Oe! Een ban! iemand krijgt een ban! jeej!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:39 schreef Laysa het volgende:
Haha nah zwaai maar met zn alle naar die kok, banwaardige dingen doen![]()
COS!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe! Een ban! iemand krijgt een ban! jeej!![]()
![]()
![]()
Maakt mij geen reet uit, als er maar iemand een ban krijgt! Doe Eend maar! Doe Eend maar!
Noem je dat een rel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaah! Er is dus wel een rel! Want ik zie de eend!
Ik vind eend wel okequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe! Een ban! iemand krijgt een ban! jeej!![]()
![]()
![]()
Maakt mij geen reet uit, als er maar iemand een ban krijgt! Doe Eend maar! Doe Eend maar!
Aaaah, je wilde ook he.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Noem je dat een rel?
Hersenloos zwaaien is rellen voor mensen zonder tekst.
Zelfs als er niemand is om tegen te rellen zitten ze nog stompzinnig tegen elkaar aan te zwaaien
HEY!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Noem je dat een rel?
Zelfs als er niemand is om tegen te rellen zitten ze nog stompzinnig tegen elkaar aan te zwaaien
Jij vind alles wel oke waar je tegen aan kan schurkenquote:
Godver de mijne ging ook net af!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef versabommie het volgende:
Krijg net een sms-je van rel alert.. Die krijg ik elke rel sinds ik REL AAN heb gesmst naar 1515 !![]()
Ik ruik het .. wat is er loos?![]()
Ik raak helemaal opgewondenJullie zijn aan het rellen he? Ik ruik frustratie? Wie zijn tranen mag ik aflikken en proeven? omnomnomnom!
![]()
Mag ik hier nu ook al niet meer zwaaien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welnee ik heb mn eigen ventje toch alquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij vind alles wel oke waar je tegen aan kan schurken
Iid wat een dom gedoe hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Noem je dat een rel?
jij wel hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik hier nu ook al niet meer zwaaien?
Jawel hoor Mouse, hier mag het zegt Pietje ook dus hier mag het echt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik hier nu ook al niet meer zwaaien?
We gaan jullie de tent uitrossenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel mensen een REL-ALERT ontvangen....moet ik toch maar eens aanzetten ook.
Dat dus!quote:
Doe je dan wel die broek uit, anders is het lachwekkend.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat dus!
Luister plebs!![]()
Beter gaat er nu iemand rellen! Coos, de Eend en ik vinden het echt strontvervelend om voor nix hierheen te komen en we zullen keihard terugslaan als er niet snel een rel gaat beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |