quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:34 schreef Krambo het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren voor de liveshow?
Zal wel niet he
En Karim en Gerard gingen weer vlekken-checken voor ze erin mag.quote:
Dat zeg ik, niks dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Ja hoor... haartjes doen, make upje, kleding uitzoeken.. Allemaal leuke vrouwendingetjes.
als dát zo is, ben ik klaar met sst !quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:39 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat Ser, net als Maik, weer terug mag komen.
Aangezien er geen afscheidsfeestje was. Dat was er bij de andere exits wel.
Niet dat ik dat hoop, hoor. Liefst heb ik die engerd weg, ver weg.
Vond hem al een aanstellerige nicht in Peking Express, hier is ie nog veeeeel erger.
opvallend toch dat de meiden niets hoefden te doen voor de genomineerdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:39 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat Ser, net als Maik, weer terug mag komen.
Aangezien er geen afscheidsfeestje was. Dat was er bij de andere exits wel.
Niet dat ik dat hoop, hoor. Liefst heb ik die engerd weg, ver weg.
Vond hem al een aanstellerige nicht in Peking Express, hier is ie nog veeeeel erger.
ja dat viel mij ook al op, of ze moeten vanmiddag nog iets doen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
opvallend toch dat de meiden niets hoefden te doen voor de genomineerden
gatver, leent ze nou de make up van aaf?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:41 schreef danilel het volgende:
Mo pas op.......
Zometeen heb je ook ontstoken ogen.
Nog erger Aaf zit mo's ogen op te maken....quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:41 schreef Stability het volgende:
[..]
gatver, leent ze nou de make up van aaf?
Dat was natuurlijk ook iedere keer veel te kinderachtigquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
opvallend toch dat de meiden niets hoefden te doen voor de genomineerden
doe dan flip maar eruitquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:41 schreef Toverheks het volgende:
Servio blijft er gewoon in, omdat er met hem toch tv momentjes kunnen komen, nee denk dat Servio van de regie veilig is Servio betekent beetje herrie in de tent en bloed aan de muur.
laat Alexander maar verdwijnen die is regelrecht een saai mannetje
oh oh oh, wat dom !quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:42 schreef danilel het volgende:
[..]
Nog erger Aaf zit mo's ogen op te maken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |