Hallonquote:
Da's kut, koptelefoontje dan maar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hallon
Vervelend altijd als je ;s nachts zin hebt om eens wat rauw geluid door je kamer te knallen, maar je vervolgens bedenkt dat je moeder aan 't slapen is en je ook nog buren hebt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's kut, koptelefoontje dan maar?
Ik laat nu de hotelgasten meegenieten van Zatox.
Koop in-ear Creative Labs. Prima spul. Ideaal ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb geen fatsoenlijke koptelefoon. Jaaaren terug een gekregen van m'n ouders en dat was een superding, maar hij heeft z'n beste tijd gehad zegmaar
Knock-out, Silverdome, Zoetermeer. Schijnt een goeie tent te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:30 schreef Koepert het volgende:
Wat is Apil voor feest dan?
Of 9 Apil dan..
Ik haal het hardstyle en het X topic nog wel es door elkaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:36 schreef Koepert het volgende:
Oowh je bedoelt 9 apRil... ik dacht omdat er achter stond (geen typo) dat het feest 9 APIL heette
strakke actiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/topi(...)on_2011_tickets.html![]()
Idd, maar zijn naam staat niet (meer?) in zijn profiel, hoe kunnen ze dan die kaarten blokkeren?quote:
Maareeeh, hoe zat het nou met dat underground feestje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik haal het hardstyle en het X topic nog wel es door elkaar.
Van alle andere tracks was ik nog niet helemaal overtuigd, maar dit is eindelijk wel een goede!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:
Yes.. Ik ben weer op tijd!
En bohh.. Ik vind hem vet!!
Ibo zit bij de PF crew dus kan ook verborgen gegevens zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, maar zijn naam staat niet (meer?) in zijn profiel, hoe kunnen ze dan die kaarten blokkeren?
Hehe nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ibo zit bij de PF crew dus kan ook verborgen gegevens zien
Niks mis met Heineken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef eQuaL het volgende:
HeinekenVerder wel lekker J&W nummer
Rubdown btw ook wel okee, maar lijkt te veel op de vorige releases![]()
Gisteren toen ik keek stond gewoon zn volledige naam nog in zn profiel, samen met nog een zooi gegevens. Kon niet lastig zijn om hem te matchen aan een transactiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ibo zit bij de PF crew dus kan ook verborgen gegevens zien
Geen idee, maar las het net pas op Twitter.quote:
owh nice eindelijk een andere plek vraag me af hoe dat gaat uitpakken maar alles is beter dan die bout plek van de vorige jaren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef NLS04 het volgende:
Dit jaar met Queensday eindelijk een fatsoenlijke locatie in Arnhem : http://partyflock.nl/party/199186:Hardstyle_Queensday.html
Ze vragen nu 5 euro maar komt ook een betere line up met in ieder geval: HHZ, Pavo en scope lees ik net. Naar mijn idee alleen maar goede ontwikkelingen omdat het nu ook minder tuig zal aantrekken die je vaak bij gratis evenementen ziet. Ook leuk dat het maar 5 minuten van mijn huis lopen is. Minder leuk dat ik dit jaar met Queensday moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |