SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de motoriek van een zeekommer waardoor ik niet fatsoenlijk kan etenI are Baboon
Ja, net als z'n vriendinquote:
Ja meneer schoonvader, zo eet ik m'n (tom)poesjes het liefst.quote:
Nee, daar zijn nu speciale bordjes voorquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
in je kont stoppen en uit je mond poepen
Zon Bossche bol prak ik altijd gewoon met mijn handenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, daar zijn nu speciale bordjes voor
[ afbeelding ]
geniaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hulp/tips zijn altijd welkom toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:52 schreef Aukje83 het volgende:
Echt 3 mensen in dit topic die serieus uitleggen hoe ze een tompouche eten
Watquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef pindaplukker het volgende:
Ik heb de motoriek van een zeekommer waardoor ik niet fatsoenlijk kan eten
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Laag met glazuur er af vorken, opzij leggen voor later, de bodem met room opeten, genieten van de geglazuurde bovenlaag. IN DIE VOLGORDE!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Laag met glazuur er af vorken, opzij leggen voor later, de bodem met room opeten, genieten van de geglazuurde bovenlaag. IN DIE VOLGORDE!
Lezen jong.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:16 schreef Mikkie het volgende:
Faler. Altijd beginnen met het glazuurdakje er vanaf te halen, die bewaar je tot het laatst. Dan ongeveer de helft van de pudding eraf schrapen en los opeten. Vervolgens de onderkant + andere helft pudding hap voor hap opeten (zonder vorkje, gewoon met je handen). En dan eindigen bij de bovenkant
www.pearle.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:16 schreef Mikkie het volgende:
Faler. Altijd beginnen met het glazuurdakje er vanaf te halen, die bewaar je tot het laatst. Dan ongeveer de helft van de pudding eraf schrapen en los opeten. Vervolgens de onderkant + andere helft pudding hap voor hap opeten (zonder vorkje, gewoon met je handen). En dan eindigen bij de bovenkant
ja, dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef Verbodsbord het volgende:
quote:
Dat zei je moeder gisteren ook tegen mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Uit elkaar halen werkt het beste.
plakt ie aan het bord ofzo of zit er zink in de onderkant van die bosche boyquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |