abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94716154
Zuurkool :D
  maandag 28 maart 2011 @ 17:02:21 #227
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_94720603
Zuurkool :D!!!

Freecell, wat fijn!

Yade is ziek. :( Gister voor we gingen slapen even een kusje geven, dr haren nat. Had ze 40 graden. Vanochtend niets, nu weer ruim 39. Gewoon snip verkouden en druk dat ze me wordt met koorts. Niet normaal. Als een ADHD kind met redbull.
pi_94721233
Aahw! Beterschap voor Yade.
Wat gek dat ze daar zo druk van wordt. Hier juist het tegenovergestelde als ze koorts heeft
pi_94728634
beterschap yade :*

hier hebben we een rotavirusuitbraak op de psz bleek vanochtend ;( een kindje ligt in het ziekenhuis en veel andere kindjes hebben het ook. ze hebben de hele ochtend luiers verschoond :X

en tis zomertijd he }:| selene bouwt weer een leuk feestje daarboven *O* :D :P >:) :6 *O*
er komen geluiden uit die kamer waar je niet blij van wordt als mama ;( *beng doing trippel trippel, blablabla, giebel*. ze heeft me daar toch een lol! nja. tis beter als overstuur, maar toch. het kind moet slapen }:| ik koop het hele "ik kan niet slapen want het licht is aan" trouwens niet meer, ook al werkte het een tijde. overdag slaapt ze namelijk wel :{
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94728659
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:27 schreef freecell het volgende:
Ow en raad eens wie ik gisteren in bad heb gepraat? :D
Hij is helemaal vrijwillig en zonder drama ingestapt (uiteindelijk) En toen wilde hij er niet meer uit :P
aar zijn hara heb ik nog maar even gelaten. Babystapjes :P
beter!
^O^ *O*
pi_94728979
tis hier trouwens gewoon zo gehorig, dus ik kan alles helemaal volgen:

ze babbelt tegen "ravi" (een knuffel) dat hij stil moet zijn "sssttt! slapen!", ze laat ze allemaal in bad gaan, zingt eens een liedje: "vlieg, vlieg, vlieg met me meeeee"en leest mimi, piep en beer nog eens voor waarna mimi toegedekt wordt met het doekje O+

pi_94729008
ik kan het niet laten:

kwartet *O* :')
  maandag 28 maart 2011 @ 19:56:04 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94729072
ik haat zomertijd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94729202
Beterschap Yade!

Simmu, jullie hebben het ook te pakken? Beterschap dan maar!

Ik liet Chris eerder ook gewoon lekker spelen als hij niet moe genoeg was. Hij zocht dan vanzelf zijn bedje wel op. Was na een poosje ook vanzelf weer over. Nu valt hij snel in slaap, of "leest" nog even 10 minuten een boekje.
  maandag 28 maart 2011 @ 19:58:47 #235
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_94729257
Beterschap voor Yade! :*

Wat goed van Leander dat hij in bad is gegaan :)

Selene... klinkt toch wel grappig (al vind ik het jongetje wat hier boven de boel verbouwd, slaapzak uitdoet, knuffels uit bed gooit niet zo heel grappig).

O ja, Maarten drinkt hier over het algemeen verdunde roosvicee van de Lidl en 's morgens karnemelk met roosvicee en tussen de middag gewone melk. Verder lust hij ook graag sapjes en fristi. Alleen chocomel lust hij niet... chocola tot voor kort ook niet, maar hij kreeg van mijn oudtante van 95 gisteren chocolade paashaasjes en daar zat hij vanmiddag toch lekker van te snoepen... Ik denk dat hij het zakje tegen Pasen wel op heeft.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_94729264
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Beterschap Yade!

Simmu, jullie hebben het ook te pakken? Beterschap dan maar!

Ik liet Chris eerder ook gewoon lekker spelen als hij niet moe genoeg was. Hij zocht dan vanzelf zijn bedje wel op. Was na een poosje ook vanzelf weer over. Nu valt hij snel in slaap, of "leest" nog even 10 minuten een boekje.
sst! wij hebben nog nergens last van. en we waren gister op de ballorigmeet, dus ik hoop echtechtecht dat we *geen* wandelende rotabommetjes waren :X
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:18:58 #237
54772 Silmarwen
pi_94750781
Nou Yade is vandaag wel een dweil hoor. Gisteren echt stuiteren niet normaal meer. Vandaag hangt ze alleen maar heel zielig op de bank met wat te drinken en de televisie aan. Eten hoeft ze al 2 dagen niet. :(
pi_94751080
Sil, zolang ze maar drinken..
Hopelijk is het snel voorbij!
pi_94751218
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:18 schreef Silmarwen het volgende:
Nou Yade is vandaag wel een dweil hoor. Gisteren echt stuiteren niet normaal meer. Vandaag hangt ze alleen maar heel zielig op de bank met wat te drinken en de televisie aan. Eten hoeft ze al 2 dagen niet. :(
beterschap! :*

hier is de dame om half 10 oid na "NIJNTJE LIEF KLEIN KONIJNTJE" op volle sterkte (in eerste instantie dacht ik dat ze alsnog ging huilen :') ) toch maar gaan slapen. dus nu hebben ze allebei een Humeurtje
pi_94751286
Goedemorgen :)
Bij mij staan ze ook nog op wintertijd. Wat inhoudt dat ze eindelijk op een normale tijd nar bed gaan (19:00/19:30) Dat we dus niet meer rond 17:30 uiterlijk hoeven te eten én dat ze slapen tot 8:00 of 8:30.
Wij houden het maar zo :P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:47:38 #241
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_94774598
Zou ik ook maar doen Freecell!

Maarten is hier gisteren (na drie keer zijn slaapzak uitgetrokken te hebben) zonder slaapzak gaan slapen, vannacht 1 keer wakker geworden (en ik na het hem troosten een half uur wakker gelegen ongeveer) en werd toen om half 8 weer wakker!
Vanavond meteen zonder slaapzak naar bed gebracht en het is gelijk stil :D
pi_94774966
ik zeg niks over hoe het hier gaat vanavond hoor :N
laten we het erop houden dat het avondeten reuzegezellig was zo met die 2 uitgeputte kinders :X
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:58:15 #243
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_94775227
Doe maar niet Simmu :{ Sterkte!
pi_94775625
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef Marie79 het volgende:
Doe maar niet Simmu :{ Sterkte!
te laat :X

brulbler van boven, ik ernaartoe: "WAAAAAAH MIJN RITSJE IS STUK EN KWIJT WAAAAAAAH MAMA ZOEKEN KWIJT" en totaal over de rooie. het locomotiefje van der slaapzakje was losgekome en eraf gevallen :') in bed: nee. onder bed: nee. in het slaapzakje: tsjek.

poging 3 nu (ravi was poging 1. die kan staan tegenwoordig maar durft niet zelf weer terug te gaan zitten. helaas gaat hij overal en altijd wel staan)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:07:56 #245
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_94775786
Sorry :X
pi_94776498
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef Marie79 het volgende:
Sorry :X
ik dacht nog: als ik nou wel post dat ze heel moe waren en niet dat ze zowaar stil zijn, dan trigger ik wellicht de omgekeerde fokwet. ofzo _O-
pi_94776726
uiteraard ligt het ritsje nu op het plankje boven der commode :Y

we beginnen trouwens een klein beetje in de problemen te komen mbt motoriek ze is zo groot voor der leeftijd dat het een ietsiepietsie klein probleempje aan het worden is. ze heeft de fysiek (spierkracht en lengte) van een kindje van een jaar ouder maar nog niet de beheersing. dat botst. wat dat betreft vind ik het echt zo jammer dat hier geen peutergym is. het valt me de laatste tijd echt op. nja. ik hou het in de gaten, we zien wel. het hoort allemaal toch ook bij groeien. haar hoofd moet haar lijf nog inhalen
pi_94797369
Lastig Simmu, in wat voor dingen merk je dat?
Meestal is het een kwestie van tijd voor dat koppie weet hoe ze met het lijfje om moet gaan.
pi_94799792
ah lastig is dat soms het Simmu.
Is het niet ook lastig dat mensen haar vaker ouder inschatten en haar dan overvragen?
Dat hoor ik van een nichtje van dana, die is echt groot oor dr leeftijd en bij haar hebben ze daar dus soms echt last van en moeten ze geregeld zeggen , ze is pas 3,5 (ze lijkt wel 5 of 6)
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:53:59 #250
54772 Silmarwen
pi_94800429
Ik had het zelf als kind. Ik ging met de bus naar school (andere kant van de stad) en had altijd problemen met mijn strippenkaart.Ik was in groep 8 al bijna 1.80m en leek veel ouder. Bij Yade zei een moeder op de PSZ pas "Zij gaat zeker ook al bijna naar school toe!" Ze moet nog 4 worden. :D

Yade is nog steeds ziek met ruim 40 graden koorts, maar verder wel vrolijk en actief. Snot zit bijna in haar haren alleen.

Ze heeft trouwens een grote fascinatie naar schrijven en lezen. Zo zingt ze de hele dag door het ABC alleen noemt ze het "opabed" en "klmnop" is "lolololp" en ipv "uvw" zingt ze "uwv". :D
Ze wilde nu ook schrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')