Lau red het niet meer bij Guido, en gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef marky het volgende:
[..]
De redaktie is nog niet van deze relatie af. gisteren werd er ook weer heel suggestief over gedaan in de uitzending.
Ik snap gewoon niet waarom er niet meer op Maik gestemd hebben! Is toch belachelijk dat ie terug mocht komen, en dan ook nog vrij worden gesteld van nominatie door de dames?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:08 schreef Urb het volgende:
Heh, Jo heeft Maik eindelijk verteld dat ze hem genomineerd heeft. Nu durfde ze eindelijk, na de storm.
juist het is datquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja klopt. Je vindt SS leuk of niet. Dat hele geheimgedoe stelt niks voor.
Hij is niet gevaarlijk in het spel. En wellicht goodwill ivm Monique.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom er niet meer op Maik gestemd hebben! Is toch belachelijk dat ie terug mocht komen, en dan ook nog vrij worden gesteld van nominatie door de dames?
Voor hoe lang? Zolang die relatie duurt, omdat ze Mo niet willen zien janken?
Niet zoals je nu bedoelt. Het is geen gtst met dingen zeggen of wat dan ook, maar ze willen niet dat het een saai huis wordt waardoor er (nog meer) mensen afhaken.. Ze hebben nou eenmaal kijkers nodig om te kunnen bestaan. Dus zeiken dat de streams uit gaan kan je wel doen, maar als dat niet gebeurd dan gaan ze alsnog uit, definitief. Dan heb je dus helemaal niks meer..quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:04 schreef r_onald het volgende:
[..]
Dus als het goed begrijp...deze show word gescript? vandaar die SL...lekker dan?
Hij noemt een badjas een "duster"quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef Annelies-G het volgende:
Ik vind Alex nog steeds heel lief, nog steeds fan van hem. MAAR DIE KUT STOKJE IN ZIJN MOND![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk wordt er hier en daar wat gestuurd maar jij overdrijft, het is geen filmscript waar elke scene op papier staatquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef Flashbox het volgende:
Ik geloof nu al helemaal die rel van gister in de slaapkamer niet meer.
Het was allemaal te soft, dus hebben er een paar opdracht (script) gekregen om een rel te veroorzaken.
Elke gek zijn gebrek hequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Wow, zelfs Aafke was er nog eerder achter dan jou.
Alex draag een duster, Laura denkt dat de golf van mexico een ramp is. Ze je wel?? ze passen perfect bijelkaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Alex zegt dat hij een duster draagt
en een irri kwijlquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij noemt een badjas een "duster"wat een ouwe zak is het toch
Nog niet zozeer dat het ouwelijk is, maar een duster is een badjas voor vrouwen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij noemt een badjas een "duster"wat een ouwe zak is het toch
Niet zo pessimistisch eh, gister geloofde je ook al niet dat Sharon's geheim niet geraden was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef Flashbox het volgende:
Ik geloof nu al helemaal die rel van gister in de slaapkamer niet meer.
Het was allemaal te soft, dus hebben er een paar opdracht (script) gekregen om een rel te veroorzaken.
p 46% - g 42% - s 12%.. duidelijk dus. Net 5 is dat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Mylene het volgende:
Wat zijn de tussenstanden eigenlijk behalve dan die op FOK! en Net5? Philip staat toch aan kop?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Alex draag een duster, Laura denkt dat de golf van mexico een ramp is. Ze je wel?? ze passen perfect bijelkaar
Gisteren stonden guido en philip vrij gelijk boven aan en servio heel erg stuk lager.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Mylene het volgende:
Wat zijn de tussenstanden eigenlijk behalve dan die op FOK! en Net5? Philip staat toch aan kop?
Weer een bevestiging dat het een wijf isquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog niet zozeer dat het ouwelijk is, maar een duster is een badjas voor vrouwen.
Hahaha ja. Dat is een vrouwelijke badjas. Net zoiets als muiltjes. Mannen dragen pantoffels.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog niet zozeer dat het ouwelijk is, maar een duster is een badjas voor vrouwen.
maar dat is de poll, niet de officielequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:
[..]
p 46 - g 42 - s 12.. duidelijk dus. Net 5 is dat.
Een badjas is zo'n ding van badstof, voor na het zwemmen of na het baden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik noem zo'n ding ook altijd een dusterquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Alex draag een duster, Laura denkt dat de golf van mexico een ramp is. Ze je wel?? ze passen perfect bijelkaar
En zelfs vrouwen gebruiken dat woord niet meer volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |