Hm, vanavond pas helaas. Zit nu middenin college en kan niet echt weggaan. Het is een hele grote klep met een beetje speling als ik er op druk maar hij schiet niet los!quote:
Nergensquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef Goddelijker het volgende:
Zit er nergens een handsvat? Op een onopvallende plaats ofzo. :p
Dat was mijn eerste idee en hij weigert dus uit het slot te gaan op die manier.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
Misschien moet je erop drukken zodat hij open 'klikt'?
Hm, dat ie stuk is kan best. Al ben ik nog hoopvolquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef Tja..1986 het volgende:
Hm.. Klinkt inderdaad alsof je hoort te drukken, en hij dus stuk is aangezien dat niet werkt. Mijn vraag is dan, waarom heb je daar niet naar gekeken voordat je de auto kocht? En vraag 2 is natuurlijk: vraag het de vorige eigenaar.
Niet in direct zicht, zal er nog eens naar kijken later.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:18 schreef RaymondK het volgende:
Bij Opel zit er wel eens een slot op zodat je hem kunt afsluiten. Misschien bij die ook?
Zal het eens moeten proberen, misschien dat bruut geweld inderdaad helpt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:22 schreef Tja..1986 het volgende:
De oude Citroen van mijn ouders had ook zo'n klik ding. Die was na een aantal jaar ook stuk. Gewoon flinke tik op gegeven al geprobeerd?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een Laguna? Probeer de ruitenwissers eens aan te zetten, wellicht helpt dat.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
waarschijnlijk zit er geen vakje achter, de eerste reeks had dit volgens mij als optie![]()
als het klepje niet naar BOVEN KAN, dan is het een sierplaat
Spiegels elektrisch bedienbaar, ramen elektrisch, airco etc zitten er op maar een handschoenvakje ho maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
waarschijnlijk zit er geen vakje achter, de eerste reeks had dit volgens mij als optie![]()
als het klepje niet naar BOVEN KAN, dan is het een sierplaat
Dan is het inderdaad de airbag. Nouja, het is een overkombaar probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Headlong het volgende:
Heb je een passagiers airbag? Dan zit er geen dashboardvakje.
Anders zit de knop bovenop aan de linkerkant. Hij scharniert onderaan en klapt dus naar beneden open, het is in elk geval zeker geen duw/klik systeem.
Heb me al rotgegoogled ernaar :/ morgen op de sloop even kijken.quote:
Bij de Laguna waar ik iedere dag in reed tot 1 jaar terug ging die toch echt naar beneden open. Volgens het instructieboekje van mijn huidige ook...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef invine het volgende:
Bij die laguna gaat die omhoog, niet omlaag. Of het kan zijn dat die er helemaal niet inzit?
Wel hetzelfde model? Nja ik denk dat t idd gewoon de airbag isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:49 schreef Headlong het volgende:
[..]
Bij de Laguna waar ik iedere dag in reed tot 1 jaar terug ging die toch echt naar beneden open. Volgens het instructieboekje van mijn huidige ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |