Ditquote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef Baronpilsener het volgende:
Tering, toch maar even posten na 7 4 paginas
Break vind ik niet erg chill, maar de rest is wel baas voor zover ik het uit deze LQ kan opmaken.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hier nog een langere video van het Rebirth anthem:
Erg vette plaat! Stoere intro, lekkere melodie, typische Ran-D vocals (), en daarna nog een ragstuk B-Front style
Vet alleen hoe lang zou je moeten wachten? Net even gekeken hoe lang het rijden is, dik 1.5 uur en moet tot 16 uur werken, grrrr. Naja 6 uurtjes is ook nog redelijk lang.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:07 schreef Koepert het volgende:
Hoe vet is dit....
Extra info Indicator 2 April
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij is er weer...Wake you from your boredom #25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Haha iedereen vet wappie lasergamenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:07 schreef Koepert het volgende:
Hoe vet is dit....
Extra info Indicator 2 April
[..]
Dacht dat het om Rebirth ging maar vette actie.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:46 schreef Koepert het volgende:
Fijne TL! M.I..
Enne stoeltafel... Geen idee hoe lange wachttijden erop zitten, ligt btje aan t succes ervan.. Ook eerste keer dat indicator een lasergame doet, misschien wil iedereen eraan mee doen, misschien maar 10 man... who knows.. k weet iig wel dat t feest zelf alleen al de moeite is..
Post eerst maar wat meerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef micth5005 het volgende:
Zou ik ook bij de Hardstyle liefhebber mogen
Post een paar topics vrolijk mee, geef je mening her en der, ouwehoer wat en je komt erbijquote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef micth5005 het volgende:
Zou ik ook bij de Hardstyle liefhebber mogen
Nou dan heb ik wel een lekker nummerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Post een paar topics vrolijk mee, geef je mening her en der, ouwehoer wat en je komt erbij![]()
-Menn0- mag er inderdaad bij... kpas de (wiki-)OP meteen ff aan
Iets zegt me dat alle newbies (quote:Op maandag 21 maart 2011 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik vrees dat de meningen daarover verdeeld zullen zijn hehe
Ik vind het niet zn slechtste plaat............en daar wil ik heb bij laten..quote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Nou dan heb ik wel een lekker nummer![]()
Echt zo'n plaat dat het alleen van de vocals moet hebben. De rest doet me niks.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck you 2 bitch!Vond deze echt vet op Hard Bass!!
hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik vind het niet zn slechtste plaat............en daar wil ik heb bij laten..
Verder wel welkom, je smaak werken we nog wel aan..
hoe oud moet je voor DefQon zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Post hier ook bijna een jaar![]()
Sinds de kaartverkoop van Defqon vorig jaar
Ik vind remixen van bekende nrs altijd wel gaaf op een feest. Op de Pussylounge kwam Like A G6 voorbij, de reactie van iedereen was echt te gek!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Echt zo'n plaat dat het alleen van de vocals moet hebben. De rest doet me niks.
Heeft ook weer geen 'body'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |