zonder mijn hele topic opnieuw door te lezen is dat lager ook mijn eerste verdachte.
de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik volgens de Festool man een paar dingen moest aanpassen bij mijn manier van zagen. Dat heb ik gedaan en dat vorkwam ook direct dat ik een betere zaagstart kreeg. Ik drukte eerste de zaag direct in het hout omlaag. Nu idd eerst op toeren, dan omlaag en dan voorruit.
Dat geeft een mooiere start maar levert nog wel het vage middenstuk op.
Best prettig hoor, als je eerst door je dealer is gezegt dat dat ONMOGELIJK is dat er IETS aan een Festool kan mankeren... Vervolgens komt die Festool man bij je thuis en die ziet direct dat je iig niet uit je nek klets.
Overigens is die vervolgens ook even met de instelling van mijn freesmodule gaan spelen die ik in met grondeenheid heb zitten..
Resultaat.... Als ik naar Dalfsen ga moet ik die ook even meenemen want daar klopt ook iets niet,....
De fence van de module is aan een zijde instelbaar. Zet je ze gelijk dan moet je met een lei van fence deel naar fence deel kunnen schuiven zonder de randen van die fence aan te tikken.
Dat kreeg ik al niet voor elkaar, en hij ook niet
Zijn reactie... DIE neem je dan ook mee en dan gaan we wel even onderdelen swappen, want dit klopt niet. Meneer kon ook duidelijk zien dat de spullen erg netjes werden onderhouden.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...