Je stopt het in een machine en 30 sec. later is er niets van over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om te doen
sowieso dingen kapot maken
je kan er ook wel eens iets naast stoppen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Je stopt het in een machine en 30 sec. later is er niets van over.
Ik wil dat ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Je stopt het in een machine en 30 sec. later is er niets van over.
Knuff vraariquote:
Ahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:31 schreef Solique het volgende:
[..]
oude types, of defect. Regeling is dan om alles te vernietigen waar data op kan staan. (blackberry's, mobiele telefoons, pc's, etc)
Werkzequote:
Het mag ook 2 keerquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan er ook wel eens iets naast stoppen?
ik 6:30quote:
LVTtjequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan er ook wel eens iets naast stoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Krijgt meneer een keer een serenade, is het weer niet goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij kwam ze met een hele fanfare binnen. Ik was te druk met slapen dus weet niet precies
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
LVTtje
alsof ze dat nog terug vinden nadat het door de shredder is geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
niet als ik al uren in bed ligquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijgt meneer een keer een serenade, is het weer niet goed.
Na de shredder heb je er niets aan, er zijn nog 10mm stukjes over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alsof ze dat nog terug vinden nadat het door de shredder is geweest
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
LVTtje
Ik heb anders genoeg lvt staan thuis dat op papier door de shredder is gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
oh dear wat ergquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie al 40 min. niks in mijn timeline voorbij komen.
als er nog een LVToek bij zit dan hoor ik je graagquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg lvt staan thuis dat op papier door de shredder is gegaan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Na de shredder heb je er niets aan, er zijn nog 10mm stukjes over.
MPG snapt hemquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg lvt staan thuis dat op papier door de shredder is gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |