In zijn oogbol denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan had je koffie aan het infuus gehad.
Pomperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
XDquote:
Koffie-infuus gaarnequote:
Ik wil ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD![]()
Zo, tijd voor theeMet bastognekoekje
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
bijna tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]net op tijd om die nog te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.biw
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
*aanleggen gaat*quote:
*geeft pgr ook thee en een koekjequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*aanleggen gaat*![]()
[..]
*geeft pgr ook thee en een koekje![]()
*
Nee, nog een half uurtje, dan ga ik boodschappen doen, of de eneco-aap nou geweest is of nietquote:
hoelaat zou die er zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, nog een half uurtje, dan ga ik boodschappen doen, of de eneco-aap nou geweest is of niet
Ik ga die pas straks doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, nog een half uurtje, dan ga ik boodschappen doen, of de eneco-aap nou geweest is of niet
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*aanleggen gaat*![]()
[..]
*geeft pgr ook thee en een koekje![]()
*
voor, tijdens of na?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik ben geil, en ja , ik wil een koekje.
Niks of. EN!quote:
Is het keukenkastje nog heelquote:
Ik vind jou zooooooo niet leuk nuquote:
quote:
koekkruimels schuren zoquote:
goedzo!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:44 schreef pgrferrari het volgende:
Ook ff coureurs en onderdelen gekocht voor F1.
Ja,altijdquote:
Dat is sexy.quote:
wie/wat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:44 schreef pgrferrari het volgende:
Dat is wel zo handigquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:44 schreef pgrferrari het volgende:
tegen het puntje of niet? Puntjes doen vaak erg zeerquote:
een schrale koek doosquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja,altijd
MPG weet ook hoe de balken in mijn huisje in Didam voelen aan je achterhoofd trouwens
[..]
Dat is sexy.
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tegen het puntje of niet? Puntjes doen vaak erg zeer
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja,altijd
MPG weet ook hoe de balken in mijn huisje in Didam voelen aan je achterhoofd trouwens
[..]
Dat is sexy.
Verbaast me nietsquote:
Oeh,tof*O*quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom je ook joinen in mijn subleague?
quote:
Oh, zal es ff kijken.quote:
Ouwe mopperpotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben iig geen ezel, want die stoot zich maar één keer aan dezelfde steenquote:
Liefquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
op je hoofd dan...
werkt bij miniduck meestal ook wel, ze zegt dan meteen daarna dat het over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |