Pardon?quote:
Ik volg heul niks op dit moment hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Pardon?
Als ik jullie wel eens al die series heb horen opnoemen die er gevolgd worden, ik volg er al een tijd niet eentje![]()
Ik heb wel alle seizoenen van Over Mijn Lijk gevolgd en was er destijds nogal verbolgen over dat Yvon Jaspers het overnam, dus dit vond ik fijn nieuws
Tamelijk kansloos dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef Nonneke het volgende:
Nee geen caviapis![]()
Als ze vooral niet moeten plassen, pissen ze zichzelf en alles om zich heen onder, maar als je dan een klein plasje moet opvangen hoeven ze opeens noooit meer![]()
Probeer het straks nog een keer dan kijken ze vanaaf maar, en anders breng ik hem morgenochtend en dan gaattie maar weer een dagje camperen bij de DA vangen zij maar zn plasje op
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef Nonneke het volgende:
Nee geen caviapis![]()
Als ze vooral niet moeten plassen, pissen ze zichzelf en alles om zich heen onder, maar als je dan een klein plasje moet opvangen hoeven ze opeens noooit meer![]()
Probeer het straks nog een keer dan kijken ze vanaaf maar, en anders breng ik hem morgenochtend en dan gaattie maar weer een dagje camperen bij de DA vangen zij maar zn plasje op
Ja, en dan heb je het niet in de gaten als ie eindelijk piest en dan zit ie helemaal onderquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
gewoon hele dag in die plastic bak
Ik heb er denk ik wel een paar leuke, maar die monsters slapen eindelijk weer, dus ik ga ff een blokje om en wat dingetjes doen nuquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
OML vind ik ook een mooi programma. Yvon Jaspers was alleen verschrikkelijk pf..
Vandaag foto's van Diaz met beide oogjes open oh-oh ?![]()
ja ofcoursequote:
Succesquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik wel een paar leuke, maar die monsters slapen eindelijk weer, dus ik ga ff een blokje om en wat dingetjes doen nu
Of een beetje drukken en knijpenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:57 schreef Nonneke het volgende:
tis jammer dat ik geen kraantje in de buurt heb van het caviahok, zo'n stroompje water had hem vast geholpen
misschien moet ik maar emmertjes in de vijver leeggooien als hij in die bak zit om het wat op te wekken![]()
quote:
Jij hebt laatst nog 1236 afleveringen van dinges gekekenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik volg heul niks op dit moment hoor
Nee niet gedaan, omdat ze nu nergens meer last van lijkt te hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Greyzzzz, ben je wel even met Bink naar de DA geweest? Je wilt niet dat er iets in de longen is geschoten en Bink straks een vette longontsteking heeft. Denk ik
Modern family?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt laatst nog 1236 afleveringen van dinges gekeken
Op dvd. Oke. Dat telt niet
Ach Vamp, wat een schatje!quote:
Hé ik vind het zo rot voor je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zo misselijk. Volgens mij ben ik misselijk van de honger. Maar alles wat ik vandaag eet komt er weer uit. Ik ben er klaar mee
Elektronische maatbeker tja dat moet je maar net nodig hebben
Duimen dat deze 't beter doetquote:
Arme jijquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zo misselijk. Volgens mij ben ik misselijk van de honger. Maar alles wat ik vandaag eet komt er weer uit. Ik ben er klaar mee
Uit het beetje wat binnen blijft vrees ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Duimen dat deze 't beter doet. Toch raar hoe dat dan gegaan is, gisteren vroeg eentje geboren en toch 24 uur later nog twee,
[..]
Arme jijMaar je moet toch wel ergens je voedingsstoffen vandaan halen.
Ze zijn nog niet terug, maar de dierenkliniek is een half uurtje rijden.quote:
Wat een vreetzakje is datquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Is Midas alweer veilig thuis?
Diaz weegt vandaag 529 gram
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Is Midas alweer veilig thuis?
Diaz weegt vandaag 529 gram
Hij komt elke dag meer aan hequote:
quote:
Zei ik tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Noche weegt 445![]()
En Diaz ging weer zelf zitten poepen zojuist, die wil heul geen massages meer, echt niet
Ze gaan echt als een speer!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Noche weegt 445![]()
En Diaz ging weer zelf zitten poepen zojuist, die wil heul geen massages meer, echt niet
Ooh haha.quote:
Diaz past hier perfect bij in ieder gevalquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
En hij is inderdaad heel energiek, en Noche is juist heel chill, heel grappig, zo waren ze al vanaf dag 1 dat ze hier waren met alles, maar je ziet het steeds duidelijker met alles.
Wel echt een hele toffe hond voor verre wandelingen en behendigheid en zo juist hoor![]()
Noche zou een heerlijk hondje zijn voor hier
Ik ben een watje, dus persoonlijk was ik gegaan. Zeker bij zo'n ouder dier. Tenzij er nu écht helemaal niets meer aan de hand lijktquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
Nee niet gedaan, omdat ze nu nergens meer last van lijkt te hebben
Vind je dat ik dan alsnog moet gaan? Ik denk dat ze er dan zo weinig mee kunnen, omdat ze op dit moment weer helemaal de oude () is.
Ja, das heel grappig, ik denk echt dat ie heeeeeeel leuk bij jouw roedel past!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Diaz past hier perfect bij in ieder geval
Vanaf vanmiddag echt nul komma nul meer aan de hand.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een watje, dus persoonlijk was ik gegaan. Zeker bij zo'n ouder dier. Tenzij er nu écht helemaal niets meer aan de hand lijkt
Deze is ook groter dan die andere tweequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg een sms van Tombo dat Patrick OML weer ging presenteren.![]()
![]()
![]()
Wat een spanning Vamp, met die drie kittens.Moedertje zal zich niet prettig hebben gevoeld met die andere twee in de buik en daardoor haar eerste kleintje verwaarloosd hebben.
Maar nummertje drie ziet er goed uit! En een
rooie
. Die MOET het gewoon redden! Fijn dat moeder nu echt aan het moederen is.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Deze is ook groter dan die andere twee
Ze is net heel even beneden geweest en gaat gewoon lekker uit zichzelf weer naar dr kindje toe.. Waar ik die eerste vond doordat ie zooo aan het piepen was hoor je deze alleen even als moeder niet in de directe omgeving is... Bij die andere ging ze wel bij liggen, maar om deze krult ze zich echt heen.. Ze laat m goed drinken en houdt m lekekr warm!
Goed zo!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:12 schreef vamperotica het volgende:
Deze is ook groter dan die andere twee
Ze is net heel even beneden geweest en gaat gewoon lekker uit zichzelf weer naar dr kindje toe.. Waar ik die eerste vond doordat ie zooo aan het piepen was hoor je deze alleen even als moeder niet in de directe omgeving is... Bij die andere ging ze wel bij liggen, maar om deze krult ze zich echt heen.. Ze laat m goed drinken en houdt m lekekr warm!
Tellen die voetbalkaartjes eigenlijk nog?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Christan vraagt of hij voor iemand hier een tekening van Mario en Luigi mag makenHij tekent graag en wil voor iemand wel een tekening maken die ik dan hier in het topic kan zetten. Uiteraard kunnen we hem dan ook opsturen.
Natuurlijk! Lijkt me geweldig zo'n kunstwerk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Christan vraagt of hij voor iemand hier een tekening van Mario en Luigi mag makenHij tekent graag en wil voor iemand wel een tekening maken die ik dan hier in het topic kan zetten. Uiteraard kunnen we hem dan ook opsturen.
Hij gaat voor je aan de slagquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef Strega het volgende:
Natuurlijk! Lijkt me geweldig zo'n kunstwerk!![]()
Wat een lief kind!
Als het goed is hebben we alles compleet (maar we moeten nog kijken of we inderdaad alle nummers hebben nu). Dus misschien kun je er iemand anders blij mee maken? In OUD zijn nog wel kinderen die plaatjes zoekenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef Greys het volgende:
Tellen die voetbalkaartjes eigenlijk nog?
Ik had nog even gewacht omdat ik er dan nog wat meer zou hebben, maar heeft het nog zin om ze op te sturen? Dan gaan ze morgen op de post
Hij gaat er speciaal eentje maken met BabyMario en BabyLuigiquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Mij lijkt het ook wel leuk. Kan ik in de babykamer ophangen
Geef hem maar een dikke knuffel! Hij voelt zich dus wel weer wat beter?quote:
https://checkout.google.comquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef APK het volgende:
![]()
![]()
AAARGGGH! Mijn zus denkt nog steeds dat ze op elke site dingen kan bestellen door in te loggen met haar emailaccountgegevens.
![]()
![]()
Dan zou ik mij nu ook geen zorgen meer makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
Vanaf vanmiddag echt nul komma nul meer aan de hand.
En ze heeft al die tijd gegeten en gedronken als een bootwerker.
Normaal ben ik de eerste die bij de DA staat
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Ja, het gaat wat beter en hij verveelt zich een beetje, dus tekenopdrachten komen goed uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:22 schreef Strega het volgende:
Geef hem maar een dikke knuffel! Hij voelt zich dus wel weer wat beter?
Maar je rookt.quote:
Okee, staat genoteerd (hij krijgt het nog drukquote:
quote:
Pixelzus?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef APK het volgende:
![]()
![]()
AAARGGGH! Mijn zus denkt nog steeds dat ze op elke site dingen kan bestellen door in te loggen met haar emailaccountgegevens.
![]()
![]()
Wurrumpie.quote:
Wat eenquote:
Bedankt voor deze lieve woordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
jaha, "het' is er af en toe nog hoor, om te lezen hoe het gaat met jullie.
Niks meer. niks minder.
ttuurlijk lach ik om de kwinkslagen, kan ze goed hebben hoor en zo maar ik zit geen 24/7 op de laptop dus mis een hoop.
Las ergens, een zooi terug weer wat opmerkingen aan mijn adres, geeft niks, kan er smakelijk om lachen en
En als jullie je daar goed bij voelen dan gun ik jullie dat![]()
![]()
Sance rancune en hopelljk worden (sommigen van jullie, de goeden niet te na gesproken) ook ooit eens volwassen
LK, wat ben je toch een mal mensquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Niks meer. niks minder.
ttuurlijk lach ik om de kwinkslagen, kan ze goed hebben hoor en zo maar ik zit geen 24/7 op de laptop dus mis een hoop.
Las ergens, een zooi terug weer wat opmerkingen aan mijn adres, geeft niks, kan er smakelijk om lachen en
![]()
Sance rancune en hopelljk worden (sommigen van jullie, de goeden niet te na gesproken) ook ooit eens volwassen
Fijn dat alles is goed gegaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Strega het volgende:
Zo, Midas is er weer.
Alles goed gegaan. Hij is nu nog wat wiebelig en groggy.
Hij mag vandaag nog niet eten, en dat voor zo'n vreetzak.
Hij vind zichzelf erg zielig en hij stinkt, heeft over zich zelf heengepist.
Arme kleine donder.
Lieffie.. Hoe was het bij de tandenboer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Niks meer. niks minder.
![]()
Ja die jaquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef APK het volgende:
Ben je zo weer 2 uur en 15 emails verder.
Ik heb er de kracht niet meer voor
Niet van die gemene dingen zeggen hoor, moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
en hopelljk worden (sommigen van jullie, de goeden niet te na gesproken) ook ooit eens volwassen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat eenlelijkerd
, was ie net geboren toen?
Niet eten? Arme Midasquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef Strega het volgende:
Zo, Midas is er weer.
Alles goed gegaan. Hij is nu nog wat wiebelig en groggy.
Hij mag vandaag nog niet eten, en dat voor zo'n vreetzak.
Hij vind zichzelf erg zielig en hij stinkt, heeft over zich zelf heengepist.
Arme kleine donder.
Weet ik, ik moest er ook om lachen maar ik pás gewoon niet bij jullie, geeft niks jóhquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
LK
En die opmerkingen waren gewoon grappig he, heb niets naars over je gelezen hoor
Waarom niet? Allemaal idioten bij elkaar, pas jij prima tussenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Weet ik, ik moest er ook om lachen maar ik pás gewoon niet bij jullie, geeft niks jóh
Jullie zouden LK koningin moeten crohnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom niet? Allemaal idioten bij elkaar, pas jij prima tussen
Ik bedoel het echt niet verkeerd hoor, maar wat ik niet snap is waarom je dan elke keer weer komt posten, als we toch niet bij je passen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Weet ik, ik moest er ook om lachen maar ik pás gewoon niet bij jullie, geeft niks jóh
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Rewimo het volgende:
Tekening 1 is klaar, voor de baby van f_r
[ afbeelding ]
Als je me even je adres PM't stuur ik hem opMoet morgen naar Boxmeer dus dan kan hij meteen op de post.
Nou ja dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik bedoel het echt niet verkeerd hoor, maar wat ik niet snap is waarom je dan elke keer weer komt posten, als we toch niet bij je passen?
Hij is briljantquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Als je me even je adres PM't stuur ik hem opMoet morgen naar Boxmeer dus dan kan hij meteen op de post.
Nee, want dan moet je een half dementerend canaille weven met een stel malloten, da ga niet goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie zouden LK koningin moeten crohnen
Nou...iedereen is hier gewoon welkom om te posten natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik bedoel het echt niet verkeerd hoor, maar wat ik niet snap is waarom je dan elke keer weer komt posten, als we toch niet bij je passen?
Onder welke naam post ze hier nu?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dushet wordt een beetje de nieuwe Robijn zo
JULLIE ZIJN STOM, IK GA WEG
<komt terug>
NEE NU GA IK ECHT WEG, JULLIE ZIJN STOM
<komt weer terug>
NEE NU BLIJF IK ECHT VOOR ALTIJD WEG
<komt nóg weer terug>
etc. etc.
En elke keer weer komt mededelen dat we leuk zijn maar dat ze er niet tussen past en weer een soort 'afscheid' neemt voor de zoveelste keer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vanavond maar even kijken, als hij weer wat kan lopen enzo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat alles is goed gegaanMaar wat streng dat ie de hele dag niet mag eten
De mijne mochten vanaf 18:00 uur de dag ervoor niet meer eten tot een uur of 18:00 de dag van de operatie.
Dat laatste moet LK alleen nog even snappenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou...iedereen is hier gewoon welkom om te posten natuurlijk.
Ik vind juist het mengelmoesje van verschillende mensen hier in de SC geweldig en iedereen "past" hier.
Natuurlijk is ze welkom, wat mij betreft ook. Ik bedoelde helemaal niet dat ze niet welkom was. Ze zegt alleen heel vaak dat ze weg gaat en niet meer terug komt, om vervolgens weer terug te komen. Dan zegt ze dat zij niet tussen ons past maar dat we wel heel leuk zijn en dat ze nu weer weggaat. Dan denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou...iedereen is hier gewoon welkom om te posten natuurlijk.
Ik vind juist het mengelmoesje van verschillende mensen hier in de SC geweldig en iedereen "past" hier.
Zodat wij weer een discussiepunt hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:52 schreef Oognip het volgende:
Natuurlijk is ze welkom, wat mij betreft ook. Ik bedoelde helemaal niet dat ze niet welkom was. Ze zegt alleen heel vaak dat ze weg gaat en niet meer terug komt, om vervolgens weer terug te komen. Dan zegt ze dat zij niet tussen ons past maar dat we wel heel leuk zijn en dat ze nu weer weggaat. Dan denk ikWaarom kom je hier dan als we toch niet bij je passen? Alleen maar om te zeggen dat je nu weer weggaat?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste moet LK alleen nog even snappen
Heb ik gemist, sorryquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze welkom, wat mij betreft ook. Ik bedoelde helemaal niet dat ze niet welkom was. Ze zegt alleen heel vaak dat ze weg gaat en niet meer terug komt, om vervolgens weer terug te komen. Dan zegt ze dat zij niet tussen ons past maar dat we wel heel leuk zijn en dat ze nu weer weggaat. Dan denk ikWaarom kom je hier dan als we toch niet bij je passen? Alleen maar om te zeggen dat je nu weer weggaat?
Nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef senesta het volgende:
Ik was al verder terug aan het lezen![]()
Er word over iedereen wel eens grapjes gemaakt hier toch?Ik ben de machtsgeile mod en Greys is de knuffelmod, Qwea heeft een grote bek, oh-oh is gewoon maf, Loveless heeft een zwak voor Frans bauer, enz...
En allemaal worden we wel eens op de hak genomen, hoort erbij
Volgens mij hebben we jou nog niet gehad he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef ElisaB het volgende:
Neeeeeeeee niet weer
* vingers in oren stopt en heel hard zingen gaat: LAAALAAL LLAAALALALLAAAALLAAAA
Lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zodat wij weer een discussiepunt hebben
Tja, ik denk dat het LK toch dwars zit of zo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef asfalthooligan het volgende:
En over mij zijn ze nog steeds niet uit
hou het maar op een soort schizofreenie![]()
![]()
Oh ja, wat was dat ook alweer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
Knuffelmod?
Ik ben die-ene-van-de-boodschappen-en-de-boot!
Waarom moet je iets proberen te zijn dan? Gewoon lekker jezelf zijn en meeblerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Neehee, ik vínd jullie aardig en héb het geprobeerd en het wíl maar niet lukken, ik ben gewoon wie ik ben en daar kan ik niks aan doen. En niks van da-lijk-komt-het-weer-en-weer-dat-gezanik-en-zo (ja LI, ben je vóór)
Dus, eind goed, al goed, had ook zomaar kunnen wegblijven maar da's mijn eer te na![]()
Bovendien heb ik voorlopig nogal wat anders aan het leeghoofdige koppie wat ik liever voor mezelf hou
(en moet toch ff mijn stempel hier drukken hè, dat hoort beetje bij mij)
exit
Die in die leuke jurk, heeft een bijzondere uitwerking op Qwea heb ik gemerktquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Welke van de zovele foto,s die hier zweven senesta
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent 'die demente' vanaf nu in elk geval!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Neehee, ik vínd jullie aardig en héb het geprobeerd en het wíl maar niet lukken, ik ben gewoon wie ik ben en daar kan ik niks aan doen. En niks van da-lijk-komt-het-weer-en-weer-dat-gezanik-en-zo (ja LI, ben je vóór)
Dus, eind goed, al goed, had ook zomaar kunnen wegblijven maar da's mijn eer te na![]()
Bovendien heb ik voorlopig nogal wat anders aan het leeghoofdige koppie wat ik liever voor mezelf hou
exit
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Die in die leuke jurk, heeft een bijzondere uitwerking op Qwea heb ik gemerkt
Ik sta er ook al niet tussenquote:
Wordt lekker pittig zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Gvd de gloeiende godver
Doe ik wat paprika kruiden op de aardappelschijfjes pleurt de halve pot zowat in de pan
quote:Maar wat moet je dan invullen bij:'' gebruikersnaam'', in godsnaam?
Ik word er gewoon wat moe van dat je steeds hetzelfde zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
exit
Daarom verveelt ie zich ook zo snel weerquote:
Ze weet toch wel dat ze iedere keer een andere nick moet kiezen héquote:
Gedaan!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Strega, joehoe!
[ afbeelding ]
PM met adres graag
Nee dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:11 schreef Strega het volgende:
Ze weet toch wel dat ze iedere keer een andere nick moet kiezen hé
Die hebben wij ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:18 schreef asfalthooligan het volgende:
Trouwens over foto,s vond er nog 1
![]()
[ afbeelding ]
Die sokkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:18 schreef asfalthooligan het volgende:
Trouwens over foto,s vond er nog 1
![]()
[ afbeelding ]
Waarom scheer jij je hoofd eigenlijk?quote:
check K&Wquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
@Q, ben benieuwd waar hij gefaald heeft dan, die zwartwerker!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik sta er ook al niet tussen
* Rewimo met Elies in hoekje gaat zitten huilen
LI... ik mis robijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dushet wordt een beetje de nieuwe Robijn zo
JULLIE ZIJN STOM, IK GA WEG
<komt terug>
NEE NU GA IK ECHT WEG, JULLIE ZIJN STOM
<komt weer terug>
NEE NU BLIJF IK ECHT VOOR ALTIJD WEG
<komt nóg weer terug>
etc. etc.
Dat zou jij wel willen!quote:
Wie was jij ook alweer?quote:
Durf je godverdomme wel als ik er niet ben? Vanaaf, 20:00 comandeursplein! Neem je hond meequote:Op donderdag 17 maart 2011 17:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was al verder terug aan het lezen![]()
Er word over iedereen wel eens grapjes gemaakt hier toch?Ik ben de machtsgeile mod en Greys is de knuffelmod, [b[Qwea heeft een grote bek[/b], oh-oh is gewoon maf, Loveless heeft een zwak voor Frans bauer, enz...
En allemaal worden we wel eens op de hak genomen, hoort erbij
Hey Bamba!quote:
Must.....not.... to......strong.......must......not...... *op handen gaat zitten*quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:57 schreef senesta het volgende:
[..]Ik zal Qwea eens vragen, vlak nadat ze weer die mooie foto onder ogen heeft gehad hahaha
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou jij wel willen!
Voor straf krijg jij een tekening met MarioKat en LuigiKat
Redelijk tot goed! En met jou?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Indeed! Hoe is het met jou en Pagan?
Alle foto's waar we mee dood gegooid worden zo langzamerhand wel hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Die in die leuke jurk, heeft een bijzondere uitwerking op Qwea heb ik gemerkt
Wat ontzettend liefquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:48 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Indeed! Hoe is het met jou en Pagan?
quote:
Nou dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Redelijk goed. Herstellende van m'n endometriose operatie. Eindelijk (vrijwel) geen pijn meer
. Alleen energiepeil is ver te zoeken
. Maar komt wel weer goed
Fijn dat de pijn zoveel minder is!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Bamba het volgende:
Redelijk goed. Herstellende van m'n endometriose operatie. Eindelijk (vrijwel) geen pijn meer
. Alleen energiepeil is ver te zoeken
. Maar komt wel weer goed
BAN!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
En ik maar hopen dat ze met MJ aan het thee drinken was
Heerlijk dat weer he? Daar knap je zoveel van op na de winter vind ik altijd!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou dat is goed nieuws!
Nu moet het lekker voorjaar worden, energie op doen in de buitenlucht.
Hier was het vanmiddag zo zonnig dat ik twee uurtjes heerlijk in de tuin heb kunnen zitten.
Gaat mijn energie level echt weer van omhoog!
Ja, geniet er dus maar lekker van!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Barbaaf het volgende:
WEEEEEKEEEND![]()
En verdiend, vind ik, dit wordt het eerste weekend deze maand waarin ik niet hoef te werken. *afklopt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef ferrari_rood het volgende:
@bamba hebben ze aangegeven hoelang het revalidatieproces ongeveer kan duren?
Mijn energiepeil wordt steeds minder.
Ik hoop dat het nog wat bij trekt
Het is hier nu ook niet lekker meer, maar vanmiddag in de zonquote:
Ik mag sowieso 6 weken niet tillen en dus ook niet werken. Op zich voel ik me gewoon goed, alleen is het litteken wat ontstoken, maar daar heb ik geen pijn van ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef ferrari_rood het volgende:
@bamba hebben ze aangegeven hoelang het revalidatieproces ongeveer kan duren?
Mijn energiepeil wordt steeds minder.
Ik hoop dat het nog wat bij trekt
Ach wat zielig, hopelijk voelt die zich daarna weer beterquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef sararaats het volgende:
Ik ben bang om onze poezel te verliezen
Hij is hard vermagerd en eet z'n brokjes niet meer. Ik denk dat er iets in z'n keel zit.
Gelukkig heeft m'n schoonzus een afspraak bij de DA
Hij is nog geen jaar oudquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ach wat zielig, hopelijk voelt die zich daarna weer beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Als hij al zo veel vermagerd is, had je zus dan niet wat eerder al naar de DA moeten gaan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef sararaats het volgende:
Hij is hard vermagerd en eet z'n brokjes niet meer. Ik denk dat er iets in z'n keel zit.
Inderdaad, ik zoek ze ook!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Fire viel hier net van bed af en liep echt weg met een blik van dat hoorde zo hoor
Haha dat is altijd zo grappigquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Fire viel hier net van bed af en liep echt weg met een blik van dat hoorde zo hoor
quote:
quote:
Duidelijk dat ik er niet was, ze zijn meteen alweer in de kiem gesmoordquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh wat fout!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef senesta het volgende:
Pfoeh he, ik ben moe. Ik ga vanavond lekker op tijd naar bed denk ik
Samara heeft nieuwe schoenen uitgekozen![]()
[ afbeelding ]
Maar dan met veters.
Ja, ach...quote:
Nee ben de hele dag een beetje misselijk en heb de hele dag een vol gevoel in m'n maag. Ik weet niet wat het isquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo OognipBen je weer opgeknapt trouwens?
Toffe schoenenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef senesta het volgende:
Pfoeh he, ik ben moe. Ik ga vanavond lekker op tijd naar bed denk ik
Samara heeft nieuwe schoenen uitgekozen![]()
[ afbeelding ]
Maar dan met veters.
Troost je ik ben ook altijd te laat , volgens mij doen ze het erom.quote:
Ja, gisteren geweest. Hij had het over een schijf bij je enkel waar ook de aanhechting van je enkelbanden zitten... dat is ontstoken. Op de foto was daar ook duidelijk vocht te zien. Door overbelasting. Waarschijnlijk door het dansen en cheerleading wat ze deed i.c.m met die foute voetenstand.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Toffe schoenen
Was je nu al bij de fysio met haar?
Ja goed! We hebben vreselijke bonje gehad maar momenteel gaat het erg goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe gaat het nu met samara op school?
Oh, dat is wel heel fijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja goed! We hebben vreselijke bonje gehad maar momenteel gaat het erg goedZe heeft van de week zelfs een tekening voor de juf gemaakt
Ja heerlijk toch! Je wilt niet weten wat voor schoenen ik vroegah uitkoosquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ach...
Ik ben meer van de wat stoerdere schoenen, allstars, dr martins, mags, etc.
Samara is van de lelli kelly en zoals nu twinkle toesMaar goed, ze is weer helemaal gelukkig en eigenlijk zijn ze ook wel weer leuk. Hoort bij haar gewoon.
Onze poes heeft dat ook ooit eens gehad en dat kwam omdat ze bij de vijver van de buren dat vijvergras had gegetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef sararaats het volgende:
En wat als die niet voldoende zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef senesta het volgende:
Ja, gisteren geweest. Hij had het over een schijf bij je enkel waar ook de aanhechting van je enkelbanden zitten... dat is ontstoken. Op de foto was daar ook duidelijk vocht te zien. Door overbelasting. Waarschijnlijk door het dansen en cheerleading wat ze deed i.c.m met die foute voetenstand.
Ze mag nu even niets, niet dansen, niet springen, niet skeeleren, niet gymen.... kortom alles wat ze vreselijk leuk vind mag ze niet op dit moment. Ze heeft wat oefeningen om haar benen wat sterker te maken en dat in combinatie met de zooltjes zou verbetering moeten brengen.
De fysio zei wel meteen dat hij zich afvroeg of de zooltjes voldoende zouden zijn...
Ja het is echt sneu. We hadden gezegd dat zodra ze haar zwemdiploma C had dat ze op dansen mocht. Die heeft ze inmiddels gehaald en nu dit...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wat als die niet voldoende zijn?
Wat naar dat ze niks mag zeg
Oh, dat is sneu idd voor haar...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja het is echt sneu. We hadden gezegd dat zodra ze haar zwemdiploma C had dat ze op dansen mocht. Die heeft ze inmiddels gehaald en nu dit...
Nu wil ze op toneelles
Als het niet voldoende is dan moeten ze voetstand operatief corrigeren. Maar ik ga er gewoon nog even van uit dat de zooltjes wel voldoende zijn![]()
Ja, dat hebben wij ook gemerkt deze week. En dan is het maar een week, voor Samara duurt het ongetwijfeld langerquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat naar voor haar zeg senes. Het is voor een kind zo moeilijk niks te mogen wat je graag wilt
Ach wat jammer voor haar dat ze dat dansen nu niet kan doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja het is echt sneu. We hadden gezegd dat zodra ze haar zwemdiploma C had dat ze op dansen mocht. Die heeft ze inmiddels gehaald en nu dit...
Nu wil ze op toneelles
Als het niet voldoende is dan moeten ze voetstand operatief corrigeren. Maar ik ga er gewoon nog even van uit dat de zooltjes wel voldoende zijn![]()
Heben jullie een huis op het oog danquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is volwassenen al moeilijk te accepteren als ze dingen niet meer mogen/kunnen laat staat wat voor impact dat op ki heeft
Ik hoop zo dat wij de hypotheek rond kunnen krijgen.
Wat een leuk huis joh! Veel ruimte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.woon-huis.nl/w(...)anbodid=606&sold=Nee
Dit huis
Mooi huisje voor jullie gezinnetjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.woon-huis.nl/w(...)anbodid=606&sold=Nee
Dit huis
Niks verkeerd aan de tekst hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef asfalthooligan het volgende:
tekst klopt ook lekker van die woning gelegen aan een autovrij straatje, een kolossale en uitgebouwde woning met drie volwaardige woonlagen en een dubbele garage
Jeetje wat naar. Geen wonder dat ie niets meer at. Angina doet zó zeerquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef sararaats het volgende:
Onze poezel heeft een angina.
M'n broer en schoonzus konden terecht bij een dierenarts zonder afspraak
Autovrij plus garage is een opmerkelijke combinatiequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Er moet wel veel aan gebeuren hoor.
Dit huis is groot genoeg maar huur he.
Wat klopt er niet aan de tekst AH?
De garage ligt aan de achterkant hequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef asfalthooligan het volgende:
tekst klopt ook lekker van die woning gelegen aan een autovrij straatje, een kolossale en uitgebouwde woning met drie volwaardige woonlagen en een dubbele garage
Gewoon even de foto's kijken en je snapt hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Autovrij plus garage is een opmerkelijke combinatie
Hij heeft een spuitje met antibiotica gehadquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jeetje wat naar. Geen wonder dat ie niets meer at. Angina doet zó zeerervaring heeft
Krijgt ie nu medicijnen?
Heeft ze medicijnen gekregen en geen wonder dat ze niet wilde eten met keelpijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef sararaats het volgende:
Onze poezel heeft een angina.
M'n broer en schoonzus konden terecht bij een dierenarts zonder afspraak
Ik heb het autovrij niet gelezen, wel de garages gezienquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef tombolafan het volgende:
Gewoon even de foto's kijken en je snapt hem
Oei, dan worden ze ineens groot hè? Sterkte vastquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef Bamba het volgende:
Mooi huis F_R!! Hopelijk kunnen jullie alles rondkrijgen!!
Robin z'n toekomstige juf belde vandaag! In de week van 16 mei gaat hij een weekje wennen en vanaf 6 juni gaat hij dan naar school*slik*
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat wordt hij al groot zeg bamba
@saraats wat naar voor de poes hopelijk slaat de AB snel aan. Angina is erg pijnlijk arm beestje
Dat is juist geweldig dat er voor geen auto's zijn voor de kleinequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Autovrij aan de voorkant en dat klopt
Wuppie vond de chips ook niet zo lekker.
Pff idd! Ik krijg van iedere moeder sterkte wensenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, dan worden ze ineens groot hè? Sterkte vast
Nee, jij (en Rewimo) snapten hem juist nietquote:
Dat uiteraard eerstquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
wuppie moet eerst maar eens geboren worden
Doen ze 'm voor die maand naar school?Hier laten ze ze dan beginnen ná de zomervakantiequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Pff idd! Ik krijg van iedere moeder sterkte wensen. Ach, hij moet straks een maandje naar schoo en dan heeft 'ie al zomervakantie
Ik moet wachtenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef indaha het volgende:
Rewimo ga je ook mollen of moet je weer wachten.
Ik snapte hem prima, ik legde alleen uit wat Asfalt zeiquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
Nee, jij (en Rewimo) snapten hem juist niet
Zodra qltel thuis is slingeren we de opname aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef indaha het volgende:
Ik ga nu kijken maar dan weet ik dat ik er niets over mag zeggen straks
Ja echt welquote:
Dat kon ook idd, maar hij is zo erg toe aan school dat ik 'm maar laat gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Doen ze 'm voor die maand naar school?Hier laten ze ze dan beginnen ná de zomervakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan wel haakjes in de muur slaan hahaha.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een hele handige vader.
Jammer genoeg heb ik dat niet van hem geërfd
Bijna allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |