jaaaa, echt vervelend, ik zit de minuten te tellen tot ie thuis komt met m'n nieuwe speeltjequote:
Ja, heb even op het knopje gedrukt, SL duurt tot 22:00uurquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:52 schreef Ceetje.. het volgende:
iedereen bij de buren naar de streamlock aan het gluren ofzo?
hier niet hoor, heb al weer beeldquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, heb even op het knopje gedrukt, SL duurt tot 22:00uur
O dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier niet hoor, heb al weer beeld
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik ga jullie verlaten tot vanaaf. Mijn dametjes komen zo weer thuis uit school, tijd om gezellig met hen iets te doen.
Tot vanavond allemaal!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik ga jullie verlaten tot vanaaf. Mijn dametjes komen zo weer thuis uit school, tijd om gezellig met hen iets te doen.
![]()
moest nog ff stijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:52 schreef Ceetje.. het volgende:
iedereen bij de buren naar de streamlock aan het gluren ofzo?
![]()
![]()
Dan ben ik nooit onlinequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
's avonds is het hier ook gezellig hoor!! Dus tot vanavond!
nope!quote:
hey bol!quote:
ow dan kun je maar weer gaan zuigen ceetje!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey bol!![]()
stonk het ergens dan?
enneeeeeeh, voor allemaal; ik heb unne nieuwe stofzuigert, zo eentje zonder zak![]()
![]()
ja, zuigen kreng, dat zei het menneke dur ook bij met een big smail. Pech, vanavond laifsjooo dus dan wordt er niet ge(stof)zuigdquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow dan kun je maar weer gaan zuigen ceetje!!!
ik had even het raam open gezet en de gele nicotine drap van de muur gekrabt
ziet er weer netjesuit toch
heb even vastgezet in in een dwangbuis... as zo weer in orde.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef Ceetje.. het volgende:
lees in de vorige Cos dat kokkie z'n mening niet onder stoelen of banken aan het steken is.![]()
tja, maar hij heeft toch wel een ietsiepietsietikkie gelijk hoor, moet ik zeggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb even vastgezet in in een dwangbuis... as zo weer in orde.
tja stoppen met roken gaat niet altijd makkelijk
ben het er ook niet mee on eens!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, maar hij heeft toch wel een ietsiepietsietikkie gelijk hoor, moet ik zeggen
nu niet gaan zuigen hequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey bol!![]()
stonk het ergens dan?
enneeeeeeh, voor allemaal; ik heb unne nieuwe stofzuigert, zo eentje zonder zak![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef Ceetje.. het volgende:
lees in de vorige Cos dat kokkie z'n mening niet onder stoelen of banken aan het steken is.![]()
Niet achter mijn rug hequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb even vastgezet in in een dwangbuis... as zo weer in orde.
tja stoppen met roken gaat niet altijd makkelijk
nee hoor! het was ver weg van je ... einde van de gang linksquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, maar hij heeft toch wel een ietsiepietsietikkie gelijk hoor, moet ik zeggen
dank voor de morele ondersteuningquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben het er ook niet mee on eens!
Soms moet het ffquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:51 schreef Ceetje.. het volgende:
je stotterdquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, het eten weer achter de kiezen, maar weer eens effies hier kijken,
hallo allemaal
kokkie heeft een beetje gereld, in de cos hè, hij trok het effe niet meer al het commentaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:11 schreef MissJ.24 het volgende:
10 Pagina's nieuwe CS zonder dat ik erbij ben?
Goeieavond, MissJ. komt binnen, lekker de avond van het afscheid...TOCH?
En wie heeft er gereld? Nu op het matje komen bij MissJ.
Hallooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow als zelfs Kokkie gaat rellen moet er wat aan de hand zijn......quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokkie heeft een beetje gereld, in de cos hè, hij trok het effe niet meer al het commentaar
maareeh, goeienavond, dat het maar een mooie exit mag worden en een gezellig exitfeestje in de SC![]()
![]()
![]()
![]()
Was een hele opluchting.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu,je eerste keer.......?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was een hele opluchting.
Werd niet eens gewaardeerd![]()
Ben iig geen vrienden meer met Mootie![]()
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was een hele opluchting.
Werd niet eens gewaardeerd![]()
Ben iig geen vrienden meer met Mootie![]()
Zucht...quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zij wil ons ook niet kennen
[ afbeelding ]
Ja !!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hey MaryMouse, ook zin in de exit avond?![]()
![]()
Bommie ik heb je gemistquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef versabommie het volgende:
Krijg net een sms-je van rel alert.. Die krijg ik elke rel sinds ik REL AAN heb gesmst naar 1515 !![]()
Ik ruik het .. wat is er loos?![]()
Ik raak helemaal opgewondenJullie zijn aan het rellen he? Ik ruik frustratie? Wie zijn tranen mag ik aflikken en proeven? omnomnomnom!
![]()
Maar bommie toch we hadden toch beloofd om liev te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef versabommie het volgende:
Krijg net een sms-je van rel alert.. Die krijg ik elke rel sinds ik REL AAN heb gesmst naar 1515 !![]()
Ik raak helemaal opgewondenJullie zijn aan het rellen he? Ik ruik frustratie? Wie zijn tranen mag ik aflikken en proeven? omnomnomnom!
![]()
we zijn hartstikke liev allemaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef versabommie het volgende:
![]()
Mootie,wat leuk!!! We doen hier altijd een zwaairondje.....even de wave voor Mootie!!!!!!quote:
Ah, wie hebben we daar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef versabommie het volgende:
![]()
Lijkt me een foute actie ! Ga koken krengquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zij wil ons ook niet kennen
[ afbeelding ]
liev!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mootie,wat leuk!!! We doen hier altijd een zwaairondje.....even de wave voor Mootie!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees welkom in de sc en je even voorstellen is wel zo netjes.
Soury is er ook!!!!!!! blijven lachen de zuurgraad word wat lagerquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me een foute actie ! Ga koken kreng
Aaaaaaaaaaaaaah! Er is dus wel een rel! Want ik zie de eend!quote:
schuldigquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
liev!![]()
![]()
Is PC Eend er al? Anders is het niet zo'n hele erge rel.. Eend heeft een rel-knie.. als er iemand aan het rellen is gaat zijn knie opspelen![]()
Wie is er aan het rellen? Stouterikken! FOEI! Ik wil dat! rellen!
Wat een dom wijf ben jij zegquote:
Oe! Een ban! iemand krijgt een ban! jeej!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:39 schreef Laysa het volgende:
Haha nah zwaai maar met zn alle naar die kok, banwaardige dingen doen![]()
COS!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe! Een ban! iemand krijgt een ban! jeej!![]()
![]()
![]()
Maakt mij geen reet uit, als er maar iemand een ban krijgt! Doe Eend maar! Doe Eend maar!
Noem je dat een rel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaah! Er is dus wel een rel! Want ik zie de eend!
Ik vind eend wel okequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe! Een ban! iemand krijgt een ban! jeej!![]()
![]()
![]()
Maakt mij geen reet uit, als er maar iemand een ban krijgt! Doe Eend maar! Doe Eend maar!
Aaaah, je wilde ook he.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Noem je dat een rel?
Hersenloos zwaaien is rellen voor mensen zonder tekst.
Zelfs als er niemand is om tegen te rellen zitten ze nog stompzinnig tegen elkaar aan te zwaaien
HEY!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Noem je dat een rel?
Zelfs als er niemand is om tegen te rellen zitten ze nog stompzinnig tegen elkaar aan te zwaaien
Jij vind alles wel oke waar je tegen aan kan schurkenquote:
Godver de mijne ging ook net af!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef versabommie het volgende:
![]()
Mag ik hier nu ook al niet meer zwaaien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welnee ik heb mn eigen ventje toch alquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij vind alles wel oke waar je tegen aan kan schurken
Iid wat een dom gedoe hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Noem je dat een rel?
jij wel hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik hier nu ook al niet meer zwaaien?
Jawel hoor Mouse, hier mag het zegt Pietje ook dus hier mag het echt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik hier nu ook al niet meer zwaaien?
We gaan jullie de tent uitrossenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel mensen een REL-ALERT ontvangen....moet ik toch maar eens aanzetten ook.
Dat dus!quote:
Doe je dan wel die broek uit, anders is het lachwekkend.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat dus!
Luister plebs!![]()
Beter gaat er nu iemand rellen! Coos, de Eend en ik vinden het echt strontvervelend om voor nix hierheen te komen en we zullen keihard terugslaan als er niet snel een rel gaat beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |