U heeft pmquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Graag!Ik zal het straks even wegen en dan PM ik je even hoeveel het is, als jij even je adres wilt PM'en?
Primaquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:07 schreef Nune het volgende:
[..]
Dank, je hoort straks van me, ik heb even mijn luie uurtje.
Ooooh ja dat wil ik wel hoor. Met de fiets erheen? :pquote:
Jepquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:07 schreef Murmeli het volgende:
Mooie stash nune. Hoe kom je aan al die dubbele dingen? Uit grabbags ofzo?
Ik wacht al een week op n melt van Jquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:30 schreef Murmeli het volgende:
Nondeju! Nog geen Vlopje van jeannette, en ook het ruiltje met Nikiet komt niet aan.
Ja toch? Kwartiertje fietsenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh ja dat wil ik wel hoor. Met de fiets erheen? :p
Ik nu 5 dagen. Ik heb gepmd dat ik liever heb dat ze me op de hoogte houdt. Bijv via het gepost ontvangen topic. Kan toch niet heel moeilijk zijn? Of ruil anders niet. De vlop die ik daarna heb aangeboden is al lang en breed aangekomen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik wacht al een week op n melt van J
Haha. Ik heb daarom ook kleine flesjes gekocht bij de Kruidvatquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik eerst mn proefjes op ga maken, al die zakjes in de kast
Ja maar voor 1x douchen doe ik het niet in een flesje, jellies ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik heb daarom ook kleine flesjes gekocht bij de Kruidvat
Haha oke. Ik doe het dan soms (als het echt weinig is) al op mijn puf, maar anders doe ik het toch in een flesje, want die zakjes zijn te vervelendquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar voor 1x douchen doe ik het niet in een flesje, jellies ook niet
Dat is zonde. Maar ja, maakt ook.niet uit eigkquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Joysa het volgende:
Ik heb zin om te douchen met snowshowers, maar ik ruik heulemaal niks
Toegang waar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Verrek ik heb toegang
Eerst maar even naar de apotheek
Ik ben ook al zo moeilijk te radenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:36 schreef Murmeli het volgende:
Maar wie van jullie is nou glitter op lushforum?
Nune heeft zich inmiddels al verraden
Wie ben jij dan op Lush?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook al zo moeilijk te raden![]()
PriemGirlquote:
Goh echt? Tjongejonge.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mutsquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA, ik moest summer pudding doen
Ik heb al 5 vloppen ingepakt jaquote:
Is goed, maar dan moet ik eerst even de ziplockjes gaan halenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al 5 vloppen ingepakt ja![]()
Laat je ff weten hoeveel rubrubrub? Dan kan ik een eerlijk stuk summer pudding afsnijden![]()
Ben ik watquote:
Glitterquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik watof ik gok eerder: wie
Die had ik eventueel ook nog in de buurt zitten, maar SdB had ze ook. Ik ga even passen en metenquote:
2/3 over elkaar is het veiligstequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die had ik eventueel ook nog in de buurt zitten, maar SdB had ze ook. Ik ga even passen en meten
Dit is wel weer een uitdaging voor mijn hendigheid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2/3 over elkaar is het veiligste
eerst een vullenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dit is wel weer een uitdaging voor mijn hendigheid.
Ja, zoiets ja. Heb nu wel overal RRR zitten. Ik heb nu rond de 130 gram met ziploc?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
eerst een vullen
dan opvouwen en in een andere duwen?
wut zoveelquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, zoiets ja. Heb nu wel overal RRR zitten. Ik heb nu rond de 130 gram met ziploc?
Ja, je moet wel lekker kunnen scrubben toch.quote:
mijne vorige week al maar is er nog niet. Noujah tis ook maar een melt van 85ct dus boeiend, maar toch irritant!quote:
Das kut!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
mijne vorige week al maar is er nog niet. Noujah tis ook maar een melt van 85ct dus boeiend, maar toch irritant!
Jij hebt een Calacas jelly!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, je moet wel lekker kunnen scrubben toch.Ja, I luv jellies. Maar ik heb al Calacas, Iced Wine, Sweetie Pie, Joy of Jelly en Woosh.
500g?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:20 schreef miss--moana het volgende:
hmm...is ¤8,50 incl zendkosten veel voor snowshowers dg?
Beetje de prijs van anita.w. denk ik. Is het in het originele flesje? Ander flesje? Of ziplock?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:20 schreef miss--moana het volgende:
hmm...is ¤8,50 incl zendkosten veel voor snowshowers dg?
Hmm, dan is het teveel. Die wil er winst op makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef Nune het volgende:
Dit was bij Anita, inclusief verpakking en verzendkosten:
100ml:
Twilight 100ml ==>¤5,75
Snowshowers 100ml ==>¤5,35
Calacas 100 ml ==> ¤6,35
Ja, het kost je de kop niet die 3,50 euro maar ik vind het gewoon gierig van die verkopers zelf. Ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm, dan is het teveel. Die wil er winst op maken
Ja, ik ook. Bah!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, het kost je de kop niet die 3,50 euro maar ik vind het gewoon gierig van die verkopers zelf. Ofzo.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef miss--moana het volgende:
Space ik lolde hem gisteren echt in bed!
Jij met je hangslot![]()
Ik zag me kast en zag het helemaal voor me.
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn bestelling staat nog steeds op in behandeling
Ja, maar je kan ook overdrijvenquote:
Dat zou wel heel zuur zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
En nu wachten op de vanillary van SI![]()
Als deze kwijt raakt; ga ik huilen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |