Hierbij heb ik een tomtom 930 HD traffic europe USA&Canada te koop. Ze zijn volledig compleet nieuw in doos.Met garantie van tomtom. Vraagprijs 380 euro
Ik reageer niet op onzin biedingen.
Snelle fix met QuickGPSfix TomTom High Definition verkeersinformatie Geavanceerde positioneringstechnologie Kaarten van Europa Eenvoudig toegang tot verkeersinformatie TomTom Map Share-technologie Bluetooth afstandsbediening Waarschuwing voor flitslocaties
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef chanty80 het volgende: Bij bol nog steeds 419 euro ,dus niets te duur.Maar graag dit soort commentaar achterwegen laten.
Hij is niet eens verkrijgbaar bij bol.com Het is een model dat 2 jaar of zelfs ouders is. Ik heb de opvolger de 940 Live gekocht voor 300 euro geloof ik, dan is 380 voor deze echt veeeeelste duur. Het is misschien nu nog 150 euro waard.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Ok ,weer een topic verziekt door zo een meloot.Begin echt de balen te krijgen hier op fok.Jij bent niet op de hoogte ,maar in de vrachtwagen sector zijn dit soort tomtom WEL geliefd,omdat ze die kunnen ombouwen enz.Betekend niet dat hij oud is niets meer waard is ,dus als je op zn hollands gezegt gewoon je smoel houdt zou fijn zijn.Deze topic kan dicht dankzij kneusje ,die nergens verstand van heeft.