abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94236372
Aangeboden ter overname een Telfort internet abonnement (Internet Plus tot 20Mb/s).

Doordat het appartement dat ik huurde verkocht is, moet ik op korte termijn het appartement uit (1 april). Ik had gedacht daar langer dan een jaar te kunnen blijven, dus ik had een internet abonnement afgesloten bij Telfort met de looptijd van een jaar. Helaas is het niet mogelijk om het internet abonnement mee te nemen naar waar ik heen ga. Daarom bied ik het abonnement nu aan ter overname.

Het abonnement loopt nog tot 21-12-2011. Vanwege een actie zijn tot 21-6-2011 de kosten van het abonnement maandelijks 9,95 euro. Tot 21-12-2011 zijn de kosten 24,95 euro per maand, waarna het contract afloopt. Dan kan het abonnement worden opgezegd of verlengt.

De kosten voor het overnemen en de verhuis-/aansluitkosten van het abonnement zal ik voor mijn rekening nemen. De abonnementskosten vanaf de datum van overname worden door de nieuwe abonnee betaald aan Telfort. Vanaf overname is het abonnement (en contract) van de nieuwe abonnee en zit ik er niet meer tussen.

Een voordeel van overnemen van dit abonnement is dat het geen looptijd van een jaar meer heeft, maar voor 9 maanden (of korter afhankelijk van wanneer iemand het wil overnemen) en dat er geen aansluitkosten zijn (alhoewel dat vaak ook zo is bij een actie voor nieuwe abonnee's).

Indien iemand het abonnement wil overnemen, dan is dat eenvoudig te doen door een brief te sturen naar Telfort met een kopie van paspoort van ons beide, handtekeningen van ons beide en het nieuwe aansluit adres voor de verbinding en nieuwe bankrekeningnummer om de abonnementskosten te betalen. Dat doen we dan samen.

Het abonnement betreft enkel internet via ADSL (dus telefoonaansluiting via KPN), zonder bellen of televisie, maar na overname is dat eventueel uit te breiden. Kijk voor de specificaties van het abonnement alsjeblieft op de website van telfort.nl

Verdere vragen graag via dit topic. Berichten met privacy gevoelige gegevens altijd via DM.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:46:23 #2
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_94236569
Heel wat anders..
quote:
moet ik op korte termijn het appartement uit (1 april)
Je weet dat de verhuurder een opzegtermijn heeft van 3 maanden en hij je niet op zo'n korte termijn uit 't huis mag kicken, verkocht of niet.. :P

Anywho, succes met het verkopen :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_94236905
@Civilian, bedankt, je weet niet hoeveel moeite ik heb moeten doen om tot 1 april te kunnen blijven. Baal er ook van dat me even 2 maanden door de neus geboord is, maar helaas zit er een verschil tussen huurrecht en de praktijk.

Overigens wil ik natuurlijk dat iemand het abonnement overneemt omdat diegene het kan gebruiken, niet omdat ik er van af moet.
pi_94237200
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef R0dLongfella het volgende:
@Civilian, bedankt, je weet niet hoeveel moeite ik heb moeten doen om tot 1 april te kunnen blijven. Baal er ook van dat me even 2 maanden door de neus geboord is, maar helaas zit er een verschil tussen huurrecht en de praktijk.
Dus laat je over jezelf heen zeiken? Ik zou een of andere instantie inschakelen want je hebt recht op minstens 3 maanden als ik het goed heb. Als je er nu al een jaar woont zelfs 4 maanden, 2 jaar 5 maanden, en 3 jaar of meer 6 maanden.

Zo zit het dacht ik in ieder geval.
pi_94237290
Laten we nu ontopic blijven :)
pi_94237650
@RacerDKB, je hebt natuurlijk gelijk en ik zou ook iedereen adviseren niet zomaar op te geven, dat heb ik namelijk ook niet gedaan.

Overigens een tip van de admiraal: Als Telfort niet op een nieuw adres kan leveren dan gelden daar ontbindende voorwaarden voor. Ik had dat al uitgezocht en nagevraagd bij Telfort, maar het geld niet als je naar het buitenland vertrekt, helaas.
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:18:05 #7
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_94237803
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef R0dLongfella het volgende:
@RacerDKB, je hebt natuurlijk gelijk en ik zou ook iedereen adviseren niet zomaar op te geven, dat heb ik namelijk ook niet gedaan.

Overigens een tip van de admiraal: Als Telfort niet op een nieuw adres kan leveren dan gelden daar ontbindende voorwaarden voor. Ik had dat al uitgezocht en nagevraagd bij Telfort, maar het geld niet als je naar het buitenland vertrekt, helaas.
Volgens mij kan je juist abonnementen laten ontbinden als je gaat emigregen. Hiervoor kan je de documenten aanvragen bij de gemeente en deze laten zien aan Telfort.
Verhuizing binnen Nederland, naar een plek waar Telfort niet kan leveren, is geen reden voor ontbinding.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_94238193
En NU stoppen we met deze discussie. Dat mag in WGR. Iedere volgende reactie wordt verwijderd als het niet ontopic is voor V&A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')