abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94232639

Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal

FOK! en de streams tegelijk?
http://secretstory.hole1988.nl/ <-- op verzoek van SBS GROEP NEDERLAND streams offline gehaald
Met dank aan Hole1988

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl/browsers

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

Backups:
http://84.243.215.68/
http://www.zomerse50.nl/sstnl/
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html

Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen

Kluisinhoud

¤ 16.975 Guido
¤ 15.100 Aafke
¤ 7.050 Alex
¤ 1.400 Gerard
¤ 4.350 Johanna
¤ 2.250 Karim
¤ 1.200 Laura
¤ 8.950 Maik
¤ 10.200 Mo
¤ 6.600 Flip
¤ 11.150 Servio
¤ 5.200 Sharon

Twitteren naar de Zendbaas @Alphons22

Zijn verklaring voor streamlocks in eerste instantie:

@alphons22 soms bij streams gaan alle 4 cams op een oog? is dat omdat wij het niet mogen zien ? #sstnl
Alphons:
@DJRetard eigenlijk alleen bij calamiteiten, ruzies en ongelukken
Sun Feb 20 2011 00:37:27 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard
@DJRetard technische storingen in huis of in verbinding..
Sun Feb 20 2011 00:37:50 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard

En dan een grote streamlock bij de bekendmaking van het raden van het eerste geheim, een aangekondigde streamlock.

Alphons zijn reactie hierop:

We luisteren veel naar jullie opmerkingen, ben erg blij met jullie support maar er moet ook een programma gemaakt worden! #sstnl
about 1 hour ago via Twitter for iPhone

De betrouwbaarheid van een zendbaas ;)
Oftewel:

gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:

Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
Ik ben nog niet zo origineel...
pi_94232652
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

Nee het is eenrichtingsverkeer geworden. Ze kunnen wel nog het geheim van een ander raden, maar bij hun valt er niks meer te halen. Dus die moeten weg, verloren.
Net alsof de geheimen de rode draad zijn hierin. De geheimen zijn gewoon als toevoeging erbij gekomen om het geen BigBrother te hoeven noemen.

Het echte spel is natuurlijk tot het laatste zitten en de stemmers op je hand krijgen om de 100k binnen te slepen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_94232669
quote:

[..]

Nee het is eenrichtingsverkeer geworden. Ze kunnen wel nog het geheim van een ander raden, maar bij hun valt er niks meer te halen. Dus die moeten weg, verloren.
Het spel is maar bijzaak, maakt het zeker intressanter maar is blijft toch echt een RLS. Zeker als de geheimen geraden zijn. :P
pi_94232671
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:47 schreef Urb het volgende:

Wie moet vanavond het huis verlaten?
17 maart om 11.05

Bekijk het live vanaf 19:30 uur bij Net5.

Afgelopen dinsdag is bekend geworden dat de vrouwen Servio, Philip en Guido hebben genomineerd. Vanavond moet één van die drie daadwerkelijk het huis verlaten. Servio had gisteren een flinke achterstand op de andere twee, maar er kan nog steeds gestemd worden. Dus kijk vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5.
Nou dat kan ook gewoon. Van dinsdag tot donderdag wordt er amper gestemd. Er wordt denk ik sowieso maar heel weinig gestemd. Als er dus 200.000 mensen donderdag kijken en 1/10 stemt een keer dan kan dat al voor veel verschillen zorgen. In dit geval zal het denk ik niet veel uitmaken omdat Servio gewoon naar huis moet/gaat..

[ Bericht 14% gewijzigd door henkbarte op 17-03-2011 12:01:33 ]
pi_94232716
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:55 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Net alsof de geheimen de rode draad zijn hierin. De geheimen zijn gewoon als toevoeging erbij gekomen om het geen BigBrother te hoeven noemen.

Het echte spel is natuurlijk tot het laatste zitten en de stemmers op je hand krijgen om de 100k binnen te slepen.
^O^ wat jij zegt! ik ben eens ;)
pi_94232724
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:55 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ja klopt, maar het was spannender geweest als je geheim geraden werd, meteen koffers pakken en wegwezen. Dan zou je niet zo'n lamballen sfeer hebben.
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:58:00 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94232751
quote:

[..]

Als dat zo was dan had het raden van een geheim ook meteen exit moeten betekenen want waarom zou je moeten stemmen.

Het geheim is een extra twist. Uiteindelijk worden er geheimen geraden en blijven er meer mensen zonder dan met geheim over. Het duurt 10 weken.
pi_94232753
Oh Flip weer schijnheilig doen, nu doet ie weer net alsof dat gesprek gister over koetjes en kalfjes ging. :')
pi_94232796
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:57 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

Ja klopt, maar het was spannender geweest als je geheim geraden werd, meteen koffers pakken en wegwezen. Dan zou je niet zo'n lamballen sfeer hebben.
Ja dat ben ik met je eens, alhoewel we moeten afwachten hoe één en ander zich gaat ontwikkelen natuurlijk, want ik snap dat Guido is genomineerd met die vette kluis.
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:59:45 #10
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94232827
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:58 schreef Urb het volgende:
Oh Flip weer schijnheilig doen, nu doet ie weer net alsof dat gesprek gister over koetjes en kalfjes ging. :')
leuke gesprekjes over koetjes en kalfjes!

die alex..... pffff
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_94232828
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:58 schreef marky het volgende:

[..]

Als dat zo was dan had het raden van een geheim ook meteen exit moeten betekenen want waarom zou je moeten stemmen.

Het geheim is een extra twist. Uiteindelijk worden er geheimen geraden en blijven er meer mensen zonder dan met geheim over. Het duurt 10 weken.
Ja precies, meteen exit.
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:00:15 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94232848
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:57 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

Ze moeten opzker 10 weken volmaken had het snel gegaan met het geheiemen raden dan had het zomaar kunnen gebeuren dat we in week 7 al klaar zijn.

Tot nu toe zijn de mensen zonder geheim heel goed bezig met het raden van de geheimen van de andere omdat ze liever meer mensen zonder geheim hebben.
pi_94232858
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 11:57 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er meer in had gezeten... Niet per se koffers pakken maar als je geheim geraden is --> Geen missies meer, geen opties om geld in je kluis te krijgen en automatisch genomineerd.
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:01:52 #14
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94232907
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:00 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er meer in had gezeten... Niet per se koffers pakken maar als je geheim geraden is --> Geen missies meer, geen opties om geld in je kluis te krijgen en automatisch genomineerd.
ja maar watmoet je dan gaan doen ?? als je geengeld meer kan krijgen valt er ook niks meer te beleven in het huis
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 12:01:58 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_94232909
Aafke: zij (lees het hokje) bepalen hier welk geheim wordt geraden.
Ja Aafke, dat wisten wij al.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_94232919
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:00 schreef marky het volgende:

[..]

Ze moeten opzker 10 weken volmaken had het snel gegaan met het geheiemen raden dan had het zomaar kunnen gebeuren dat we in week 7 al klaar zijn.

Tot nu toe zijn de mensen zonder geheim heel goed bezig met het raden van de geheimen van de andere omdat ze liever meer mensen zonder geheim hebben.
Ja, maar dan hadden Jurien, Cynthia, eventueel Sophia er nog in gezeten. En Laura, Guido en Alex weg. Per saldo blijft het dan gelijk. En de regie kan het raden van geheimen sturen.
pi_94232923
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:55 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Nou dat kan ook gewoon. Van dinsdag tot donderdag wordt er amper gestemd. Er wordt denk ik sowieso maar heel weinig gestemd. Als er dus 200.000 mensen donderdag kijken en 1/10 stemt een keer dan kan dat al voor veel verschillen zorgen. In dit geval zal het denk ik niet veel uitmaken omdat Servio gewoon naar huis moet/gaat..
Het ging me daar ook vooral om, het feit dat ze Servio lijken te helpen/beschermen etc. ;)

quote:
3s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:01 schreef beequeen het volgende:
:Y Da's logisch en zou algemeen bekend moeten zijn.
Grappig dat je dat alleen hoort van bewoners als ze zich genaaid voelen door teveel kloe's over hun geheim. O-) :')
pi_94232934
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef Laysa het volgende:
Iedereen kan zeggen wat hij wil van Alex, maar hij is de enige in het huis die echt oprecht lief is...Niet handig in het spel maar wel heel aandoenlijk
^O^
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_94232939
haha iedereen zegt dat Gerard dat spul niet in zn haar moet doen :D
Maar hij gaat het toch doen zegt ie ;)
pi_94232946
Allemaal gehoord wat Aafke zei.

Aafke: Zij bepalen wanneer er hier een geheim geraden wordt, en van wie zijn geheim geraden wordt.
pi_94232970
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:03 schreef Flashbox het volgende:

Aafke: Zij bepalen wanneer er hier een geheim geraden wordt, en van wie zijn geheim geraden wordt.
:Y
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:04:07 #22
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94232983
quote:

ja, maar volgens mij was dat al duidelijk:o
pi_94232985

op een of andere manier klopt dit plaatje beter :Y
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 12:04:18 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_94232989
quote:

Ja, lees mijn post van 12.01 uur. ;)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_94232998
quote:
3s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:01 schreef beequeen het volgende:
Het heeft niks meer met RLS te maken het is niks meer dan een Toneelstuk, het ergste van alles vind ik nog wel dat er toch nog mensen zijn die geloven dat er niet gescript wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')