abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94235849
Hierbij heb ik een tomtom 930 HD traffic europe USA&Canada te koop.
Ze zijn volledig compleet nieuw in doos.Met garantie van tomtom.
Vraagprijs 380 euro

Ik reageer niet op onzin biedingen.

Snelle fix met QuickGPSfix
TomTom High Definition verkeersinformatie
Geavanceerde positioneringstechnologie
Kaarten van Europa
Eenvoudig toegang tot verkeersinformatie
TomTom Map Share-technologie
Bluetooth afstandsbediening
Waarschuwing voor flitslocaties
pi_94235904
veeeeeeeeeeeeelste duur.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_94236082
Bij bol nog steeds 419 euro ,dus niets te duur.Maar graag dit soort commentaar achterwegen laten.
pi_94236167
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef chanty80 het volgende:
Bij bol nog steeds 419 euro ,dus niets te duur.Maar graag dit soort commentaar achterwegen laten.
Hij is niet eens verkrijgbaar bij bol.com
Het is een model dat 2 jaar of zelfs ouders is. Ik heb de opvolger de 940 Live gekocht voor 300 euro geloof ik, dan is 380 voor deze echt veeeeelste duur. Het is misschien nu nog 150 euro waard.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_94236358
Ok ,weer een topic verziekt door zo een meloot.Begin echt de balen te krijgen hier op fok.Jij bent niet op de hoogte ,maar in de vrachtwagen sector zijn dit soort tomtom WEL geliefd,omdat ze die kunnen ombouwen enz.Betekend niet dat hij oud is niets meer waard is ,dus als je op zn hollands gezegt gewoon je smoel houdt zou fijn zijn.Deze topic kan dicht dankzij kneusje ,die nergens verstand van heeft.
pi_94237821
En dicht op verzoek want Chanty wil niet meer verkopen want V&A is kut, Fok! is kut en users zijn kut ;(

TS kan gewoon niet tegen terechte kritiek en wil alles voor de hoofdprijs verkopen, users trappen daar niet in dus zijn wij kut ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')