Leuk is ie he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom zie ik overal Giulietta's?Het is een complot!
Je zoon heeft smaakquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk is ie he?Zoonliefs commentaar: 'wat een meisjesauto zeg
'
Dat zie ik nou nooit (bewust). Wat is het?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom zie ik overal Giulietta's?Het is een complot!
Alfa Romeoquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zie ik nou nooit (bewust). Wat is het?
Laat dat nou net deel van het cabaret zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cabaretiers moeten sowieso niet zingen
Tis veiliger dan met de fietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
Tyfus ouders die allemaal hun kledder met de auto moeten halen
Ik vind Teeuwen eigenlijk zwaar overrated. Begrijp me niet verkeerd, ik vind veel van zijn dingen leuk en grappig, maar niet zoals hij de hemel in wordt geprezen over het algemeen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij dan maar StandUpComedy.
Ik heb het ook nooit zo op die liedjes, op die van Teeuwen na dan.
Oh eens hoor, zo goed is het allemaal niet. maar ik kan er wel om lachen af en toequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind Teeuwen eigenlijk zwaar overrated. Begrijp me niet verkeerd, ik vind veel van zijn dingen leuk en grappig, maar niet zoals hij de hemel in wordt geprezen over het algemeen.
Goed punt, ik zie win-win, minder auto's op de weg, veiliger voor ons, meer kledders onder de wielen, rustiger voor onsquote:
Ja, maar dat jij een hekel hebt aan alles wat uit Nederland, omdat het uit Nederland komt, weten we ondertussenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh eens hoor, zo goed is het allemaal niet. maar ik kan er wel om lachen af en toe.
Ik ben nooit zo van het dwepen, zeker niet met nederlandse dingen.
Hoe druk kan het nou zijn daar op het platteland?quote:
I like the way you thinkquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt, ik zie win-win, minder auto's op de weg, veiliger voor ons, meer kledders onder de wielen, rustiger voor ons
Mwah, het is meer zo gegroeid. Voorheen vond ik het gewoon niet goed, en idd tegenwoordig ga ik er maar gewoon vanuit dat het niet goed is, scheelt me een hoop tijd en ergenisquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij een hekel hebt aan alles wat uit Nederland, omdat het uit Nederland komt, weten we ondertussen
Ach ja, been there, done thatquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik had er vanochtend weer 1, de meest verstuurde email, ooit.
Now with attachment.
Nederlandstalig is er niet echt zoveel dat veel beter dan Marco.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is meer zo gegroeid. Voorheen vond ik het gewoon niet goed, en idd tegenwoordig ga ik er maar gewoon vanuit dat het niet goed is, scheelt me een hoop tijd en ergenis.
Ik overdrijf ook, er zijn wel leuke dingen hoor, maar er is ook zoveel bagger. Ik snap bijv echt niet dat er mensen naar een Marco Borsato luisteren als er zoveel betere artiesten zijn, ook in dat genre...
Ik ga me daar niet aan aanpassen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook binnen blijven als de scholen net uit zijn of net weer beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |