. En dan nog, Schultz heeft al toegezegd, dus ze komen er. Klaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat op jaarbasis die inwoner van Borne minder dan 90 miljoen euro kost, wat denk jij?
Goed punt, vanaf nu ga ik mijn best doen om in elke TT die ik plaats de term plassen of iets aanverwants te verwerken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef STING het volgende:
Een TT over plassen van stbabs. Verrassend.
Goedzo knul, één gouden regen voor jouw topicquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt, vanaf nu ga ik mijn best doen om in elke TT die ik plaats de term plassen of iets aanverwants te verwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, doen we het voor de helft, 45 miljoen, is dat wat die Bornees extra moet betalen aan geld en tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wc's hoeven geen 90 miljoen te kosten. En dan nog, Schultz heeft al toegezegd, dus ze komen er. Klaar.
Iedereen die moet plassen, kan dus gewoon in de trein, ook al hoeven ze maar vijf minuten.
Alleen toegezegd dat ze het als een optie zag en het in gebruik nemen ervan zal berekenen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wc's hoeven geen 90 miljoen te kosten. En dan nog, Schultz heeft al toegezegd, dus ze komen er. Klaar.
Iedereen die moet plassen, kan dus gewoon in de trein, ook al hoeven ze maar vijf minuten.
Hou toch eens op te zeiken, Babs. Je wordt nu gewoon vervelend. Wat kan jou het schelen dat het kabinet het nodig vindt mensen met blaasproblemen e.d. tegemoet te komen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, doen we het voor de helft, 45 miljoen, is dat wat die Bornees extra moet betalen aan geld en tijd
Oh, oke. Ik heb het bericht niet gelezen verder. Dan nog, die wc's komen er wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen toegezegd dat ze het als een optie zag en het in gebruik nemen ervan zal berekenen.
Dat is nog maar de vraag dat ging van de getallen afhangen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik heb het bericht niet gelezen verder. Dan nog, die wc's komen er wel.
En dan lees je dit, ipv wat er echt staat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
nah, ik ga maar eens plasfoto's laten maken
Ik vind dus dat ze die 90 miljoen aan nog betere dingen kan uitgeven. Ik vind het een buitenproportioneel bedrag voor dit doel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou toch eens op te zeiken, Babs. Je wordt nu gewoon vervelend. Wat kan jou het schelen dat het kabinet het nodig vindt mensen met blaasproblemen e.d. tegemoet te komen?
Ik heb liever dat ze daar 90 miljoen aan uitgeven, dan 1 miljoen meer naar Afghanistan of die JFS.
We gaan het zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag dat ging van de getallen afhangen.
Dat vind ik ook, maar ze hadden nooit treinen moeten bestellen zonder WC natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dus dat ze die 90 miljoen aan nog betere dingen kan uitgeven. Ik vind het een buitenproportioneel bedrag voor dit doel.
Alsof dat bedrag zo buitenproportioneel moet zijn. Dan zou 1 wc nog duurder zijn dan het gemiddelde huis, dat geloof je toch zelf niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dus dat ze die 90 miljoen aan nog betere dingen kan uitgeven. Ik vind het een buitenproportioneel bedrag voor dit doel.
Eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ze hadden nooit treinen moeten bestellen zonder WC natuurlijk.
Oh, en datquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ze hadden nooit treinen moeten bestellen zonder WC natuurlijk.
Het gaat om 131 treinen, als het meer dan 1,31 M kost (10.000 per stuk), vind ik het al buitenproportioneel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof dat bedrag zo buitenproportioneel moet zijn. Dan zou 1 wc nog duurder zijn dan het gemiddelde huis, dat geloof je toch zelf niet.
Wat mag een wc dan wel kosten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat om 131 treinen, als het meer dan 1,31 M kost (10.000 per stuk), vind ik het al buitenproportioneel.
Het extra-koppelstuk met toilet bleek te duur te zijn, een toilet in bouwen bleek technisch niet mogelijk te zijn. De enige mogelijkheid die snel ingevoerd kan worden is het inbouwen in bestaande stellen en dat kost zitplaatsen en een godsvermogen aangezien dit dient te gebeuren bij de fabrikant zelf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan het zienHet is altijd makkelijk voor iemand die nooit gebruik maakt van het OV om daar beslissingen over te nemen.
Wacht ff, een wc inbouwen in 131 treinen moet 90 miljoen kosten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat om 131 treinen, als het meer dan 1,31 M kost (10.000 per stuk), vind ik het al buitenproportioneel.
Ik bedoel, wat vind jij wél acceptabele kosten voor een wc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10.000 het stuk, zei ik toch net
See my point? Dat vind ik dus van de zotte.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht ff, een wc inbouwen in 131 treinen moet 90 miljoen kosten?
Zou dat toch nog een keertje na rekenen.
Of anders even rondbellen voor wat Polen.
9.000 sprinters?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10.000 het stuk, zei ik toch net
10.000 euro...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat vind jij wél acceptabele kosten voor een wc.
1,31 miljoen (dan zouden ze 10000 kosten per stuk)quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat vind jij wél acceptabele kosten voor een wc.
Ah, zo makkelijk is het dus niet. Maar dan nog is 90 miljoen wel heel veel. De NS is gewoon dom geweest door treinen te bestellen zonder wc. Of ze moeten ervoor zorgen dat Sprinters nooit op lange stukken worden ingezet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het extra-koppelstuk met toilet bleek te duur te zijn, een toilet in bouwen bleek technisch niet mogelijk te zijn. De enige mogelijkheid die snel ingevoerd kan worden is het inbouwen in bestaande stellen en dat kost zitplaatsen en een godsvermogen aangezien dit dient te gebeuren bij de fabrikant zelf.
http://www.destentor.nl/n(...)d/article8340751.ece
Oke.quote:
Ze moeten degene ontslaan die de offerte heeft geaccepteerd! Nee, een wc is nergens voor nodig! Die heb ik toch ook niet in mijn mercedes! Gekkerds!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, zo makkelijk is het dus niet. Maar dan nog is 90 miljoen wel heel veel. De NS is gewoon dom geweest door treinen te bestellen zonder wc. Of ze moeten ervoor zorgen dat Sprinters nooit op lange stukken worden ingezet.
Ze hebben gewoon zitten rekenen en daaruit bleek dat er maar vrij weinig mensen langer dan 15~20 minuten in een Sprinter zitten. Daarvan hoeft lang niet iedereen te plassen. En wat daarvan overbleef, als ze die klanten kwijt raakten, kostte hun dat minder dan wc's inbouwen. Vermoed ik danquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, zo makkelijk is het dus niet. Maar dan nog is 90 miljoen wel heel veel. De NS is gewoon dom geweest door treinen te bestellen zonder wc. Of ze moeten ervoor zorgen dat Sprinters nooit op lange stukken worden ingezet.
Ah, zo. Nee, zo erg stink ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan me er een paardenlucht bij associeren
maar t is wel te ruikenquote:
Hmm, nee, ik niet, ik heb de line-up gezien en er zat werkelijk geen 1 band tussen waarvan ik dacht WOOHOO.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
OK, dan toch maar Pinkpop kaarten halen zaterdag.
Truequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze moeten degene ontslaan die de offerte heeft geaccepteerd! Nee, een wc is nergens voor nodig! Die heb ik toch ook niet in mijn mercedes! Gekkerds!
Ik las dat er klachten binnen waren gekomen van het personeel. Ik kan me best voorstellen dat zij ook naar de wc moeten kunnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon zitten rekenen en daaruit bleek dat er maar vrij weinig mensen langer dan 15~20 minuten in een Sprinter zitten. Daarvan hoeft lang niet iedereen te plassen. En wat daarvan overbleef, als ze die klanten kwijt raakten, kostte hun dat minder dan wc's inbouwen. Vermoed ik dan
1.32 welquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Oke.Ik heb je eerste bericht verkeerd gelezen, dacht dat je 1,31 m al buitenproportioneel vond.
Dat is jouw probleemquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, nee, ik niet, ik heb de line-up gezien en er zat werkelijk geen 1 band tussen waarvan ik dacht WOOHOO.
Ja dat is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
See my point? Dat vind ik dus van de zotte.
En op welke overrated doel je dan?quote:
Dat is de reden dat ik al naar Lowlands ga. De sfeer op Pinkpop vind ik veel minder (dagjesmensen) en als de line-up dan minder is, tsja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Er is genoeg leuks+de sfeer, redenen genoeg om erheen te gaan.
Ik denk dat de jeugd meer into veel van de overrated bands zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En op welke overrated doel je dan?
Coldplay bestaat al lang hoor (en is al lang overratedquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat de jeugd meer into veel van de overrated bands zijn
Deels eens hoor, de sfeer op LL Is beter, maar die op PP is niet slecht, en ik vind er een paar hele leuke dingen tussen zittenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En op welke overrated doel je dan?
[..]
Dat is de reden dat ik al naar Lowlands ga. De sfeer op Pinkpop vind ik veel minder (dagjesmensen) en als de line-up dan minder is, tsja.
Dat kan, maar ik was even verbaasd omdat ik nog geen 5 minuten ervoor had gezien dat ik het helemaal niks vondquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens hoor, de sfeer op LL Is beter, maar die op PP is niet slecht, en ik vind er een paar hele leuke dingen tussen zitten.
Babs < care.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
Mainstage:
Coldplay < overrated
Elbow < seen it
Lifehouse < oud
De Staat < overrated
3FM-stage:
Manic Street Preachers < oud
Simple Plan < 13 in een dozijn
Alter Bridge
Tentstage:
Selah Sue < geen festivalartiest
Ash
Madi
ZONDAG 12 JUNI (13:00 - 23:00 UUR)
Mainstage:
Kings of Leon < overrated
White Lies < overrated
Wolfmother < seen it
Tim Knol < ok, wel leuk, maar kan ik ook op gratis festivals zien
n.n.b.
3FM-stage:
Avenged Sevenfold
Justin Nozuka
n.n.b.
n.n.b.
Tentstage:
The Bloody Beetroots Death Crew 77 < ken ik niet
Graffiti6
Laura Jansen < zie Tim Knol
n.n.b.
MAANDAG 13 JUNI (12:00 - 23:00 UUR)
Mainstage:
Foo Fighters < Ok, dit zou dan de enige band zijn waarvoor ik er heen zou gaan
Kaiser Chiefs < overrated
Volbeat < seen it
Go Back To The Zoo < overrated
Two Door Cinema Club
Scouting For Girls
3FM-stage:
Thirty Seconds To Mars < overrated
The Script < overrated
The Gaslight Anthem < overrated
Beatsteaks
Plain White T's
Tentstage:
Deadmau5 < overrated
Band of Horses
All Time Low
Dazzled Kid < overrated
n.n.b.
Ja, maar onze muzieksmaak ligt blijkbaar niet erg dicht bijelkaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik was even verbaasd omdat ik nog geen 5 minuten ervoor had gezien dat ik het helemaal niks vond
Stimmt, maar ja, als je nu nog geen kaarten hebt, ben je ruim te laat. Maar op LL staan 150+ artiesten, daar is altijd wel iets tussen te vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar onze muzieksmaak ligt blijkbaar niet erg dicht bijelkaar.
En er staan echt nog maar 6 namen bij LL ofzo?
Daar zit weer een zooi tussen dat ik totaal niet mot, De jeugd van Tegenwoordig, really?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stimmt, maar ja, als je nu nog geen kaarten hebt, ben je ruim te laat. Maar op LL staan 150+ artiesten, daar is altijd wel iets tussen te vinden
Bullet For My Valentine
Paul Kalkbrenner
Crystal Fighters
Omar Souleyman
Fleet Foxes
Residentie Orkest (o.l.v. Neeme Jarvi)
Interpol
Trentemoller
De Jeugd Van Tegenwoordig
The Wombats
7 hoofdpodia plus tig andere, je mot ook niksquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zit weer een zooi tussen dat ik totaal niet mot, De jeugd van Tegenwoordig, really?
I know, maar het is idd uitverkocht, dus wat maakt het uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
7 hoofdpodia plus tig andere, je mot ook niks
Maar JvT hoef ik ook niet. En ik snap dat Kalkbrenner en Trentemoller voor jou niet hoeft
Ik voorzie alleen voor mijzelf een probleem, wil nu al 4 van die 10 zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar het is idd uitverkocht, dus wat maakt het uit.
LL was binnen twee uur uitverkocht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stimmt, maar ja, als je nu nog geen kaarten hebt, ben je ruim te laat.
Onzin man, LL is wel gezelliger, maar PP is alle keren dat ik er was (en dat zijn er nogal wat) gewoon heel gezellig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef Q. het volgende:
Oh, en Pinkpop is kut. Massaal sfeerloos kutfestival.
http://festivalinfo.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Hoe kom jij eigenlijk aan die namen? Ik zie echt maar 8 acts op de LL site.
Welke films?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef stbabylon het volgende:
Dinsdag naar de bios, gisteren naar de bios en vanavond... ga ik maar eens weer naar de bios
wow, dat is meer bios dan ik in 1 jaar doequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef stbabylon het volgende:
Dinsdag naar de bios, gisteren naar de bios en vanavond... ga ik maar eens weer naar de bios
precies, welke films en zijn het aanraders ja of nee?quote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef stbabylon het volgende:
Dat is minder leuk nieuwsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
Oma belde net, m'n tante ligt in het ziekenhuis met een long embolie
amsterdam leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
Alleen morgen nog stage en dan alweer weekend
Lekker een volledig weekend weg naar Amsterdam
klote. Sterkte ermeequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
Oma belde net, m'n tante ligt in het ziekenhuis met een long embolie
Ja, geen idee hoe het gaat. M'n nicht had vanavond m'n oma gebeld en die belde meteen ons. Maar blijkbaar ligt ze er al sinds gisterenquote:
Ja, ik ben ook echt dol op Amsterdamquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
amsterdam leukvindt het een super leuke stad....
![]()
[..]
klote. Sterkte ermee
Dinsdag met mrs. stbabylon naar No Strings Attached geweest, rom-com met Atchon Kutcher en Nathalie Portman. Erg gelachen en ook wel een tikkie herkenbaar, gaat over fuckbuddies die een relatie krijgenquote:
Op de laatste na, lijken ze me niksquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dinsdag met mrs. stbabylon naar No Strings Attached geweest, rom-com met Atchon Kutcher en Nathalie Portman. Erg gelachen en ook wel een tikkie herkenbaar, gaat over fuckbuddies die een relatie krijgen
Gisteren naar Battle Los Angeles geweest. Oorlog/SF film. Aliens landen over de hele wereld met grondtroepen en een troep mariniers moet in Los Angeles wat civilians redden. Saving Private Ryan meets ID4 zeg maar. Veel explosies, was cool
Vanavond naar The Adjustment Bureau met Matt Damon (ik kan die naam alleen maar lezen zoals ze het in team america zeggen). Schijnt een Bourne Identity meets Inception achtige film te zijn. Ben erg benieuwd.
Op 1 of andere manier kan ik hem erg goed hebben. Maar hij is in deze film een stuk ingetogener dan normaal. En Portman juist veel minder, was leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de laatste na, lijken ze me niksIk ben totaal geen fan van Ashton Kutcher. En Battle Los Angeles klinkt gewoon... Stom
mij lijken de eerste en laatste wel wat. Oorlogfilms moet ik niet veel van hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de laatste na, lijken ze me niksIk ben totaal geen fan van Ashton Kutcher. En Battle Los Angeles klinkt gewoon... Stom
Je moet er van houden jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
mij lijken de eerste en laatste wel wat. Oorlogfilms moet ik niet veel van hebben
Ik kan hem niet uitstaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier kan ik hem erg goed hebben. Maar hij is in deze film een stuk ingetogener dan normaal. En Portman juist veel minder, was leuk
ik probeer sinds mijn heenreis op vakantie een boek uit te lezen waarvan ik nog 20 paginas moet lezen. Maar op de een of andere manier kom ik er maar niet aan toe.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef stbabylon het volgende:
En dan na de film weer lekker naar huis en mijn 5de novel van Alastair Reynolds uitlezen en beginnen met het 6de boek dat ik van heb gekocht (vandaag). Ik ben fan
Irritant ja. Maar zolang je met de muis niet in de Fok banner komt, rolt ie niet naar beneden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Damn... Ik lees de voorpagina van Fok maar niet meerIk heb steeds die irritante reclame door het scherm als ik een nieuw artikel aan wil klikken.
Nee, nee. Moest boodschappen doen, eten koken enzo. Nu buikje vol en eens bedenken wat ik vanavond ga doenquote:
Klopt. Maar toch,quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:04 schreef STING het volgende:
[..]
Irritant ja. Maar zolang je met de muis niet in de Fok banner komt, rolt ie niet naar beneden.
Je kan altijd van je stoel glibberenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, nee. Moest boodschappen doen, eten koken enzo. Nu buikje vol en eens bedenken wat ik vanavond ga doen
Als ik dat doe, is het niet goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan altijd van je stoel glibberen
1 van de vele voordelen van een abo!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Damn... Ik lees de voorpagina van Fok maar niet meerIk heb steeds die irritante reclame door het scherm als ik een nieuw artikel aan wil klikken.
quote:
Oh, ja... Het klinkt wel heel raar om als man van je stoel te glibberen idd...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik dat doe, is het niet goedTenzij het kom omdat er iemand op me zit...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef STING het volgende:
[..]
Don't you get allwith me, young lady
![]()
Nee? Moet hij daar nog even mee wachten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen fysiek te worden
Jawelquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen fysiek te worden
Ja. Minstens tot voor altijd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee? Moet hij daar nog even mee wachten?
Dat is een teken van zwaktequote:
Jij wilt zeggen, dat jij als man een klein meisje als mij niet aan kan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef STING het volgende:
[..]
Bij sommige mensen werkt dat als enige middel
Waar moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen, dat jij als man een klein meisje als mij niet aan kan?
Omdat de makkelijke weg niet altijd de juiste isquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:29 schreef STING het volgende:
[..]
Waar moeilijk doen als het makkelijk kan
Screw de juiste wegquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de makkelijke weg niet altijd de juiste is
Ga jij de juiste weg maar screwen dan, ik ga wat te drinken pakkenquote:
Doe je bestquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga jij de juiste weg maar screwen dan, ik ga wat te drinken pakken
Ze lopen allemaal via bureau's in Ierland, daar is t St Patty's day (zoals mn Ierse vrienden t noemen), dus vandaag is er weinig gebeurd. Wel zelf een lijstje van interessante vacatures gemaakt en gemaild. Daar kan ik dan ff achteraan bellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
Hoe gaat het met je sollicitaties Peu?
Djeez? Wat heeft die er mee te maken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
Djeez, gaat lekker hier de laatste dagen.
Vast wel ietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Djeez? Wat heeft die er mee te maken?![]()
Mjah, ik ga zo ook weer voor dood spelen, weer vroeg op morgen
u behoort te zuipen en te vieren.. niks dingen opsturen naar ierland vandaagquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal via bureau's in Ierland, daar is t St Patty's day (zoals mn Ierse vrienden t noemen), dus vandaag is er weinig gebeurd. Wel zelf een lijstje van interessante vacatures gemaakt en gemaild. Daar kan ik dan ff achteraan bellen.
Hier, in de Achterhoek?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
u behoort te zuipen en te vieren.. niks dingen opsturen naar ierland vandaag
Lethal Weapon 1 t/m 4quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
Wie roept er een leuke film, comedy heb ik vanavond zin in.
Hoorde ik daar het geluid van naakte borsten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Misschien moet ik eens met m'n boobs flashen om hier leven te krijgen of zo...
Rush Hour, alle delen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
Wie roept er een leuke film, comedy heb ik vanavond zin in.
Je kan het proberenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
ik zei comedy, geen slappe troepquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Lethal Weapon 1 t/m 4
Die Hard 1 t/m 4
Geen (fatsoenlijk werkende) tv hier, dus download wel watquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
Oh, Nick of time komt er nu op, Misschien is dat wat voor je, Peu.
Please! Do!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoorde ik daar het geluid van naakte borsten?
Proberen is zo zonde, wat als het niet werkt?quote:
Ach, dat durf ik toch nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zei comedy, geen slappe troep
[..]
Geen (fatsoenlijk werkende) tv hier, dus download wel wat
[..]
Please! Do!
T hoeft geen kwaliteits film te zijn, maar zoiets wil ik mn avond niet mee verpestenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat jij daarmee wel erg veel kan voelen
Dat voel jij nogal snel schijntquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]Ik voelde gewoon aan m'n water dat jij de eerste zou zijn die zou reageren.
Wel gaan wel ff om t hoekje staanquote:
Dan hebben wij iig genoten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Proberen is zo zonde, wat als het niet werkt?
Schijnt?quote:
Om een hoekje is okequote:[..]
Wel gaan wel ff om t hoekje staan
Fair point. Maar nee, mag niet van ze rules.quote:
Fuk ze ruuls!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point. Maar nee, mag niet van ze rules.
ik heb t nog niet mogen ervarenquote:
Nicequote:[..]
Om een hoekje is oke
Nou kom op, flash die borsten en dan vertel ik wat ik voel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik voelde gewoon aan m'n water dat jij de eerste zou zijn die zou reageren.
Er zijn zoveel hoekjes... Wat is een mooi hoekje?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb t nog niet mogen ervaren
[..]
Niceop welk hoekje spreken we af?
*flashtquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou kom op, flash die borsten en dan vertel ik wat ik voel.
*verteltquote:
65 graden is wel een mooiequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn zoveel hoekjes... Wat is een mooi hoekje?
Of 136quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 80 graden ook wel wat hebben...
uiteraard.. Evil never diesquote:
hoe bevalt het single af zijn?quote:
nja, tis toch al dood hier, coma kan er prima bij.. Adiosquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga mezelf in coma begeven, trusten
single af?quote:
Heb je al nieuw werk kunnen vinden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
single af?dat ik hier niet meer elke dag zit? Bevalt me prima.. Hou zoveel tijd over om lekker films te kijken met het Varken op schoot..
nope.. Nog steeds in het ziekenhuis, maar inmiddels wel meer urenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al nieuw werk kunnen vinden?
huh je oor? Je had toch wat aan je knieën?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope.. Nog steeds in het ziekenhuis, maar inmiddels wel meer uren
wel fijn, dat ik vrij kan nemen wanneer ik wil met alle bezoekjes aan dokters en ziekenhuis enzo.. Dus ik wacht nog even met ander werk zoeken tot mn oor is opgelost
ik maak dit jaar goed gebruik van het ziekenfondsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh je oor? Je had toch wat aan je knieën?
Aah, wat is er precies aan de hand?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik maak dit jaar goed gebruik van het ziekenfonds
sinds ik die brace heb is het probleem met mn knie grotendeels opgelost
nu weer problemen met mn rechteroor, dus ben eindelijk naar KNO doorverwezen
dat weten ze niet precies.. Heb vocht achter het trommelvlies en ik heb een gehoordipje op 4000MHzquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, wat is er precies aan de hand?
damn, dat is ruk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat weten ze niet precies.. Heb vocht achter het trommelvlies en ik heb een gehoordipje op 4000MHz
het lichaam is aan het aftakelenouderdom enzo
Wie heb je nu weer vermoordquote:
quote:
te rood.. Jammer..quote:
Maar het idee is welquote:
Hoe zeur ikquote:
Te weinig zwart?quote:
ja, prettig is anders.. Vooral omdat ik er snachts wakker van wordquote:
wacht maar tot je zo oud bent als ikquote:
van de pijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, prettig is anders.. Vooral omdat ik er snachts wakker van word
herkenbaarquote:
Nee, bloed is donkerder.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe zeur ikik stel simpelweg een vraag
[..]
Te weinig zwart?
ja, maar slecht uitgevoerdquote:
oma GvsEquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wacht maar tot je zo oud bent als ik
jupquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wacht maar tot je zo oud bent als ik
aah, verkoudheid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:31 schreef Delan het volgende:
[..]
pff al vanaf maandag! snotteren en zo.. word er niet goed van, bleh
jaaa, maar het leeft nogquote:
Zoals met veel dingen hequote:
aah, het is voorlopig weer overquote:
ik hoop maar dat ze snel wat vinden danquote:
that would be mequote:
overal om me heen hoesten en snotteren mensen, dacht er nog vrolijk doorheen te fietsen maar nee dus, hoop wel dat de griep weg blijft want daar heb ik dus eeeeeecht geen zin in!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, verkoudheid.
Na gisteren een hele dag buiten werken voel ik ook wat opkomenvanavond dus op tijd naar bed. (en niet zoals andere dagen met jouw vriendje laat door blijven gaan
).
that would also be mequote:
Jij zit met een schommelstoel, een paar katten op schoot op de verandaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
that would be me
Het kattenvrouwtje, want de geraniums overleven niet
Na 3 seizoenen had ik t wel gezien. Nu vind ik t niet meer zo leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is echt heel veel troep op televisie, maar dit is geniaal!
ik ook al maanden, maar slaap nog steeds niet genoegquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Delan het volgende:
[..]
scheelt wel, ik ga nu steeds s op tijd naar mn bed, haha
Dit was mijn derde seizoen, blijft leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 3 seizoenen had ik t wel gezien. Nu vind ik t niet meer zo leuk.
Ik had het na een seizoen al gezien. Net als Expeditie Robinson en dat soort meuk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zit met een schommelstoel, een paar katten op schoot op de veranda
[..]
jippieeeequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaaa, maar het leeft nog![]()
hoe is het met jou? En met kloon? En met alles?
Herkenbaar, ik hoop er nog steeds door heen te komen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef Delan het volgende:
[..]
overal om me heen hoesten en snotteren mensen, dacht er nog vrolijk doorheen te fietsen maar nee dus, hoop wel dat de griep weg blijft want daar heb ik dus eeeeeecht geen zin in!
haha, voor jou laat, voor hem vroeg!
ik ook, want een doosje nurofen bruis in 4 dagen is best duurquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoop maar dat ze snel wat vinden dan
boh man, heb toch al niet zo heel veul problemen met in slaap vallen maar nu al helemaal niet, ben gewoon blij als ik in bed lig en mn ogen dicht kan doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook al maanden, maar slaap nog steeds niet genoeg
Ik kijk ook niet meer naar zulke programmas, Boer zoekt vrouw is ook niks voor mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het na een seizoen al gezien. Net als Expeditie Robinson en dat soort meuk.
zonder schommelstoel en veranda, maar de 2e is onderweg.. Begin mei krijg ik (ik denk) hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zit met een schommelstoel, een paar katten op schoot op de veranda
[..]
geen idee, ik slik nooit wat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook, want een doosje nurofen bruis in 4 dagen is best duur![]()
ongeveer 5 uur eerder daar, haha, dus dan is t ie weer lekker fris natuurlijk, haha, al heeft tie normaal ook nooit geen problemen met lullenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik hoop er nog steeds door heen te komen.
Ja, dat is te merken, ik val zowat in slaap en hij lult maar doorNu ga ik vroeg slapen
coolquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zonder schommelstoel en veranda, maar de 2e is onderweg.. Begin mei krijg ik (ik denk) hem
Wat hebben ER en Boerzktvrouw nu met Wie is de Mol te maken? Ik zie de gemene deler even niet zo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet meer naar zulke programmas, Boer zoekt vrouw is ook niks voor mij
daaromquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Delan het volgende:
[..]
ongeveer 5 uur eerder daar, haha, dus dan is t ie weer lekker fris natuurlijk, haha, al heeft tie normaal ook nooit geen problemen met lullen
oeh.. Zuid Amerika.. Dan heeft ie t vast naar zn zinquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef Delan het volgende:
[..]
jippieeee![]()
goed (op koppijn na dus..), goed (zit nu 2,5 week in zuid-amerika) en goed! alles heerlijk en genietend zn gangetje dus
Dat kijk ik ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet meer naar zulke programmas, Boer zoekt vrouw is ook niks voor mij
ik normaal dus ook niet, maar om te illustreren: zo'n doosje is 4,50quote:
programma's die ik niet leuk vindquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat hebben ER en Boerzktvrouw nu met Wie is de Mol te maken? Ik zie de gemene deler even niet zo.
goedkoper dan rokenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik normaal dus ook niet, maar om te illustreren: zo'n doosje is 4,50
heeft 3 dagen venezuela gehad, daarna door naar rio tot a.s. zaterdag en dan nog een paar dagen colombia, tis flink aanpoten voor hem nu maar wel in zn prachtige landje natuurlijk dus wat dat betreft zit hij lekker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oeh.. Zuid Amerika.. Dan heeft ie t vast naar zn zin
hopelijk ook een wat minder "varken", haha, beetje minder druk nu?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ohja.. En het Varken is 'geholpen' Nu heb ik een halfkale poes
dat doen we er ook nog bijquote:
huh, hoezo niet? Ik mag toch hopen dat Peuter allang slaapt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed. Maar ik ben heel opvoedkundig bezig, dus ik kan dat nog even niet doen. Stom.
slaap lekkerquote:
nee, nog steeds veel te hyper, maar ze heeft sinds vrijdag al niet meer op mn bed geplast! *klopt af* en ze heeft vanacht voor het eerst sinds weken weer bij me geslapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Delan het volgende:
[..]
hopelijk ook een wat minder "varken", haha, beetje minder druk nu?
Mag je hopen. Is niet zo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh, hoezo niet? Ik mag toch hopen dat Peuter allang slaapt?
scheelt een hoop gedoequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ohja.. En het Varken is 'geholpen' Nu heb ik een halfkale poes
dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Delan het volgende:
[..]
heeft 3 dagen venezuela gehad, daarna door naar rio tot a.s. zaterdag en dan nog een paar dagen colombia, tis flink aanpoten voor hem nu maar wel in zn prachtige landje natuurlijk dus wat dat betreft zit hij lekker!
das ook al lekker dat ze dat niet meer doet, ik klop met je mee af dat dat zo blijft! ach ja en wat betreft zn drukke, dan houd hij in ieder geval zn naam in ere toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, nog steeds veel te hyper, maar ze heeft sinds vrijdag al niet meer op mn bed geplast! *klopt af* en ze heeft vanacht voor het eerst sinds weken weer bij me geslapen
quote:
zal ik zeer zeker doen, hij miste je alquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat bedoel ikdoe m maar de groetjes van me
trustenquote:
ooooooo das af en toe best normaal hoor, heb ik ook wel s "last"vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van kinderen, maar op zijn leeftijd, nu nog wakker?
Wat wil je precies vragen of zeggen nu?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van kinderen, maar op zijn leeftijd, nu nog wakker?
Niks, was er verbaast over, thats all. Ik veroordeel niet, zeker niet als ik er niks van af weet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat wil je precies vragen of zeggen nu?
ja, ze blijft heerlijk een kattenversie van mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef Delan het volgende:
[..]
das ook al lekker dat ze dat niet meer doet, ik klop met je mee af dat dat zo blijft! ach ja en wat betreft zn drukke, dan houd hij in ieder geval zn naam in ere toch?
Hij staat bovenaan de trap te mekkeren dat hij niet wil slapen. Als ik nu ga slapen kruipt hij stiekem in mijn bed en dat wil ik nu niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks, was er verbaast over, thats all. Ik veroordeel niet, zeker niet als ik er niks van af weet.Hoe gaat t verder met Peuter?
dat is rukquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij staat bovenaan de trap te mekkeren dat hij niet wil slapen. Als ik nu ga slapen kruipt hij stiekem in mijn bed en dat wil ik nu niet.
Het gaat best kut, eigenlijk.
Slaap lekker, beterschapquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Delan het volgende:
maar goed, ik duik ook mn bed in want naar een schermpje turen is niet echt heel erg lekker voor mn hoofd![]()
dus trusteee
zeker houden zo!! tot snel!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ze blijft heerlijk een kattenversie van mij
slaap lekker damequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Delan het volgende:
maar goed, ik duik ook mn bed in want naar een schermpje turen is niet echt heel erg lekker voor mn hoofd![]()
dus trusteee
Het probleem lijkt te liggen bij een van de andere kindjes bij de gastouder. Peuter zegt dat hij "lelijk doet" en hem "bang maakt". Goed nieuws, dat het niet aan de gastouder ligt. Slecht nieuws, want dat joch is ook drie en wat moet je daarmee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is rukheb je al meer duidelijkheid wat er aan de hand is? Waarom hij zo doet?
Met de gastouder praten dat die het in de gaten kan houden? En als dat niet helpt, met de ouders van dat jochie? Of dat meteen al doen? Maar daar had je vast zelf ook al wel aan gedacht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Het probleem lijkt te liggen bij een van de andere kindjes bij de gastouder. Peuter zegt dat hij "lelijk doet" en hem "bang maakt". Goed nieuws, dat het niet aan de gastouder ligt. Slecht nieuws, want dat joch is ook drie en wat moet je daarmee?
niet de mogelijkheid om met de ouders van dat jochie te praten zodat je weet wat het kind doet om Peuter bang te maken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Het probleem lijkt te liggen bij een van de andere kindjes bij de gastouder. Peuter zegt dat hij "lelijk doet" en hem "bang maakt". Goed nieuws, dat het niet aan de gastouder ligt. Slecht nieuws, want dat joch is ook drie en wat moet je daarmee?
hopen dat t werkt. Hoe reageerden zijn ouders?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
De dingen die jullie noemen zijn al in gang gezet natuurlijk.
Weet ik niet, het is de taak van de gastouder om het te bespreken, dat hoor ik nog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hopen dat t werkt. Hoe reageerden zijn ouders?
Ik ben benieuwd, gun het je van harte dat het goed gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik niet, het is de taak van de gastouder om het te bespreken, dat hoor ik nog.
Evil zegt: dwangbuisquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
De dingen die jullie noemen zijn al in gang gezet natuurlijk.
Het gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, gun het je van harte dat het goed gaat.
Hoe is het verder?
Moe, maar dat komt weer omdat ik teveel gedaan heb, wat weer komt doordat het solliciteren best goed lijkt te gaan.quote:
jij vind plassen in de trein:quote:
ja, maar in de treinquote:
Je moet online daten zien als een manier om met vrouwen om te leren gaan, niet proberen er vrouwen te ontmoeten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef zalkc het volgende:
Gaat weer lekker vanavond, spreek je af om met iemand te chatten om 8 uur. En je blijft gewoon braaf aan het lijntje wachten, online-dating is nog niet helemaal mijn ding.
Als t nu sex is, dan kan ik t begrijpenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik al zei, als je moet dan moet je
Op de wc in de trein?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t nu sex is, dan kan ik t begrijpen
Plasseks? bah bahquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t nu sex is, dan kan ik t begrijpen
Op de wc in de treinquote:
Ik heet geen StBabsquote:
wel een goede?quote:
ja hoor, lekker gewerkt en daarna een vriendin van m'n broertje geholpen met d'r afstudeerprojectquote:
Tofquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja hoor, lekker gewerkt en daarna een vriendin van m'n broertje geholpen met d'r afstudeerproject
Wie weet wat voor fetish je hebtquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de wc in de trein![]()
in de trein
[..]
Ik heet geen StBabs
*prik*quote:
Vervelen we je?quote:
quote:
Wat zij zegtquote:
Or else?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
En hou allemaal es op met dat geprik
slecht nieuws?quote:
ja, maar relatie met één van de beste vrienden van m'n broertjequote:
Hey, it wasn't me! deze keer danquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
En hou allemaal es op met dat geprik
balen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, maar relatie met één van de beste vrienden van m'n broertje
Kut zooi!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Or else?
Je mond stond open he dus tja.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |