Weer niet aan de verwachtingen voldaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik het van je verwachte
Daar kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weer niet aan de verwachtingen voldaan
Jawel, niet zulke hoge verwachtingen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen
Ik ga paardrijden
Steeds zuurder en zuurder reageren ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over serieus op ingaan is slecht voor je hart.
J.A.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Steeds zuurder en zuurder reageren ook
Das 5 meer dan ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn er nog maar 7 in totaal.
Als ze hm nu ook regelmatig schoonmaken. Ik moest laatst erg naar het toilet in de trein maar die was zo smerig, ik kón het gewoon niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Hoppa, 90M euro voor plee's in Sprinters. Ach, is haast niks, en dat voor een trein waar je max. 20 minuten in zit
Jouw associatie.quote:
Ja, dat mag wel beter geregeld worden in IC's en sneltreinen. Maar 90M uitgeven voor mensen die te lui zijn om nog even voor vertrek te gaan plassen en dan niet even hun plas op kunnen houden, vind ik ronduit geld weggooien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ze hm nu ook regelmatig schoonmaken. Ik moest laatst erg naar het toilet in de trein maar die was zo smerig, ik kón het gewoon niet.
Bejaarden / mensen met blaasproblemen en kinderen kunnen dat niet altijd. Laat staan als zo'n ding weer eens kapot op het spoor staat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel beter geregeld worden in IC's en sneltreinen. Maar 90M uitgeven voor mensen die te lui zijn om nog even voor vertrek te gaan plassen en dan niet even hun plas op kunnen houden, vind ik ronduit geld weggooien.
Och, sommige mensen moeten elk half uur plassen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel beter geregeld worden in IC's en sneltreinen. Maar 90M uitgeven voor mensen die te lui zijn om nog even voor vertrek te gaan plassen en dan niet even hun plas op kunnen houden, vind ik ronduit geld weggooien.
Zeker van die meiden met standaard een flesje bronwater in hun handquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, sommige mensen moeten elk half uur plassen.Dat heeft natuurlijk niets te maken met lui.
Nee, goed, maar voor die zeer kleine uitzonderingsgroep 90M uitgeven, vind ik te ver gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, sommige mensen moeten elk half uur plassen.Dat heeft natuurlijk niets te maken met lui.
Check.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker van die meiden met standaard een flesje bronwater in hun hand
Dat mag je vinden, al zou het geinig zijn als jij een keer in die 20 minuten ontzettend moet plassen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, goed, maar voor die zeer kleine uitzonderingsgroep 90M uitgeven, vind ik te ver gaan.
Dat heeft niets te maken met een wel of niet vrolijke dag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef STING het volgende:
Niet alleen
Maar iedereen heeft recht op minder vrolijke dagen natuurlijk
Ok.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met een wel of niet vrolijke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |