Hulp/tips zijn altijd welkom toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:52 schreef Aukje83 het volgende:
Echt 3 mensen in dit topic die serieus uitleggen hoe ze een tompouche eten
Watquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef pindaplukker het volgende:
Ik heb de motoriek van een zeekommer waardoor ik niet fatsoenlijk kan eten
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Laag met glazuur er af vorken, opzij leggen voor later, de bodem met room opeten, genieten van de geglazuurde bovenlaag. IN DIE VOLGORDE!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Laag met glazuur er af vorken, opzij leggen voor later, de bodem met room opeten, genieten van de geglazuurde bovenlaag. IN DIE VOLGORDE!
Lezen jong.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:16 schreef Mikkie het volgende:
Faler. Altijd beginnen met het glazuurdakje er vanaf te halen, die bewaar je tot het laatst. Dan ongeveer de helft van de pudding eraf schrapen en los opeten. Vervolgens de onderkant + andere helft pudding hap voor hap opeten (zonder vorkje, gewoon met je handen). En dan eindigen bij de bovenkant
www.pearle.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:16 schreef Mikkie het volgende:
Faler. Altijd beginnen met het glazuurdakje er vanaf te halen, die bewaar je tot het laatst. Dan ongeveer de helft van de pudding eraf schrapen en los opeten. Vervolgens de onderkant + andere helft pudding hap voor hap opeten (zonder vorkje, gewoon met je handen). En dan eindigen bij de bovenkant
ja, dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef Verbodsbord het volgende:
quote:
Dat zei je moeder gisteren ook tegen mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Uit elkaar halen werkt het beste.
plakt ie aan het bord ofzo of zit er zink in de onderkant van die bosche boyquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, daar zijn nu speciale bordjes voor
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |