Aangeboden ter overname een Telfort internet abonnement (Internet Plus tot 20Mb/s).
Doordat het appartement dat ik huurde verkocht is, moet ik op korte termijn het appartement uit (1 april). Ik had gedacht daar langer dan een jaar te kunnen blijven, dus ik had een internet abonnement afgesloten bij Telfort met de looptijd van een jaar. Helaas is het niet mogelijk om het internet abonnement mee te nemen naar waar ik heen ga. Daarom bied ik het abonnement nu aan ter overname.
Het abonnement loopt nog tot
21-12-2011. Vanwege een actie zijn tot
21-6-2011 de kosten van het abonnement maandelijks
9,95 euro. Tot
21-12-2011 zijn de kosten
24,95 euro per maand, waarna het contract afloopt. Dan kan het abonnement worden opgezegd of verlengt.
De kosten voor het overnemen en de verhuis-/aansluitkosten van het abonnement zal ik voor mijn rekening nemen. De abonnementskosten vanaf de datum van overname worden door de nieuwe abonnee betaald aan Telfort. Vanaf overname is het abonnement (en contract) van de nieuwe abonnee en zit ik er niet meer tussen.
Een voordeel van overnemen van dit abonnement is dat het geen looptijd van een jaar meer heeft, maar voor 9 maanden (of korter afhankelijk van wanneer iemand het wil overnemen) en dat er geen aansluitkosten zijn (alhoewel dat vaak ook zo is bij een actie voor nieuwe abonnee's).
Indien iemand het abonnement wil overnemen, dan is dat eenvoudig te doen door een brief te sturen naar Telfort met een kopie van paspoort van ons beide, handtekeningen van ons beide en het nieuwe aansluit adres voor de verbinding en nieuwe bankrekeningnummer om de abonnementskosten te betalen. Dat doen we dan samen.
Het abonnement betreft enkel internet via ADSL (dus telefoonaansluiting via KPN), zonder bellen of televisie, maar na overname is dat eventueel uit te breiden. Kijk voor de specificaties van het abonnement alsjeblieft op de website van
telfort.nlVerdere vragen graag via dit topic. Berichten met privacy gevoelige gegevens altijd via DM.