Ja je laten opmaken door aafke, en nog lelijk ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:41 schreef danilel het volgende:
Mo pas op.......
Zometeen heb je ook ontstoken ogen.
Maar die is niet genomineerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:41 schreef Toverheks het volgende:
Servio blijft er gewoon in, omdat er met hem toch tv momentjes kunnen komen, nee denk dat Servio van de regie veilig is Servio betekent beetje herrie in de tent en bloed aan de muur.
laat Alexander maar verdwijnen die is regelrecht een saai mannetje
daar zal die andere kamer wel voor zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:39 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat Ser, net als Maik, weer terug mag komen.
Aangezien er geen afscheidsfeestje was. Dat was er bij de andere exits wel.
Niet dat ik dat hoop, hoor. Liefst heb ik die engerd weg, ver weg.
Vond hem al een aanstellerige nicht in Peking Express, hier is ie nog veeeeel erger.
Laat Joanna snel naar die speklap van vriend en hond gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:44 schreef Capt1caveman het volgende:
Als ze nog eens iemand terug laten komen, zal het een vouw zijn om alles weer gelijk te trekken.
Lijkt me voor de hand liggen dat dan Joanna een fakking comeback maakt, zodat dat "lievertje" nog veel bij de baas op schoot kan komen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:44 schreef Capt1caveman het volgende:
Als ze nog eens iemand terug laten komen, zal het een vouw zijn om alles weer gelijk te trekken.
Lijkt me voor de hand liggen dat dan Joanna een fakking comeback maakt, zodat dat "lievertje" nog veel bij de baas op schoot kan komen
Geleenstraat zeker....quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor in de verte Jo in de KvdW. Het gaat over een straat. Ze zal wel weer iets nodig hebben.
Ik hoorde iets over een huisarts je hoort haar idd in de vertequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:45 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor in de verte Jo in de KvdW. Het gaat over een straat. Ze zal wel weer iets nodig hebben.
Dan zal Flipje vaste klant worden denk ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |