quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef DjThera het volgende:
Dat ons label trouwens nog niet bij de hardstyle labels staatkan toch niet he haha
Zet Fusion er ook eens heel vlug inquote:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is de Psyko Punkz remix van Eternity (Snap) trouwens al uitgebracht?
Die filmpjes ervan zijn wel altijd goed voor mijn humeurquote:
Het origineel ervan en zulk soort nummers zijn sowieso epischquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Die filmpjes ervan zijn wel altijd goed voor mijn humeur![]()
PP is precies waar ik ook aan moest denken toen ik dat laatste filmpje zagquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef 16meter het volgende:
Vind zijn platen ook 'body' missen (moeilijk om dat precies uit te leggen), beetje zoals de eerste Psyko Punkz releases.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:51 schreef 16meter het volgende:
TT faal.. het moet 'using drugs' zijn.
*fixedquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zet Fusion er ook eens heel vlug in![]()
zeker wel, heerlijke remixquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Die filmpjes ervan zijn wel altijd goed voor mijn humeur![]()
Trending topic jwzquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, ff een tijdelijk populair onderwerp
Almere? Ik hoop dat er dan iets te doen is op het mooie strand van Almere!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:02 schreef haakon het volgende:
Dikke vette ziekteszooi!
Ik kom 25 juni weer uit Turkije, hopelijk smorgens of in de voormiddag.. Dan kan ik vanuit Schiphol zo naar Almere! Hopen dat het op tijd is..
ik weetquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Trending topic jwz
[..]
Almere? Ik hoop dat er dan iets te doen is op het mooie strand van Almere!
Biddinghuizenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Trending topic jwz
[..]
Wedden dat ik me nog vermaakquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet
en nu je het zegt lees ik het pas; Haakon in z'n uppie op het strand van Almere
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Trending topic jwz
[..]
goed zoquote:
feestje met al je vriendenquote:
je zult je verbazen denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zullen er daadwerkelijk heengaan uit 'routine'?
dat is een goed ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zou Q-dance borden neerzetten dat de mensen toch een paar kilometer noordelijker moeten zitten?
maar dat mis je wel heel wat mooisquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef haakon het volgende:
Biddinghuizen is zelfs nog wat dichterbij voor mij
vlucht eerder?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef haakon het volgende:
Nee ik ga sowieso naar Defqon, ik fix wel wat.. Hoe weet ik nog niet, maar ik MOET en ZAL er bij zijn !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |