ja, ernstig hè. Met de rest was ik al klaar, alleen nog stofzuigenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ernstig hè. Met de rest was ik al klaar, alleen nog stofzuigen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Ceetje.. het volgende:
hahahaha, trouwens:
![]()
verplicht fokken, nationale voortplantingsdag
![]()
pietje. tik em aan (bl)ouwequote:
je smileys die het niet doen in een zwaaitopicquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef bollokus het volgende:
eey jesje is er ook weer!! (verdomd mijn smiley doet het niet *zwaai zwaai*
dank je!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je smileys die het niet doen in een zwaaitopic![]()
dan moet ik maar ff voor je zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij rookt teveel schat!quote:
gezellig!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 steekt zo even een Gauloise op
we roken wat af hier hequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef bollokus het volgende:
dan laat iki me sjekkie ff zitten doe welmeeroken!
Tja wat is veelquote:
Gaan we weer zwaaien? Ik doe meequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je smileys die het niet doen in een zwaaitopic![]()
dan moet ik maar ff voor je zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
t ligt er aan...pakje van 28 doe ik net geen 2 dagen meequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja wat is veel
30? 40? Ik rook ongv. 21 sigs per dag.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Gaan we weer zwaaien? Ik doe mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Gaan we weer zwaaien? Ik doe mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is heel netjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t ligt er aan...pakje van 28 doe ik net geen 2 dagen mee
god work kokkie!!!quote:
t ligt er aan, als ik gezellig zit dan gaat de ene na de anderequote:
ik doe alles gewoon tegelijk! net een vrouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
Eindelijk begint de SC trouwens een beetje te lopen
Ik kijk zelf geen streams als ik op FOK! zit dus meeposten in de COS is wel een stuk lastiger
Ik rook vooral veel als ik onder invloed ben, maar sinds ik gestopt ben met overmatig alcoholgebruik is het een stuk minder gewordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t ligt er aan, als ik gezellig zit dan gaat de ene na de andere![]()
maar ik kan ook uren zonder als het moet..
niet te lang natuurlijk
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik doe alles gewoon tegelijk! net een vrouw
bij mij is dat echt raar heb de laatste maanden een aar keer 5 a 6 dagen niet gerookt en dan rook ik zo weer een pak shag leeg in de weekquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t ligt er aan, als ik gezellig zit dan gaat de ene na de andere![]()
maar ik kan ook uren zonder als het moet..
niet te lang natuurlijk
fijn he, ik vind het wel gezellig zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
Eindelijk begint de SC trouwens een beetje te lopen
Ik kijk zelf geen streams als ik op FOK! zit dus meeposten in de COS is wel een stuk lastiger
dom bedoel jequote:
Ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
fijn he, ik vind het wel gezellig zo
bekent probleem. Vandaar dat ik geen sigaretten meer haal vorige week pakje per dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
bij mij is dat echt raar heb de laatste maanden een aar keer 5 a 6 dagen niet gerookt en dan rook ik zo weer een pak shag leeg in de week
wij moeten ook buiten roken op het werk...maar wij hebben op het achterterrein een stukje waar we kunnen roken, dus niet voor de deur gelukkigquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef Ceetje.. het volgende:
ach, ik rook meestal nèt geen pakje Marlboro's per dag. De dagen dat ik werk, rook ik eigenlijk helemaal niet. Mag niet op het werk, en buiten voor de deur gaan staan roken, dat vind ik niks
k heb just 4 sloffen gekocht want het werd weer duurderquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
bekent probleem. Vandaar dat ik geen sigaretten meer haal vorige week pakje per dag
Mwah, dat zou ik niet zo snel doen, is toch een flinke hap geld als je ineens 4 sloffen moet betalen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
k heb just 4 sloffen gekocht want het werd weer duurder
per slof 1 pakje gratis....... en de shag is hier 1,5 euro duurder en 7,5 gram minderquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik niet zo snel doen, is toch een flinke hap geld als je ineens 4 sloffen moet betalen?
* bollokus zoekt zijn telefoonquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
per slof 1 pakje gratis....... en de shag is hier 1,5 euro duurder en 7,5 gram minder
blijf toch een nederlander he
Tot zoquote:
Je zit toch in Frankrijk? (Dacht ik tenminste begrepen te hebben)quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
per slof 1 pakje gratis....... en de shag is hier 1,5 euro duurder en 7,5 gram minder
daarom! en javaanse jongens kennen ze hier ook niet!quote:[..]
Je zit toch in Frankrijk? (Dacht ik tenminste begrepen te hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd de sarcasme modus aan
Ik rookte vroeger weleens Gitanes, heel apart merk wat in NL niet meer verkrijgbaar isquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom! en javaanse jongens kennen ze hier ook niet!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ssssst, niet verder vertellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ons ben zuunigquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
telefoooooooon bij de buren (volgens mij was jesje ze aan het bellen)quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef bollokus het volgende:
dat is ook wat in een keer vlugt iedereen hier weg..... wat is er aan de hand
Iets met een rode telefoon?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef bollokus het volgende:
dat is ook wat in een keer vlugt iedereen hier weg..... wat is er aan de hand
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, en hij belde er zowaar de rode telefoon mee![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, en hij belde er zowaar de rode telefoon mee![]()
Dat doe ik elke dagquote:
Was je snel klaar vandaag. wel een hele grotequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag
Heerlijk met een kop koffie en een Gauloise alle nachtcossen teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |