* ReMcOrE banjert mee, deze intro klapt er lekker op!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Da_Ripper het volgende:
heerlijk wandelen over deze memory lane![]()
Iemand zin om een stukje mee te banjeren?
optie geplaatstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef NLS04 het volgende:
Dit jaar met Queensday eindelijk een fatsoenlijke locatie in Arnhem : http://partyflock.nl/party/199186:Hardstyle_Queensday.html
Ze vragen nu 5 euro maar komt ook een betere line up met in ieder geval: HHZ, Pavo en scope lees ik net. Naar mijn idee alleen maar goede ontwikkelingen omdat het nu ook minder tuig zal aantrekken die je vaak bij gratis evenementen ziet. Ook leuk dat het maar 5 minuten van mijn huis lopen is. Minder leuk dat ik dit jaar met Queensday moet werken
Beter juist, meer liefhebbers. Niet van dat verdwaalde house volk/oranje malloten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Overdag was het goed te doen, maar aan het einde van de middag werd het wel té druk ja. Toch had die plek wel wat, zeker omdat het gewoon in het centrum was. Ik weet niet wat ik van die nieuwe plek moet denken... zover verwijderd van de rest.
Maar ik wil tussendoor ook wel even verdwalen tussen dat house volk/oranje malloten, maar dat kan dan niet echt, of je moet de bus pakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beter juist, meer liefhebbers. Niet van dat verdwaalde house volk/oranje malloten.
Ik ben erbijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef NLS04 het volgende:
Dit jaar met Queensday eindelijk een fatsoenlijke locatie in Arnhem : http://partyflock.nl/party/199186:Hardstyle_Queensday.html
2 brothers on the 4th floorquote:
laatst nog live gezien, feest der herkenning van oude knallersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
2 brothers on the 4th floor
remix...mwah
Dat zeker, maar het album laat me tot nu toe koud, en het is al de 18e... Wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef Levitas het volgende:
Ik vind het hele toffe filmpjes van Coone.. Dosis humor erin, altijd wel iets interessants te zien (en te horen) maar vooral: Ik krijg bij elk filmpje weer zoiets van "Deze gasten vinden het echt geweldig wat ze doen, en dat stralen ze uit". Ik word er wel vrolijk van
doet me beetje denken aan het nummer Psyko punkz - Not an addictquote:
Dat vind ik dan wel een helden remixquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
doet me beetje denken aan het nummer Psyko punkz - Not an addict
hier ben ik t wel mee eens. K luister t eerst n keer voor n oordeel. Preview zegt ook niet alles....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef Utca het volgende:
Denk dat het album van Coone nog best leuk kan uitpakken. Blijft afwachten natuurlijk maar ik geef t zeker een kans nav wat ik tot nu heb gehoord.
Super vette melodiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:02 schreef T_Killer het volgende:
Stiekem toch wel heel vetjes vooral in vergelijking met andere HS platen met top40 vocals
Hij is gisteren gemasterdquote:
Ik denk dat B-Front en Ran-D zich afgelopen jaren al genoeg hebben geprofileerd als 'rawstyle' excusez le mot producers. Een mooie zomerse track met een fijne melodie juist van hun 2 zou mooi zijn, past denk ik ook beter bij het festival.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:23 schreef Sethje het volgende:
Geen typische rauwe track, dat is ook niet wat Bob en Randy wilde en wij ook niet. Echt een zomerse track, uplifting, melodieus, ik denk dat het best een hitje kan worden al ben ik natuurlijk bevooroordeeld
Dat 2e heb je sowieso gelijk in. Over je eerste punt: ze willen helemaal niet raw zijn. Ze maken gewoon hardstyle punt . De hokjes van tegenwoordig is iets waar ze zelf totaal niet op zitten te wachten maar dat is vooral iets wat ze worden gemaakt door organisatoren...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik denk dat B-Front en Ran-D zich afgelopen jaren al genoeg hebben geprofileerd als 'rawstyle' excusez le mot producers. Een mooie zomerse track met een fijne melodie juist van hun 2 zou mooi zijn, past denk ik ook beter bij het festival.
Altijd weer die hokjes. "hardstyle"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat 2e heb je sowieso gelijk in. Over je eerste punt: ze willen helemaal niet raw zijn. Ze maken gewoon hardstyle muziek punt . De hokjes van tegenwoordig is iets waar ze zelf totaal niet op zitten te wachten maar dat is vooral iets wat ze worden gemaakt door organisatoren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |