Daarom. Nutteloze discussie dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Marksen het volgende:
We weten inmiddels toch wel hoe we Twitter berichtjes op waarde moeten schatten...
Ze onthouden hun stem.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Is het er dan door of niet? Ik heb er niet zoveel verstand van.
Hangt er vanaf wat de rest stemt. Moeten in ieder geval 9 voor stemmen en geen veto.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
9 v.d 15 landen moeten voor stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ze staan buiten Albadya.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef yavanna het volgende:
bilalr Bilal - Al Jazeera
#AlJazeera's Tony Birtley travelled 50km outside of Benghazi few hours ago & "saw no evidence of any pro-Gaddafi forces approaching"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Quatar, Emiraten... wie het weet mag het zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef rakotto het volgende:
Welke 5 arabische landen willen militair helpen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef yavanna het volgende:
bilalr Bilal - Al Jazeera
#AlJazeera's Tony Birtley travelled 50km outside of Benghazi few hours ago & "saw no evidence of any pro-Gaddafi forces approaching"
http://blogs.aljazeera.net/live/africa/libya-live-blog-march-17quote:9:35pm The Associated Press reports that the closest known position of pro-Gaddafi ground forces to Benghazi is about 130km to the south.
China, dat zou hun positie m.b.t. de olievoorziening wezenlijk verbeteren, aangezien ze al sinds jaren Afrika afstropen om grondstoffen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:11 schreef Oorlogsheld het volgende:
heeft 1 van de landen een belang bij een veto?
UAE & Qatar ws. Ze zijn iig de enige waar nog geen 'gerommel' gaande is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Quatar, Emiraten... wie het weet mag het zeggen.
Ze willen zelf ook niet zo genoemd worden. Alleen zo noem je het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik vind rebellen zo negatief klinken.. het zijn toch gewoon burgers?
quote:Een opstand of rebellie is het in verzet komen tegen een autoriteit. Een opstand kan zich uiten in diverse vormen van gedrag, variërend van burgerlijke ongehoorzaamheid tot gewapend verzet. Een succesvolle opstand kan leiden tot een revolutie of een bevrijding. Iemand die in opstand komt heet opstandeling of rebel.
Ze zijn gewapend dus dan worden het al snel rebellen, inplaats van demostranten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Oorlogsheld het volgende:
Nee toch, alleen de VS / Rusland / China / Frankrijk / Verenigd Koninkrijk toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Mr_Memory het volgende:
Maar hoe zit het met Duitsland? heeft die ook veto recht?
Een burger die in georganiseerd verband bewapend verzet pleegt kan je geen burger meer noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Oorlogsheld het volgende:
Het is nog geen nacht en daarbij heeft hij nog vliegtuigen tot zijn beschikking. Al hoop ik dat hij idd blufde en Benghazi een bloedbad bespaard blijft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://blogs.aljazeera.net/live/africa/libya-live-blog-march-17
Dat zou een uur of een a twee rijden betekenen, zonder tegenstand. Ik denk dat Khaddafi lekker aan het trollen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |