Ik ben al de hele avond bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Da_Ripper het volgende:
heerlijk wandelen over deze memory lane![]()
Iemand zin om een stukje mee te banjeren?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Da_Ripper het volgende:
heerlijk wandelen over deze memory lane![]()
Iemand zin om een stukje mee te banjeren?
Daar heb je als organisatie ook heel veel keus in inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
Zojuist definitief gekozen voor MOH ipv Rebirth...Ik baal dat ik het dit jaar moet missen, vorig jaar was vetGewoon zonde om het op dezelfde dag als MOH te houden
Waarom niet allebei? Ken genoeg mensen die dit doen wel erg lang maar wel vet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
Zojuist definitief gekozen voor MOH ipv Rebirth...Ik baal dat ik het dit jaar moet missen, vorig jaar was vetGewoon zonde om het op dezelfde dag als MOH te houden
K denk geef je ff de tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:
Yes.. Ik ben weer op tijd!
En bohh.. Ik vind hem vet!!
Zou je niet denken hequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Beach het volgende:
Iets heel doms, maar heet die Coone gast Koen?
Dat dacht ik te horen in zo'n challenge geval.
Vind ik niet, MOH is Hardcore, Rebirth is Hardstyle en tevens hele andere doelgroep! Misschien dat naast jou de popiejopie dagjesmensen het vervelend vinden, maar die kan ik wel missen op Rebirthquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
Gewoon zonde om het op dezelfde dag als MOH te houden
Misschien domme vraag, maar je kan de datum toch zelf kiezen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar heb je als organisatie ook heel veel keus in inderdaad
Eerste nummer waar ik zeeeeeeeeer enthousiast over ben!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:
Hallonquote:
Da's kut, koptelefoontje dan maar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hallon
Vervelend altijd als je ;s nachts zin hebt om eens wat rauw geluid door je kamer te knallen, maar je vervolgens bedenkt dat je moeder aan 't slapen is en je ook nog buren hebt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's kut, koptelefoontje dan maar?
Ik laat nu de hotelgasten meegenieten van Zatox.
Koop in-ear Creative Labs. Prima spul. Ideaal ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb geen fatsoenlijke koptelefoon. Jaaaren terug een gekregen van m'n ouders en dat was een superding, maar hij heeft z'n beste tijd gehad zegmaar
Knock-out, Silverdome, Zoetermeer. Schijnt een goeie tent te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:30 schreef Koepert het volgende:
Wat is Apil voor feest dan?
Of 9 Apil dan..
Ik haal het hardstyle en het X topic nog wel es door elkaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:36 schreef Koepert het volgende:
Oowh je bedoelt 9 apRil... ik dacht omdat er achter stond (geen typo) dat het feest 9 APIL heette
strakke actiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/topi(...)on_2011_tickets.html![]()
Idd, maar zijn naam staat niet (meer?) in zijn profiel, hoe kunnen ze dan die kaarten blokkeren?quote:
Maareeeh, hoe zat het nou met dat underground feestje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik haal het hardstyle en het X topic nog wel es door elkaar.
Van alle andere tracks was ik nog niet helemaal overtuigd, maar dit is eindelijk wel een goede!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:
Ibo zit bij de PF crew dus kan ook verborgen gegevens zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, maar zijn naam staat niet (meer?) in zijn profiel, hoe kunnen ze dan die kaarten blokkeren?
Hehe nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ibo zit bij de PF crew dus kan ook verborgen gegevens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |